Дрібні сніжинки обпалювали обличчя. Протидіючий вітер теж не відрізнявся теплотою і м'якістю.
Я намагалася встигнути. Намагалася встигнути на наше місце зустрічі з Лестерном.
Чи чекає він на мене досі? Пройшло п'ять годин... Ці чортові п'ять години я перебувала в компанії монстра. Готувала йому страви, доглядала його, прибирала після нього.
Температура була значно нижчою, ніж коли я пішла.
П'ять годин... Через мерзлоту Акоста справді міг уже бути у своїй кімнаті.
Ліхтарик у руках допомагав висвітлювати шлях. Біля лип я помітила постать. Темна курточка, та сама манера тіла. Тільки запаху я не відчувала. Швидше за все, злий вітер вкрав його.
Впавши в обійми хлопця, я томно видихнула.
—Дякую за очікування.
—Якщо тобі це подобається, я чекатиму довше наступного разу.
Я підняла очі:
—Ти можеш захворіти.
—Можу, - спокійно відповів Акоста.
Я насупилась, додавши:
—Тебе треба відпоїти чаєм, а потім...
—Зараз не про це, - відрізав Лестерн. —Що хотів Харісон?
—Весілля через тиждень, - відповіла я.
Лестерн вилаявся. Я притулилася до нього сильніше. Ми мовчали.
Про що думав Акоста, я не знала. Мої думки були як штиль. Я втомилася думати. Втомилася вигадувати, як вижити. Втомилася бути в оточенні небезпеки. Голова вже боліла від вічних думок та побоювань. Варто зробити один крок, за ним відразу ринуть наслідки. І не лише спокійні. Але і, здебільшого, моторошні, огидні, кошмарні. Чим я заслужила таке життя? Заради спокійного майбутнього? Швидше за все. Навряд чи моя дитяча огидна поведінка, в якій я побула п'ятнадцять років, могла комусь насолити. Особливо долі та всесвіту.
Вітер проникав нам під одяг. Лестерн не подавав цьому виду. Я відчувала: він думає. Проробляє всі можливі та неможливі варіанти подій. Других очевидно було більше.
Я й сама хотіла скласти Акості компанію та подумати. Але голова лише відгукувалася болю. Чортів Росс!
З боку Лестерн більше скидався на статую. Такий же нерухомий, байдужий і відсторонений. Зараз хотілося лише сміятися від безвиході. Істерично сміятися, веселячись і не задаючись питанням, що буде далі, завтра, наступного тижня. Чи побачу я Лестерна знову, чи Харісон вирішить, що мені краще навчатися в іншому коледжі? Може, після весілля він одразу до монастиря мене відправить?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomanceПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...