Весь час оглядаючись і невпевнено смикаючи пальцями рук, я хотіла швидше дістатися до потрібної мені кімнати, бажаючи більше не чути цей крик у вухах. Минуло два дні, а та ніч досі не могла вийти з голови. Озирнувшись назад, я вкотре переконувала себе, що ніхто мене не переслідує.
Торкнувшись ручки дверей, я озирнулася і швидко зайшла в кімнату, закриваючи двері.
Усередині було темно та душно.
Торкнувшись перемикача, світло відвідало кімнату, допомагаючи мені орієнтуватися у просторі.
У кімнату Лестерна, як завжди, панували сині кольори. Ось тільки я помітила, що розміщення меблів змінилося: письмовий стіл тепер стояв біля входу, як і стілець. Колишнє його місце було порожнім.
Відчинивши вікно навстіж, я сіла на край ліжка, чекаючи на хлопця. Якби він був у кімнаті, то неодмінно почала б розмову чи сказав провалювати. Можливо, він знову десь вештається з бажанням...
Я стиснула кулаки. Мене кинуло в тремтіння від цієї думки.
Лестерн мав рацію. Потрібно закінчувати вічно думати про це. Потрібно закінчувати думати про нього.
Подивившись на долоні, я розглядала півкола залишені нігтями. Можливо, варто зробити манікюр? Треба буде спитати Акосту.
Двері відчинилися.
—Я вже зачекалася на тебе, - стомлено розчленувала я слова, підводячи погляд на хлопця.
Серце пішло в п'яти, а волосся стало дибки, коли перед собою я побачила Харісона. Моє серце мовчки подякувало мозку за те, що я не збовтнула зайвого.
Мило посміхнувшись, я вирівняла спину, кладучи долоні на поверхню ліжка, а ногу на ногу; через це поділ блакитного плаття злегка задерся, оголюючи гомілки.
Росс тепло посміхнувся і на секунду підняв долоню на знак вітання, запитуючи:
—Ти не бачила Акосту?
—Ні, я якраз теж на нього чекаю.
Очі хлопця трохи округлилися, але усмішка не спала з обличчя, і він сів на стілець.
—Навіщо?
—Він обіцяв допомогти з уроками, - видала я брехню. —Або парами, - задумливо простягла я, спрямовуючи свій погляд на стелю, а потім назад на хлопця. —Не суть. У мене просто проблеми, от і справляюсь із ними.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomansaПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...