Дві години тому я могла б спокійно спати у своїй кімнаті, якби не пропозиція Лестерна.
Вийняв гірлянду з ящика, я простягла її хлопцю. Він усміхався мені весь вечір, і зараз це не було винятком.
Прикрашаючи ялинку, ми готувалися до Нового року. Свято має відбутися через два дні. Саме до цього часу в мене вже має бути готовий план щодо Росса.
Я почала подавати Акості новорічні іграшки. Він із легкістю їх вішав на гілки дерева. Хлопець міг навіть дістати до верху без стільця чи драбини.
—Чому ти знову поводишся дивно? - запитала я.
—Ніколи не бачила, щоб люди посміхалися?
Лестерн простяг руку, я вручила йому срібну мішуру.
—У твоєму виконанні це більш ніж дивно, страшно та зловісно.
—Тоді готуйся до нічних кошмарів. Я відвідаю твої сни.
Закотивши очі, я простягла Лестерну новорічну іграшку.
—Я ж досі тобі снюсь, чи не так? - захотів переконатися в моїх давніх словах хлопець.
—На щастя чи жаль, я нічого не пам'ятаю, коли прокидаюся.
—Брехунка, - жартівливо процідив Лестерн.
Я знизала плечима, простягаючи ще одну мішуру.
Ялинка в кімнаті Акости була майже під саму стелю. Лестерн хотів створити новорічний настрій не скільки собі, скільки мені. Росс, ймовірно, найняв би людей для цієї легкої роботи або взагалі відмовився б від новорічної рослини. Навіщо витрачати гроші даремно?
—Про що я ще брехала? За один обман на мені ще не повинно стояти тавро брехухи, - зауважила я.
Лестерн хмикнув:
—Мені на пальцях перерахувати чи список скласти?
—Бажано сказати вголос.
—Ти така нудна, - повільно простяг хлопець.
Я цокнула язиком.
—Ніби ти кращий.
—Я хоча б усміхаюся, а не ходжу вічно з незадоволеною пикою.
—Хей!
Я вдарила Лестерна в плече. Хлопець засміявся.
—Це було слабко, - заявив Акоста.
—А я і не хотіла тебе сильно бити.
—Ще одна брехня.
—Ти детектор брехні чи що? Не засуджуй невинну людину.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Зраджений коханням
RomanceПісля двох років у притулку для сиріт, коли за півроку настає нове життя, дівчина отримує листа з пропозицією вступити до коледжу, куди вона не подавала заяви. Вирішивши, що це шанс розпочати нове життя, вона збігає з притулку і розповідає про все...