Angielskie tłumaczenie "Pokochaj mnie"

Hej, hej! 

Cieszę się, że ostatnio "Pokochaj mnie" jest zauważane przez większą grupę osób, nawet jeśli od zakończenia publikacji minęło prawie półtora roku. Aktualnie opowiadanie znajduje się na drugim miejscu w kategorii #bestfriends na ponad tysiąc innych. Dziękuję! <3 

Niektórzy może wiedzą bądź nie, w minione lato ukończyłam studia licencjackie z angielskiej literatury i kreatywnego pisania na brytyjskim uniwersytecie, a teraz działam dalej i robię magisterkę z pisania w Londynie. Stwierdziłam, że pora się w końcu sprawdzić przed większą publicznością niż moi koledzy z kierunku. Zaczęłam więc pracować nad tłumaczeniem "Pokochaj mnie", którego prolog oraz pierwszy rozdział już są opublikowane na moim profilu pod tytułem In the Spotlight. Jeśli ktoś tutaj lubi czytać po angielsku lub chciałby poćwiczyć swoje umiejętności, serdecznie zapraszam. 

Link zostawiam w komentarzu obok. ----> 

Opis:

"Emily Jenkins grew up among music. People loved the sound of her voice and how she played the piano. However, it was her best friend - Adam Williams - who got the opportunity they could only dream of. Then, a misunderstanding completely destroyed their long, close relationship.

Now, Adam is a talented musician, a beyond-handsome idol of millions of young women and a favourite of the press. He performs around the world, attends the most prestigious parties, and sells his albums at light speed. Emily, however, only dreams of one thing - to go back to the worst day of her life and change what was broken. Since then, she keeps away from the ivory keys and the microphone. All her time is spent studying and listening to Adam's songs in the comfort of her room.

Fate wants to reconnect them but for two very different reasons this time. One party, one incident, one glance, and an explosive mix of emotions. Nothing will be the same."