'Han rækker sig ind foran mig og han kysser mig blidt...
"Bib bib bib" jeg vågner med et sæt. Klokken er 6:30 og jeg er død træt.
Egentlig har jeg bare lyst til at ligge mig ned og drømme videre, men jeg bliver nød til at komme op og komme i skole.
Jeg går ud i køkkenet hvor der står bacon på bordet og en lille seddel. Hvor der står:
"Godmorgen skat.
Jeg håber du har sovet godt. Jeg er taget på arbejde og kommer sent hjem i aften, der er nogle penge i skabet så du kan købe en pizza. Du må gerne have en veninde på besøg.
Knus mor<3"
Jeg elsker bare når min mor ikke er hjemme, så jeg rigtig kan hygge mig med alle mine veninder. Mor fat det dog! Jeg har ikke nogle!!!
Hvis jeg ikke vidste bedre skulle min mor ud og spise i aften med sin "ven."
Hvilket minder mig om, "Bella, kom her hen til mor" Bella kommer løbende hen mod mig, jeg tror hun har lugtet den bacon mor har sat på bordet. "Er du en sød hund? Og lader vær med at sladre til mor?" Bella løber rundt om sig selv, jeg kan virkelig ikke lade vær med at grine lidt af hende. "Okay, hvad så god vovse" jeg giver hende min bacon og går op på mit værelse. Gør mig klar, og tar bussen til skole.Fedt man, endnu en dag i denne røv syge skole. Jeg håber virkelig at jeg snart kan flytte over til far. "Men så længe far bor hos farmor, kan der ikke blive tale om at du skal bo hos ham" giv mig dog noget frihed mor?!
"RIIIIIIING RIIIIING" klokken ringer og alle spæner ind."Amalie er du her?" "Ja"
"Victor er du her?" "Ja"
"Sasja er du her?" "Ja"
"Tobias er du her?" "Ja"
"(Dit navn) er du her?" "Ja" fortsætter min lærer
"Okay, så er alle 22 elever i skole idag, det var da godt nu hvor vi skal have nye pladser"
Alle begynder at juble. Men jeg ved at jeg ikke får en ny plads, ihvertfald ikke hvis at klassen må bestemme pladser igen.
"Denne gang bliver det mig der vælger jeres pladser, så det bliver en ny der skal sidde alene og ikke (dit navn) for tredje gang"
"Men hallo ingen gider alligevel sidde sammen med hende" hører jeg Amalie sige.
"Amalie hvad er det for noget at sige? Jeg tror vidst vi har fundet din plads. Amalie du sætter dig ned bag i, på en mands bordet"
Jeg kan se Victor's triste ansigt da Amalie sætter sig væk fra ham. 'Åh nej, drømme kæresteparret skal nu skilles, drama drama.'
(Dit navn) og Victor i kommer til at sidde sammen nu. Og Sasja og...
Jeg hørte ikke efter, tænk at han vil have mig til at sidde ved siden af Victor?! Altså alle pigerne vil sidde ved siden af ham, undtagen mig. Så hvorfor skal jeg så? Det er for meget!
Jeg sætter mig ned på min nye plads uden at se på ham. Jeg ignorer ham fuldstændigt, hvis der er nogle drenge i denne klasse jeg ikke gider have noget med at gøre så er det ham!"RIING RIIING" endelig har vi frikvarter!
Pigerne samler sig midt i klassen og begynder at snakke om Citybois. Alle er helt vilde med dem. Det er jeg også... Men jeg må overhovedet ikke være med deres 'private' snak.
Så jeg sætter mig egenligt bare på min plads, og tar et smut på facebook. Jeg kan se jeg har fået 3 venneanmodninger, så jeg vælger at gå ind og se hvem det er.Den ene kender jeg ikke.
Den anden er Victor.
Og den tredje...
OMFG, SELVESTE ALFRED GOLL HAR SPURGT MIG OM VENNER PÅ FB?!
Jeg er helt mundlam, og har egentlig bare lyst til at skrige. Men jeg tænker pludselig på virkeligheden, jeg glemte at jeg er i skole.
Jeg trykker self ja til at være hans ven!
Kort tid efter får jeg en besked fra fb.
~Hej (dit navn)~ Det er Alfred der har skrevet. Jeg skynder mig at svare.
~Hej Alfred~ Vi begynder pludselig at skrive sammen.Alfred: ~Hvad laver du?~
Mig: ~Jeg er bare sådan lidt rundt på fb. Hvad med dig?~
Alfred: ~Tjo jeg venter på at Thor kommer~
Mig: ~Ej hvor hyggeligt~
Alfred: ~Haha, du burde næsten lige have set hvad Thor han lige gjorde! Han lavede en ordentlig Leifster~
Mig: ~Haha, ville jeg ønske jeg havde set~"RING RIIING" pis også klokken ringer.
Mig: ~Har du ikke time?~
Alfred: ~Jo men jeg sidder ikke ligefrem og følger med~Jeg tar mobilen under bordet, og skriver videre med Alfred. Da Victor pludselig spørger hvad jeg har gang i.
"Please ikke sig noget til læreren, jeg sidder og skriver med en af mine venner"
"Jeg skal nok lade vær med at fortælle det, hvis du siger hvem det er"
"Okay, hvis du ikke siger det til nogle. Men alligvel du vil aldrig tro mig. Jeg skriver med Alfred... 'Munkedreng' du ved"
"Fedt man" jeg kigger underligt på ham. Hvorfor grinte han ikke? Han kunne jo lave grin med mig?Alfred: ~fuck man min lærer opdagede mig næsten! jeg må smutte. Ses~
Mig: ~ses~Jeg hørte ikke noget ad det min lærer sagde. Det eneste jeg tænkte på, var at jeg lige havde skrevet med selveste Munkedreng...
ESTÁS LEYENDO
Citybois og jeg
FanficÅh hvor ville man ønske livet var nemt. Bare sådan forsvinde fra ens problemer, og lade dem forsvinde som sne på en sommerdag. Men det er ikke lige helt tilfældet her. - Hvis ikke det ene problem er der, er der et andet. Hvornår mon den drama skride...