'Flirt, afvis. Flirt, afvis'

1.8K 53 2
                                    

Thor: "okay nu skal du høre... Vi to snakker ikke sammen, eller jo men uden Anthon ved det self. Så skal dú flirte med Anthon en del, men self afvise ham. Gør det en uge, og han er færdig med dig. Ligesom alle de andre damer"
Mig: "færdig med mig?"
Thor: "nej altså, han finder en ny dame"
Mig: "tror du virkelig det virker?"
Thor: "ja da"
Mig: "hvor længe har du lige tænkt på det her"
Thor: "siden han sagde jeg skulle lade dig være"
Mig: "oh fuck... Thor?"
Thor: "hvad?!"
Mig: "måske skulle vi gå ind i klassen igen??"
Thor: "når ja... Men husk nu, ikke at snakke til mig!"
Mig: "skal prøve... Kan jeg gå ind først?"
Thor: "du går bare"
Jeg går ud at toilettet og fortsætter ned af gangen. Da jeg står foran klassen åbner jeg døren og smiler stort.
Min lærer: "skynd dig at sæt dig ned"
Jeg nikker og sætter mig ned. Timen er godt nok kedelig... Og hvor bliver Thor af?
ENDELIG kommer han ind.
Min lærer: "det var da godt nok på tide"
Thor: "undskyld"
Han sætter sig ned og smiler til mig.
Da klokken endelig ringer ud til frikvarter, smiler jeg til Thor og går ud til Anthon. Men faktisk kan jeg slet ikke se Anthon? Men self er munke der.
Munke: "Hey (dit navn) hvem leder du efter?"
Mig: "Anthon! Har du set ham?"
Munke: "han er lige gået ud af klassen"
Mig: "ved du hvor han gik hen?"
Munke: "nej dsv"
Jeg kigger skuffet ned af gangen for at få øje på Anthon. Og der er han, men en masse mennekser omkring ham. Jeg går hen til menneske mængden, og hører så at han... SYNGER?!
Da han får øje på mig smiler han og kommer hen til mig, stadig syngende. Synger han til mig?? Jeg hører efter hvad han synger, okay ja... Han synger helt klart til mig.
'Husk at flirt, og afvis. Flirt og afvis'
Da han stopper med at synge holder han armene om mig. Han kigger mig i øjnene, hans bløde øjne gør mig tryg. Men stop (dit navn)! 'Flirt afvis. Flirt...'
Pludselig ødelægger Anthon mine tanker. Hvad har han gang i? Skal han?? Hvad skal han til at kysse mig?!!! 'Flirt afvis. Flirt afvis'
Han rækker sig frem, men jeg vender hovedet. Så han kysser min kind... Nogen klapper, andre griner. Anthon ser forvirret på mig. Men jeg smiler bare til ham, og sender et lidt flirtene blik. Han ser pludselig helt glad ud.
Han tar min hånd og går ned mod kantinen. Der var helt stille, ikke akavet... Men stille, heldigvis afbryder han tavsheden.
Anthon: "kunne du lide sangen?" Jeg nikker. Så bliver der stille igen...
Mig: "det var rigtig sødt"
Jeg kan se Anthon får et smil på læben.
Anthon: "så du kunne lide det?"
Mig: "ja, nikkede jeg da ikke lige før?"
Anthon: "jo, men øh... Jeg kunne da ikke være sikker"
Igen er der helt stille... Men heldigvis er vi i kantinen nu. Jeg får øje på Thor, og jeg er sikker på han har set mig. For at Anthon ikke skal undre sig over jeg ikke går hen til Thor begynder jeg at snakke om Thor.
Mig: "Thor han er bare så irreterne! Han svare mig slet ikke når jeg taler til ham. Han vil ikke engang se på mig"
Anthon smiler stille...
Mig: "skal vi ikke gå igen? Jeg er ikke sulten"
Anthon: "jo det kan vi da godt"
Jeg smiler til ham og vi går væk fra kantinen. Pludselig ringer klokken, men Anthon griber mig ind i et kram. Og ja der står vi... Midt på gangen, og krammer? Han holder godt fast. Men husk nu 'flirt afvis'
Jeg trækker mig fra krammet og smiler til Anthon.
Mig: "vi har altså time"
Anthon: "nå, nå ja"
Jeg smiler til ham og begynder at gå mod klassen. Der går ikke længe før at jeg står ude foran min dør.
Mig: "vi ses"
Anthon: "ses"
Jeg går ind i klassen og ser Thor. For at Anthon ikke skal se at jeg taler med ham. Lukker jeg døren.
Mig: "flirt afvis. Flirt afvis" griner jeg stille.
Thor: "han prøvede at kysse dig ik'?"
Mig: "jo, hvordan vidste du det?"
Thor: "Øhhh, hele skolen taler om det? Selveste Anthon fra Citybois prøvede at kysse en pige men blev afvist. Haha det er genialt"
Vi griner stille men så kommer vores lærer ind af døren.

__________ EFTER SKOLE __________

Jeg skynder mig hjem, for at ringe til Victor og Sofie. Jeg savner dem begge VIRKELIG meget. Med alt held, skal de intet idag. Og vi har aftalt at de begge kommer hjem hos mig.
Hvor jeg dog glæder mig til at se de dejlige mennekser igen. De giver mig friheden til at tænke på andet end alt den drama...

-

Jeps der kom endnu et kapitel op idag! Håber i kan lide det!!❤️ husk at skriv hvad du synes👇 og meget gerne stem😉 hav en god aften😽

Citybois og jegOù les histoires vivent. Découvrez maintenant