Thor jeg savner dig..

1.7K 54 16
                                    

Jeg har ingen anelse om hvad der vil ske i skolen idag. Mandag plejer ar være min hade dag. Og nu hader jeg den endnu mere. Min eneste rigtige ven i min klasse er vild med mig. Min anden rigtige ven går i min parallel og er vild med mig. Den eneste jeg har tilbage er munke. Men han hænger kun ud med Anthon og Lauge. Fordømt.
Nu er jeg jo ligesom tvunget til at blive venner med de andre. Typisk.
Jeg rejser mig op for at gå ud i badet. Jeg kom alt for sent hjem i lørdags, og har derfor sovet hele søndagen. Hvilket har gjort mig ret så sløv i det.
Men jeg for taget et bad, gjort mig klar og spist morgenmad. Nu frisk til at tage i skole for at lære noget. Eller tage i skole for at se på læreren prøve at lære os noget.
Mig: "jeg går!" Råber jeg inden jeg lukker døren i med et smæk og går på vej til skole.
Så godt som jeg nu kan være i mine tanker får jeg øje på Anthon. Typisk nu hvor man gerne ville undgå ham... Nå men den plan kan godt streges væk.
Mig: "Hey Anth!"
Anthon vender sig rundt og får øje på mig.
Anthon: "Hey"
Jeg løber op til ham og går ved siden af ham.
Mig: "tillykke med i fredags"
Anthon: "nå ja tak. Så du programmet?"
Mig: "nej men man kan ikke rigtig undgå at høre når i to går videre i x factor"
Anthon giver en let latter fra sig, men kigger ikke væk fra sine fødder.
Mig: "hva' er det nye sko?"
Anthon: "nej?"
Mig: "du kigger bare lige lovlig meget ned på dem"
Anthon: "altså jeg..."
Han stopper op midt i det hele og kigger på mig.
Anthon: "hørte du slet ikke efter hvad jeg sagde til dig i fredags?"
Mig: "jo da. Men du er stadig min ven? Jeg har ingen andre at snakke med"
Anthon begynder langsomt at gå igen.
Anthon: "har du prøvet at være forelsket før?"
Mig: "altså jeg har prøvet hvor jeg troede det. Men vidste ikke om det var rigtigt"
Nej, jeg har prøvet at tro jeg godt kunne lide Thor, men jeg ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv mere. Så jeg har helt glemt den gnist, og nu er den der ikke mere. Men helt ærligt, hvorfor skulle jeg fortælle Anthon det?
Anthon: "synes du jeg skal stole på Thor?"
Mig: "hvad mener du?"
Anthon: "han siger jeg er vild med dig. Men jeg ved det ikke"
Mig: "vil du gerne være vild med mig?"
Anthon: "what? Kan man spørge om sådan noget?"
Mig: "hvis du kunne vælge, ville du så ikke være forelsket i mig"
Anthon: "det lyder tosset det der. Men ærligt nej... Du skulle være sammen med Thor"
Mig: "men hvad for dig til at tro jeg ville være sammen med Thor?"
Anthon: "dine øjne stråler af lykke når de ser på ham"
Mig: "hvordan ser de ud når de ser på dig?"
Anthon: "det ligger jeg ikke mærke til. Tiden stopper når du gør det"
Jeg ved ikke hvad jeg skal sige... Anthon er jo en sød fyr. Men hvad med Thor? Åh hvor ville jeg noglegange bare forsvinde væk fra alle mine problemer. Men det er ret så svært...

||Det jeg skriver nu, er en måned efter. Undskyld hvis det er lidt forvirrende. Det skal siges at Citybois nu er røget ud af x factor i historien. Og om 2 uger skal de holde deres første koncert||

Mig: "Thor!"
Jeg er på vej i skole, da jeg får øje på Thor. Det er faktisk okay lang tid siden jeg har snakket med ham. Siden han fortalte han kunne lide mig, tror jeg han har undgået mig lidt..
Thor kigger tilbage på mig, men siger intet.
Mig: "Thor seriøst?! Vi bliver altså nød til at snakke om det!"
Thor: "der er intet at snakke om!"
Wow han er sur. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre mere. Den dreng er forvirrende. Jeg tager hurtige skridt over til Thor, og tager fat i hans skulder.
Mig: "stop nu Thor" siger jeg med den roligste stemme jeg kan. Hvilket jeg ikke ved om går så godt, nu hvor jeg er ret så træt af Thor undgår mig.
Thor vender sig om, og kigger lige ind i øjnene på mig. Det er lang tid siden.
Mig: "Thor jeg savner dig"
Thor siger intet.. Og jeg ved snart ikke hvad jeg skal sige mere. Jeg har jo gjort hvad jeg kunne? Hvad skal jeg ellers gøre?
Vi står midt på fortovet, kilometer væk fra skolen, og kigger hinanden i øjnene. Hans øjne er blanke og svære at forstå. Men med tiden bliver de flotte og trygge. Den Thor jeg kender.
Efter lidt tid bryder Thor vores øjenkontakt, og kigger væk.
Mig: "hvad skal jeg gøre så du vil snakke med mig?"
Igen siger han intet. Jeg vælger, at nu vil jeg heller ikke sige mere. Jeg kigger på Thor med håb om han vil kigge på mig. Men det sker ikke.. Eller vent, Thor kigger hurtigt på mig igen, hvor han derefter omfavner mig. Hans arme rundt om mig, lige det jeg behøver. Han sætter sin hage på mit hovede, og jeg lægger mit hoved på hans bryst.
Thor: "jeg savner også dig" lyder det fra ham.
Endelig siger han noget! Åh hans dejlige rolige stemme er savnet! Jeg giver et lille smil fra mig. Men han kan ikke se det, da mit hoved jo er begravet i hans bryst.

I et kort øjeblik troede jeg aldrig dette kram ville ende. Men den tanke forsvandt hurtigt da Thor slap hans grab om mig.
Thor: "vi skal i skole (dit navn)"
Mig: "hvad siger du til vi pjækker idag?"
Thor: "ej det kan vi da ikke? Vi skal snart til eksamenen"
Mig: "en enkelt dag?"
Thor: "okay så.."
Jeg klapper engang i hænderne, og hopper på stedet.
Thor: "men hvad skal vi så lave?"
Mig: "vi kan tage hjem til en af os?"
Thor: "okay men hvem?.."
Mig: "altså det er måske ikke så godt hos mig, da min farmor er hjemme"
Thor: "altså mine søskende er i skole. Og mine forældre på arbejde. Så det kan godt være hos mig"
Mig: "super!"
Vi begynder at gå hen af gaden, i helt tavshed.
Jeg ved ikke hvad der går gennem mit hoved. Nok lidt sådan jeg vil være sammen med Thor. Altid.
Jeg kigger op på ham, og ser direkte op i hans øjne, også selvom han ikke kigger ned på mig. Føles det fantastisk. Der er bare et eller andet over ham. Jeg virkelig ikke kan beskrive.. Fordømt.
Nej vent, jeg er ik?
Jo..
Jeg er vild med Thor. Thor Farlov.

-

Ved ikke om noget af det jeg skrev gav mening? Ej jeg håber!❤️ Næste kapitel skal nok give meget mere mening!!😘 Husk at skriv din mening!!😋 Og åh gard, over 20.000 visninger?! Are U kidding me?!😱 taak!!😋 Drt skal siges at jeg beholder coveret til bogen som den er nu! Og bogen bliver ved med at hedde "Citybois og jeg" det håber jeg i er tilfredse med😘 Uh og en sidste ting! Jeg regner med at bogen sådan slutter inde for de næste 10 kapitler. Så jeg tænkte på om i havde lyst til en 2'er? Altså jeg har nydt at skrive denne her! Så ja... Ved ikke om det er en god ide? Skriv meget gerne hvad du synes om ideen😘 love you all❤️❤️❤️❤️

Citybois og jegWhere stories live. Discover now