What? Kæreste?!

1.7K 52 6
                                    

Okay jeg kan INTET huske fra igår! Andet end at jeg var pisse fuld og dansede med Anthon en del. Faktisk kan jeg også huske den jalousi til de piger Thor dansede med... Men jeg må have taget hjem? For lige nu ligger jeg i min seng. Jeg prøver at rejse mig op. Men helt seriøst? Så går det ikke pisse godt. Mit hoved dunker, og mine ben braser sammen under mig.
Mig: "av for helvede" råber jeg og mumler for mig selv.
Jeg hører hurtige skridt ude foran døren. Døren bliver ravet op, og ind kommer... Min mor?! Men vent? Jeg er jo hos far?
Mor: "åh gudskelov du er vågen"
Mig: "hvad laver du her?"
Mor: "far ringede efter mig"
Mig: "gå"
Mor: "vi bliver jo nød til at tale om det"
Mig: "er far hjemme?"
Mor: "ja... Men hør..."
Mig: "hent far"
Mor: "skat jeg..."
Mig: "hent far!"
Hun nikker stille og går ud af døren. Jeg finder min mobil frem og Holy fuck der er mange beskeder. Fra facebook, instagram og self Thor og Anthon. Jeg bliver hurtigt nysgerrig og går ind på instagram.
WHAT?! Jeg skimter et billede af mig og Anthon... Der kysser?! Jeg bladre videre ned, og samtlige Citybois fansider har postet det samme billede af ham og mig der kysser. Vent, kom Anthon og jeg samme igår?
Min far kommer hurtigt ind af døren. Han kommer hen i sengen og giver mig et stort kram.
Far: "hør, du bør altså snakke med mor..."
Mig: "men far"
Far: "du får intet ud af at gå rundt og være sur på hende"
Mig: "jeg troede du ville have mig boende?"
Far: "for gudsskyld hvor vil jeg da også det! Men du bliver også sur på mig en dag. Og så har du intet sted at tage hen"
Mig: "tænk du overhovedet vil tænke på at det sker"
Far: "du kender mig, jeg tænker forude"
Mig: "gå ud!"
Far: "du skulle jo ikke blive sur på mig"
Mig: "okay jeg har fået nok"
Jeg bruger alle mine kræfter på at rejse mig op, jeg har min telefon i hånden og løber ned forbi min far. Tager min jakke og løber ud af døren.
Jeg ved jeg ser mega charmerende ud! Min flotte fest kjole fra igår og en rodet knold. Wow hvis nogle så mig ville de jo fløjte af mig! :V
Jeg skynder mig at fumle min mobil frem og ringer efter Thor.
Mig: *åh Gud, Hej Thor*
Thor: *Ring til din kæreste*
Mig: *what? Kæreste?!*
Thor: *ja, håbede du hyggede dig igår*
Mere siger han ikke før han ligger på. Jeg har da ikke nogle kærester?!... Når.. Billedet. Skal alt i mit liv bare være et 0? Jeg kan ikke engang gå i byen uden jeg ødelægger det. Flot (dit navn) giv dig selv en hånd. Når men næste håb er vel Anthon. Jeg ringer til Anthon og han tar den.
Mig: *hej Anth...*
Anthon: *hej, har du det okay?*
Mig: *ja tak fordi du spørger*
Anthon: *hør vi må snakke om igår...*
Det sidste jeg vil lige nu er at snakke om igår lige nu... Altså jeg gider ikke hører om alle de drenge jeg kneppede? Ej okay, jeg har ikke været i sengen med nogle drenge. Men seriøst? Jeg orker ikke flere overraskelser.
Mig: *øhm... Kan vi tage den en anden dag?*
Anthon: *skat, vi må altså snakke om det der skete*
Skat?! Er han helt væk! (Dit navn) rolig nu...
Mig: *jeg kan altså ikke snakke lige nu*
Jeg ligger på. Hvad fuck gør jeg nu? Åh ja! Munke. Heldig som jeg er tager han telefonen.
Mig: *hey munke*
Munke: *hey?*
Mig: *kan jeg komme over?*
Munke: *øh ja self*
Mig: *med mindre du er endnu en af dem som vil fortælle mig om igår*
Munke: *øh nej self ik? Men hvad sker der?*
Mig: *hvis jeg kommer over kan jeg fortælle det*
Munke: *jamen så venter jeg*
Mig: *okay vi ses*
Munke: *vi ses*
Mig: *hov vent*
Munke: *hvad?*
Mig: *tak...*
Munke: *skulle det være en anden gang* griner han og jeg lægger på.
Heldigvis er der ikke langt hjem til munke herfra så der går ikke mere end 10 minutter så er jeg der.
Jeg banker på, og en bekendt fyr står i døren. Men det er ikke munke?...

-

Okay i fortjener så meget mere end det lille kapitel! Men som altid har jeg travlt...
Men Holy motherfucker, 10.000 visninger?! Er i sindsyge?!😨 Tusind tusind tusind tak til jer som læser med! Det betyder så uendelig meget!😍
-Jeg håber den langventetid var det korte kapitel værd! Hvem mon står i døren? Tør i gætte?😋
Husk altid at skrive din mening👇 Og så håber jeg du nyder at have ferie!😱

Citybois og jegWhere stories live. Discover now