Victor har skrevet til mig at han ikke kan nå at mødes med mig på vej til skole, så jeg bliver nød til selv at gå. Det er self okay, jeg håber bare ikke det har noget at gøre med igår...
Jeg åbner døren til klassen og jeg kan se jeg er den første. Jeg håber den næste der kommer er en pige, jeg har virkelig brug for at få noget mere kontakt til pigerne. Men jeg tror ikke de kan lide mig.
Så heldig som jeg er, kommer Sofie ind ad døren.
"Godmorgen Sofie"
"Godmorgen (dit navn)"
"Jeg tænkte på om du havde lyst til at være sammen her imorgen?"
"Øh okay"
"Fedt, men du behøver da ikke hvis du ikke vil?"
"Jo jo self vil jeg det, det er jo en mulighed for at kunne lære dig bedre at kende. Jeg synes aldrig rigtig vi har talt sammen før"
"Nej det er rigtig, så vi har en aftale torsdag?"
"Ja"
Jeg får en god følelse i maven når jeg ved at Sofie gerne vil lære mig at kende. Jeg tror det bliver rigtig hyggeligt imorgen.
Jeg smiler til Sofie og går over på min plads. Pludselig spænder Tobias ind i klassen og råber "så er guden af alle guder i skole" totalt klamt at sige... Men sådan er han jo bare.
"Hey Tobias kan jeg lige tale med dig?"
"(Dit navn)? Tale med mig? Haha nej"
"Det er faktisk vigtigt"
"Jeg skal ikke tale med en som er venner med Victor"
"Du er så fucking lav. Lad mig nu tale med dig!"
"Okay okay, hvad er det?"
"Victor og Amalie er ikke sammen mere. Og det betyder at din yndlings pige i klassen er ledig? Hvorfor så være sur på Victor? Det kan jo være han gjorde det pga. Han ville have at dig og Amalie skulle komme sammen?"
"Tror du?"
"Ja!"
Pludselig afbryder Sofie.
"Jeg tror (dit navn) har ret. Desuden svigter man ike bare sin bedste ven sådan?"
"Men han svigtede mig da han slog op med Amalie!" Jeg tror Victor er ked af det. Men han prøver alt for at gemme det væk.
"Tobias... Du forfulgte ham hjem? Du gjorde ham uvenner med alle drengene i klassen?... Han sårede jo kun dig. Kan du slet ikke se at gengæld er fucking dumt?"
"Jo... (Dit navn) du har sgu nok ret"
"Self har (dit navn) ret! Altså jeg tror selv Victor er ked af at han gjorde dig ked af det"
"Tak sofie. Og ja han er ked af det over det"
"Er han virkelig? Fuck jeg er dum jo"
"Nej du er ikke dum. Jeg håber bare på i bliver venner igen"
"Ja self (dit navn) jeg skylder ham og dig en undskyldning"
"Mig behøver du ikke undskylde for"
"Jo da! Jeg forstår ikke hvad det er alle egentlig har imod dig?"
"Ja det gad jeg også at vide! (Dit navn) ved du hvad det er?"
"Nej.. Og hvis jeg gjorde havde jeg prøvet at ændre det..."
Pludselig kommer alle ind i klassen, inklusivt Victor. Jeg tror han har det bedre end igår. Jeg håber virkelig Tobias får snakket med ham i pausen... Så alt det med drengene kan falde på plads...-
Jeg er rigtig ked af denne blev rigtig kort. Men jeg lover at der kommer endnu en op idag!
Skriv rigtig gerne jeres mening❤️👇
KAMU SEDANG MEMBACA
Citybois og jeg
Fiksi PenggemarÅh hvor ville man ønske livet var nemt. Bare sådan forsvinde fra ens problemer, og lade dem forsvinde som sne på en sommerdag. Men det er ikke lige helt tilfældet her. - Hvis ikke det ene problem er der, er der et andet. Hvornår mon den drama skride...