Året efter

1.4K 29 4
                                    

Et år efter..

Mig: "Thor?"
Thor: "ja?"
Mig: "må jeg få et kram?"
Thor: "ja self søde"

Hver dag, hele dette år, har jeg elsket Thor. Han har gjort alt for meget for mig, som jeg er så pokkers taknemmelig for. Det har været lidt svært sådan at være VIRKELIG tæt på ham, når vi har været på to forskellige gymnasticer. Eller rettelse Gymnasie og Efterskole. Jeg går på efterskole sammen med Sofie, og det er et pisse hyggeligt sted! Sammenholdet er fantastisk, og jeg elsker at være der. Jeg bor ikke på samme værelse som Sofie, men en virkelig sød pige ved navn Andrea. Hun er blevet en af mine tætteste veninder, men Sofie og Emma deler en flot første plads.
Men HVER evig eneste weekend tager jeg hjem, fordi jeg ville se Thor. Vi fejre alle vores måneds dage, men det er lidt svært at have det den rigtige dag, når det er i hverdagen, og jeg er på efterskole. Men af hvad jeg ved, har Thor haft det fint med det.
Vores halv år's dag var en Mandag, og der fik jeg lov til at blive hjemme hele dagen. Jeg tror det var fordi jeg aldrig har taget en syge dag det halve år. Ihvertfald var dagen fantastisk! Min kok (min mor's kæreste aka Emma's far, har en kok ja) lavede brunch til Thor og jeg. Der var pandekager, æg, bacon, boller, og meget mere. Vi tog derefter i Tivoli, og vi havde det virkelig hyggeligt. Da det begyndte at blive aftensmad tid tog vi hen til en restaurant, som Thor ville overraske mig med, og derfor ikke kunne navnet på den. Men faktisk kan jeg heller ikke huske navnet på den nu, jeg er egentlig ret sikker på at jeg aldrig spurgte om det. Ihvertfald fik jeg (din livret) og Thor spiste en burger. Ja en burger er måske ikke det fineste, men vi går ikke ind for at det skal blive virkelig fint.

Idag er det Fredag, og jeg er lige taget hjem. Thor var allerede hjemme hos mig, men det var også aftalen. På mandag har vi år's dag. Men vi ville gøre noget helt specielt, så imorgen tidligt (kl. 6, hvilket et alt for tidligt hvis du spørger mig) tager Thor og jeg til lufthavnen, og flyver til Paris! Det bliver den mest spændene rejse jeg noglesinde har været på. Bare Thor og jeg, jeg kan virkelig ikke andet end af glæde mig!

Thor: "skal vi pakke dine ting?"
Mig: "ja!" Siger jeg og løber hen til mit værelse. Jeg er hos min mor lige nu, og hvis Emma har husket det, burde ligge en færdig pakket toilet taske på sengen. Jeg fortalte hende hvor dårlig jeg er til at bestemme mig for om hvilke produkter jeg vil få brug for, og sådan noget. Hun tog det til sig, og siden har hun pakket min toilet taske når vi har taget ud og rejse.

Thor: "vent lige lidt!" Råber han fra den anden ende af huset.
Mig: "eller så kan du bare løbe lidt hurtigere din skildpadde!" Råber jeg tilbage.
Thor: "det der tager du i dig LIGE nu!"
Mig: "ellers hvad?" Griner jeg, lige før jeg drejer ind på mit værelse. Jeg høre hans skridt bevæger sig hurtigere og hurtigere og nu er han tæt på. Jeg stiller mig bag døren og venter på han kommer ind af døren.

Thor: "(dit navn)?"
Jeg hober frem og giver ham et stort kys på kinden. Han smiler kort og så klapper han hænderne sammen.
Thor: "du har pakket toilet taske?"
Jeg drejer en omgang rundt, og kigger over på min seng. Emma's lyserøde kuffert ligger åben, med min toilet taske ved siden af.
Jeg nikker til Thor, men opdager så at der står noget på mit skrivebord. Jeg går hen og griber et lille kort hvor i der står;

Kære Thor og (dit navn)
Jeg er utrolig ked af jeg ikke kan være der og sige farvel i lufthavnen imorgen, men min efterskole har virkelig brug for mig her ovre i weekenden. Men ihvertfald, dette er en gave, fordi jeg er så stolt over min søster har en sådan god kæreste (men husk først at åben den på mandag).
Thor millioner af tak for at du kunne passe mig da jeg var syg og (dit navn) ikke kunne blive hjemme fra efterskole den dag. Jeg sætter stor pris på din støtte.
Og (dit navn), jeg er så mega stolt af dig! Jeg har aldrig noglesinde drømt om en så fantastisk søster som dig. Jeg er så glad for dette år vi har haft sammen, og jeg ved der kommer flere fantastiske og hyggelige år endnu.

I to skal vise hvor meget i begge betyder for mig, og jeg håber på at i forbliver sammen for altid. I er det perfekte par, og ønsker jer kun det bedste.
God tur til kærlighedens by.
Knus og kys Fra Emma <3

Da jeg var igang med at læse det, faldt der en tåre ned af kinden på mig. Emma er virkelig fantastisk. På bordet ligger der en lille gave, som er indpakket i sølv gavepapir med mønstre på. Jeg grubler af spænding over hvad det mon er hun har fundet på, men da jeg Thor begynder at tale til mig, mister jeg koncentrationen.
Thor: "hvad er det?"
Mig: "læs" siger jeg og rækker ham kortet. Imens han læser det, tager jeg gaven og putter den forsigtigt ned i kufferten.
Thor: "det er virkelig sødt af hende"
Jeg kigger på ham, og han smiler forsigtigt til mig.
Mig: "ja.. Hun er fantastisk"
MorThor: "ligesom dig"
Jeg smiler stort og går hen til ham.
Mig: "synes du?" Siger jeg mens jeg ligger min arme rundt om ham.
Thor: "Virkelig, virkelig, virkelig fantastisk"
Jeg ligger mit hoved på hans bryst, hvor jeg kan mærke hans hjerte banke. Han kysser min pande, og je kigger på ham.
Mig: "jeg synes også du er fantastisk" siger jeg, før jeg kysser ham.

Mor: "jeg er hjemme!" Råber hun fra døren. Thor og jeg er lige blevet færdig med at pakke mine ting, og har bare siddet og snakket lidt om hvad vi vil se og lave i Paris. Men vi er begge blevet godt sultne, så vi går ind til min mor for at spørge om hvornår vi skal spise.
Mig: "hvornår spiser vi mor?"
Mor: "Når Brian kommer hjem"
Mig: "hvornår er han hjemme?"
Mor: "cirka et kvarter"
Thor: "hvad skal vi have?" Spørger han høfligt. Jeg ved min mor holder af Thor. Han er altid så høflig overfor hende. Plus så fortalte hun mig det hehe.
Mor: "Brian har pizza med hjem, fordi vi bare skal tidligt i seng. Og derfor ikke orker den store menu"
Det er noget af det jeg elsker allermest ved Brian. Også selvom vi har vores egen kok, og hun også rytter op efter maden, er der stadig altid et par dage hvor vi kan få købe pizza. Eller tage på Mac' D. Det ville man umeltbart ikke tro om en lidt 'rigere' familie. Hos min Far laver min Farmor altid vores mad. Ligemeget om det var meningen at hun skulle ind til byen, kan hun smide alt hun har i hænderne og lave mad til os. Det er vel okay, jeg er glad for at jeg ikke skal lave mad hjemme, når jeg nogle gange skal det på efterskolen.
Thor: "pizza er altid lækkert" smiler han. Vi sætter os ind i stuen for at se lidt tv. Men ingen kanaler finder vi interessante.
Mig: "mor hvor lang tid er der gået?!" Råber jeg.
Mor: "kun fem minutter!"
Jeg giver et opgivende suk fra mig, og kigger så hen på Thor.
Thor: "så lad os fortsætte med ting vi kan se i Paris. Jeg er sikker på vi kan finde på noget mere"
Mig: "okay vi havde, Eiffeltårnet, pariserhjulet, og så en dag inde med noget shopping, og så havde vi Disneyland om mandagen"
Thor: "vi kan ikke nå noget om tirsdagen vel?"
Mig: "vi skal flyve kl. 12. Og sådan cirka op ved 9 tiden"
Thor: "okay så behøver vi jeg egentlig ikke rigtig mere"
Mig: "Narh.. Men lad os lige beslutte os for hvad der ville være smartes hvilke dage"
Thor: "jeg tænker Pariserhjulet og Eiffeltårnet, imorgen. Så shopping dagen sød dag. Og tilspidset Disneyland mandag?"
Mig: "er du sikrer på Eiffeltårnet og Pariserhjulet den første dag?"
Thor: "ja, vi bor okay tæt på pariser hjulet. Så jeg tænkte at når vi havde fået vores ting hen på hotellet, kunne vi tage hen til Eiffeltårnet. Når vi så var kommet hjem om aftnen kunne vi tage i Pariserhjulet. Der er virkelig flot når det er mørkt"
Mig: "ja du har ret. Lad os det"

Brian: "så er der PIZZAAAA" råber Brian da han kommer ind af døren.
Mig: "omg endelig!"
Jeg fare op af sofaen for st hjælpe med at få pizzaerne ind. Thor følger efter, og vi tager alle 3 pizza'er.

-

Okay, Wow. Jeg har en god nyhed her! Jeg har læst alle jeres søde kommentere om at jeg skulle lave en 2'er. Men People's, jeg har altså ikke tiden :((
Jeg har istedet besluttet at der kommer 3-4 ekstra kapitler, som du jo kan se, er 1 år efter de fandt sammen. Det kommer kun til at være deres tur til Paris der kommer med. <3
Hvis i hen af vejen vil have flere af disse 'ekstra' kapitler, så skriv nogle ideer til hvad de kunne handle om. Det skal ligesom være en slags 'serie' som jo fx. Handler om en rejse, en weekend, eller et eller andet. Hvis jeg finder en ide spændene, kan det være jeg laver den når jeg får tid!
~
Jeg har dsv ikke så meget tid, så jeg er egentligt ikke helt sikker på hvornår de andre kapitler kommer op.. Men følg med, de skal nok komme op :D

Citybois og jegWhere stories live. Discover now