Ude at spise med Anthon

2K 56 2
                                    

Anthon og jeg sagde intet. Det var lidt akavet... Men helt seriøst hvad skulle jeg sige?
Altså han sad og gloede på mig?
Anthon: "Du har hørt sangen 'things we do' ik?"
Godt han endelig sagde noget...
Mig: "jo, altså jeg var engang fan af dig og Thor"
Anthon smilte, men sagde ikke noget.
Anthon: "hvem var din favorit? Altså af mig og Thor?"
Mig: "det er et godt spørgsmål, for jeg spurgte mig selv om præcis det samme. Men kunne aldrig blive enig med mig selv"
Jeg tror han var skuffet, men han prøvede self at gemme det væk.
Anthon: "hvad synes du om vores audition?"
Mig: "du har godt nok mange spørgsmål om dig selv"
Anthon kiggede ned i bordet, og sagde intet. Heldigvis kom en mand hen til os og afbrød tavsheden. Vi bestilte mad, og der blev igen stille.
Anthon: "Når hvilken skole går du på?"
Mig: "(din skole), men tror snart jeg skifter skole"
Anthon: "kan du ikke lide din klasse?"
Mig: "kun 2-3 af dem"
Anthon: "det var godt nok ikke mange"
Mig: "nej... Og jeg er kun lige blevet venner ned dem"
Anthon: "ej det lyder ikke fedt"
Mig: "det er det heller ikke" jeg kiggede ned.
Anthon: "du kan da bare skifte skole til Gentofte skole?"
Mig: "det er alt for langt væk. Desuden vil min mor så spørge hvorfor, og jeg kan ikke komme med en god forklaring?"
Anthon: "det kan jeg godt se. Men hvilken skole overvejer du så at skifte til? Altså du har jo kun dette år til at få en ny klasse"
Mig: "jeg ved det ikke... Og jeg ved heller ikke om jeg når at skifte skole. Det hele afhænger af om min far flytter, og hvor han flytter hen"
Anthon: "er dine forældre skilt?"
Mig: "ja..."
Jeg ved ikke rigtig hvad der gik gjalt, men tavsheden kom igen. Jeg håbede sådan at far ville sige at han skulle flytte, når vi skulle være sammen på søndag.
Vi fik vores mad og vi begyndte at spise. Ingen sagde en lyd. Det var ret akavet, men heldigvis var der musik.
Da vi var færdige med maden sagde jeg at jeg nok skulle til at komme hjem.
Anthon: "allerede?"
Mig: "ja. Men øh... Du kan da komme med? Hvis du vil?"
Anthon: "ja da!"

Vi tog hen til stationen da der pludselig kom en flok Citygirls hen og ville have et billede med Anthon. Pludselig kom deres tog og de tog væk. Anthon tog mig i hånden og gik hen til en væg. Han skubbede mig op ad væggen og...
Mig: "øhh Anthon? Hvad har du gang i?"
Anthon: "ej undskyld... Du så bare så pæn ud"
Mig: "tak, men altså vi var jo ikke på date? Det ved du jo godt"
Anthon: "jaer... Men du er stadig pæn"
Vores tog kom og vi satte os ind.

Citybois og jegDonde viven las historias. Descúbrelo ahora