Jeg er på vej i skole, imens jeg tænker over igår. Alt det Anthon havde sagt, det gav jo ingen mening? Den knægt forvirre mig.
Mig: "Heeej Munke" råber jeg da jeg ser munke går ind af døren til skolen.
Munke vinker og stopper op.
Munke: "damerne først" jeg griner lidt af det, men går så ind. Vi finder hurtigt Anthon og falder i snak. Men klokken afbryder os, og vi går hvert til sit. Jeg går ind i min klasse og får øje på Thor.
Mig: "Hej Thor" han svare ikke?
Mig: "Hej Thor" siger jeg igen, og kigger håbefuldt på ham. Han fjerner ikke blikket fra sin telefon. Jeg rusker lidt i ham, men svare stadig ikke.
Mig: "Thor hvad er der?"
Hvad er det der sker? Skulle han ikke forstille at være min bedste ven?Ihvertfald har vi engelsk og vi skal fremlægge...
Min lærer: "Thor vil du starte?"
Han kigger op, lægger telefonen fra sig og stiller sig op. Pludselig popper en besked frem på hans telefon. Jeg kan ikke lade vær med at kigge. Den er fra Anthon? Jeg tar telefonen til mig og kigger forvirret på hans besked.
Anthon: ~Husk nu vores aftale, du må ikke tale eller se på hende. Jeg har første retten~
Ej det mener han ikke?! Første ret? Men alligevel, jeg ved ikke om det er mig jo?... Jeg kigger op på Thor, som ser stresset på mig. Jeg rækker fingeren op og spørger om jeg må gå på toilettet, det må jeg self godt. Så jeg går ud, og tar hans telefon med. Jeg kigger beskeden igennem igen, og igen. Men pludselig går døren op. Og ud kommer Thor.
Mig: "hvad er det her?!"
Thor: "Hey slap af..."
Mig: "ikke før du fortæller mig hvad der forgår!!"
Thor: "jeg kan ikke fortælle det lige nu. Anthon ser os jo?"
Mig: "han har time, okay?! Fortæl så"
Thor: "okay... Kom med"
Han tager sin hånd frem, og jeg tar imod den. Han føre mig hen til toiletterne, og skulle til at trække mig ind på drenge toilettet. Men jeg stopper.
Mig: "hvad er det vi skal?"
Thor: "jeg skal jo vise dig hvad der forgår"
Mig: "men tænk hvis der er nogen derinde?"
Thor: "jeg går ind og tjekker, okay?"
Jeg nikker og slipper hans hånd. Jeg venter lidt og så kommer han ud.
Thor: "der er ingen"
Jeg går med ham ind, og stopper tøvende op.
Mig: "helt seriøst hvad skal du vise mig på 'drenge' toilettet"
Thor: "se her" han rækker fingeren frem og peger på en væg.
Mig: "hvad er der med den væg?"
Thor: "læs det der står"
Jeg går tættere på og begynder at læse.(Dit navn) har en fucking god røv...
(Dit navn) skal så meget scores...
Når jeg siger 'lækre' siger i (dit navn)! Lækre (dit navn)! Lækre (dit navn)!...
Okay jeg indrømmer, jeg er skudt i (dit navn)...
HJÆLP THOR FARLOV TAR MIN DAME!!...Mig: "hvem har skrevet det her?"
Thor: "prøv at gæt engang"
Mig: "Anthon?..." Thor nikker.
Mig: "men hvorfor må du så ikke tale med mig? Eller se på mig?"
Thor: "igår aftalte vi, at hvis du sagde ja til at gå ud med Anthon. Måtte jeg ikke nærme dig"
Mig: "ej helt ærligt?! Vi går i klasse sammen? Vi sidder ved siden af hinanden? Vi er venner? Vi er bedste venner?! Han kan da ikke bare bestemme sådan noget?"
Thor: "altså jo, det kan han..."
Mig: "hvad sker der hvis du ikke gør som han siger?"
Thor: "han smider mig ud af 'bois'!"
Mig: "ej det kan han ikke... Hvad så med Citybois??"
Thor: "det kommer der så intet af..." Han kigger ned i gulvet.
Mig: "hvorfor gik du med til det?"
Thor: "jeg troede da ikke du ville på date med Anthon!"
Mig: "Gud nej! Det er da ikke en date? Tror Anthon jeg er vild med ham nu?"
Thor nikker, og går ud af toilettet. Jeg står der, og stivner...
Mig: "THOR?!"
Thor: "hvad??"
Mig: "kom ind igen"
Han træder stille ind af døren.
Mig: "Jeg har en ide"
Thor: "og det er?..."
Mig: "jeg gør mig sådan mega klam så han ALDRIG falder for mig!"
Thor begynder at grine.
Thor: "som en det vil virke!" Griner han.
Mig: "som om du har en bedre ide?!"
Thor: "det har jeg faktisk..."
Mig: "fortæl!"
Thor: "okay nu skal du høre..."-
Så blev der et nyt kapitel!!! Prøver at se om jeg kan nå at skrive endnu et kapitel idag, men ikke forvent for meget❤️ smid gerne en kommentar om hvad du synes👇 Er du fast læser? -så må du meget gerne stemme/like😋💕
ESTÁS LEYENDO
Citybois og jeg
FanficÅh hvor ville man ønske livet var nemt. Bare sådan forsvinde fra ens problemer, og lade dem forsvinde som sne på en sommerdag. Men det er ikke lige helt tilfældet her. - Hvis ikke det ene problem er der, er der et andet. Hvornår mon den drama skride...