Det føles rigtigt

2K 56 11
                                    

Vi står nu foran cafeen.
Munke: "jeg håber i hygger jer. Vi ses"
Mig: "igen tak. Jeg var død uden dig"
Han griner lavt og går tilbage fra der hvor vi kom fra.
Jeg går stille ind på cafeen og får øje på Anthon.
Anthon: "Hey, du ser godt ud"
Mig: "ilm"
Det er ikke engang løgn. Han har som altid sine sorte jeans med huller i knæene. Men med en løs hvid skjorte. Skjorter klæder ham virkelig!
Anthon: "ved du hvornår din ven og hans "kæreste" kommer?"
Mig: "uheldigt for dig er de kærester. Og jeg regner med de snart er her!"
Anthon: "haha, okay okay. Jeg tror dig"
Der bliver pludselig stille. Den der akavede stilhed der også optrådte til Anthon og min's tidligere 'date' stilheden bliver afbrudt da jeg endelig får øje på Victor og Emma der kommer ind af døren.
Jeg går hurtigt hen til dem og giver Victor et kram.
Mig: "Hej Emma. Hyggeligt at se dig igen"
Emma: "Hej søde, ilm"
Jeg smiler hurtigt til hende imens vi langsomt bevæger os over mod Anthon og vores bord.
Emma: "hør jeg skal hurtigt på toilettet. (Dit navn) viser du mig ikke vej?"
Mig: "jo self"
Vi går og finder hurtigt toilettet.
Emma: "omg det her er meget svære end jeg troede"
Mig: "hvad er svært?"
Emma: "jeg skal tale med Anthon?? Men indeni er jeg ved at fangirle helt op"
Mig: "Nååår, hvad hvis du får lov til at flippe helt ud, her inde?"
Emma: "som om jeg ikke allerede gør det"
Hun begynder at trippe lidt, og så hopper hun rundt af glæde.
Emma: "men problemet er at jeg glemmer de ting, som vi aftalte. Altså Victor sagde vi to skulle spille rigtig gode veninder. Og at ham og jeg var kærester. Men mere kan jeg ikke huske"
Mig: "i har været sammen i 2 måneder. Du er model..."
Emma: "men hvad hvis jeg glemmer det derinde? Anthon er så distraherende"
Mig: "hvis du glemmer noget derinde, skal Victor og jeg nok redde dig"
Emma: "tusind tak"
Mig: "det er mig der skal sige tak fordi du går ud med Victor"
Emma: "altså vi har skrevet sammen en del. Og han virker super sød! Så det er intet problem. Jeg ville ønske jeg kunne tage et selfie med Anthon!!! Men det gør bare det hele akavet"
Mig: "hvis jeg kender Anthon ret. Så tar han et billede af os der spiser. Du skal nok få et billede af Anthon og dig på samme billede"
Emma: "hvad hvis han ikke gør det?"
Mig: "så skal jeg nok. Men skal vi ikke gå ud til de andre?"
Emma: "åh ja self"
Vi går ud igen og hen til Victor og Anthon. De har allerede sat sig ned. Emma og jeg skal sidde ved siden af hinanden, hende med Victor foran sig. Og jeg med Anthon.
Anthon rejser sig op og trækker min stol ud.
Mig: "tak min Gentleman"
Anthon: "alt for den smukke dame"
Jeg griner stille og sætter mig så ned.
En tjener kom hen til os og vi bestiller, jeg bestiller ikke det helt store. Men så sulten er jeg heller ikke.

Daten går egentlig super godt. Intet har kikset. Anthon har ikke spurgt ind til noget endnu. Han er faktisk ret så stille.
Victor: "smager det som det skal, Emma?"
Emma: "ja det er lækkert!"
Victor: "dejligt at høre"
Hun smiler til ham, og han smiler tilbage. Jeg synes de klare det SÅ godt! De ser virkelig forelskede ud!
Anthon afbryder mine tanker, og som planlagt spørger han ind til dem.
Anthon: "nå, hvor længe siden er det så i to har været sammen?"
Emma smiler stort.
Emma: "2 måneder"
Victor smiler tilfreds til Emma og hun gengælder det med et blink i øjet.
Anthon: "fortæl mig så, hvordan mødtes i?"
Emma kigger nervøst hen på mig, men Victor klare den.
Victor: "Jeg var inde på strøget sammen med et par venner. Da jeg pludselig fik øje på Emma og hendes veninde. Jeg tænkte jeg ville blive sur på mig selv hvis jeg ikke gik hen og sagde Hej. Så jeg gjorde det. Emma og jeg snakkede utroligt godt sammen. Da Emma og hendes veninde forlod den cafe vi sad på, gav hun sit nr. Og så begyndte vi at skrive sammen. Ikke så lang tid efter fandt jeg ud af at min bror går i klasse med Emma. Og jeg begyndte at besøge skolen. Og ja så fandt vi sammen"
Victor lagde sin hånd frem på bordet. Og Emma lagde sin oven i. Som et rigtig kærestepar kiggede de hinanden flirtene i øjnene. Wauw de var gode.
Anthon: "ja sådan kan man også mødes"
Mig: "Emma går du ikke hurtigt med mig på wc?"
Emma: "øh jo self"
Anthon: "nu igen?"
Mig: "før var det kun Emma"
Jeg gav Victor et smil og vi gik hen til toilettet.
Emma: "hvad så?"
Mig: "jeg skal bare lige komme mig over hvor fucking god du er!"
Emma: "god til hvad?" Hun griner lidt.
Mig: "jamen dig og Victor ligner to forelskede teenager's!"
Emma rødmer lidt og kigger ned i gulvet.
Emma: "Victor var faktisk henne på min skole idag. Og hentede mig"
Mig: "vent. Var den historie Victor fortalte sand??"
Emma: "ja lidt. Victor og jeg er jo ikke sammen. Men ellers jo"
Mig: "går Victor's bror på din skole?!"
Emma griner højere end før.
Emma: "jeg har kendt den dreng siden han gik med ble. Jeg har bare aldrig været hjemme hos ham"
Mig: "Whaaat kender du Victor's bror?"
Emma: "ja jeg kender Daniel. Vi går i klasse sammen"
Mig: "Gud hvor er denne verden lille"
Emma fniser og går hen til spejlet.
Mig: "men vent, er de følelser i viser så også sande?"
Emma hovede stivner pludselig og bliver helt rødt.
Mig: "det er løgn! Du har følelser for Victor!" Råber jeg.
Emma: "shhhh. Ja måske lidt, men han har ihvertfald ikke for mig"
Mig: "har du slet ikke set hvordan han kigger på dig?"
Emma: "men det her skal jo ligne skuespil? Hvem har sagt at hans blik betyder noget?"
Mig: "du har ret. Skal jeg spørge ham når vi er færdig med idag?"
Emma: "omg vil du?"
Mig: "self!"
Hun tager mig ind i et hurtigt kram. Og jeg smiler til hende.
Emma: "ej hvad siger du til, at vi to efter daten tager hjem til en af os og tøse hygger? Så kan vi også lære hinanden bedre at kende!"
Mig: "ej god ide! Det lyder virkelig hyggeligt!"
Emma: "så... Aftale?"
Hun stikker sin hånd frem, og jeg presser den i min.
Mig: "aftale"
Vi krammer hurtigt og går så ud til drengene igen.

Resten af daten går som smurt. Anthon har ikke spurgt mere ind til dem, kun til mig. Og helt ærligt så nyder jeg hans selskab.
Men daten skal jo slutte, og det er hvad den gør nu.
Anthon trækker i mig og jeg følger efter.
Mig: "hvad sker der?"
Anthon: "jeg ville bare tale lidt med dig alene"
Mig: "ja okay, om hvad?"
Anthon: "jeg synes bare du skulle vide at jeg virkelig hyggede mig. Og at det var rat endelig at være på en officiel date med dig"
Mig: "så det er noget alle Citygirls skal vide?"
Anthon: "nej, eller jo... Hvis at du er okay med det"
Mig: "Anthon tænk på din karriere! Pigerne bliver syge i hovedet"
Anthon: "så grunden til du afviste mig gang på gang derinde, var pga mine fans?!" Hans stemme er hævet. Og helt seriøst kan jeg ikke lide det.
Mig: "afviste dig? Hvad mener du med det?"
Anthon: "hver gang jeg kiggede på dig, kiggede du på Emma og Victor. Det var derfor jeg hele tiden skulle spørge dig om noget. Eller havde vi ingen kontakt jo!"
Mig: "jeg troede du sagde du hyggede dig?"
Anthon: "self gjorde jeg det. Jeg elsker at være sammen med dig. Men du ved jo godt at jeg har følelser for dig..." Hans stemme er dæmpet igen. Han er så sød og følsom.
Mig: "undskyld Anthon..."
Jeg kigger op ham, og mine øjne bliver hurtigt fanget af hans. Jeg giver ham et hurtigt kram og kigger ham igen i øjnene.
Det føles som om han øjne kommer tættere og tættere på. Men nej, det må være noget jeg forstiller mig.
Men som jeg havde følt, var hans hovedet rykket sig tætter på mig. Rettelse, hans hovede er helt tæt på mit.
Mig: "Anthon?..."
Anthon: "undskyld"
Han bryder vores øjenkontakt og vender sig om.
Mig: "Anthon?"
Anthon: "nej undskyld"
Mig: "vil du ikke hører på mig?"
Anthon: "jo men det var dumt af mig..."
Uden at vide hvad jeg gør, tager jeg en hånd på hans skulder og får ham vent ham rundt, så hans øjne mødes mine igen.
Jeg stiller mig på tæer, tager en arm om hans nakke, og vores læber mødes.
Jeg er ikke klar over om det er det jeg vil. Men det føles rigtigt.
Han griber hurtigt en arm rundt om min ryg, og sætter den anden på min talje.
Jeg kan mærke gnisterne helt nede fra mine føder op til mine læber der stadig sidder trykt på Anthon's.

-

Sorry fordi det er så sent ude!!❤️ Men ja, sidder og skriver lige nu. Og så tænkte jeg at jeg ligeså godt kunne lægge dette op.
Håber i nød det lange kapitel!😘
-Husk at skriv hvad du synes👇😍

Citybois og jegWhere stories live. Discover now