En anden side?

2K 56 1
                                    

Da toget stoppede ved min hjemby stod vi af. Det var ved at blive mørkt. Pludselig tændte gadelygterne, og deres lys viste os vejen hjem. Hvis man stod stille med en ramme og man tog den op mod gaden lignede det er kunstværk, det så uforglemmeligt ud.
Anthon: "det er smukt, synes du ikke?"
Mig: "jo meget"
Han greb min hånd og vi gik ned af vejen og hen til mit hus. Da vi var kommet ind satte vi os op på mit værelse.
Mig: "der er nok lidt rodet, jeg regnede ikke med at få gæster"
Anthon: "det er helt okay"
Vi begyndte langsomt at snakke lidt, og nu mere vi snakkede. Nu mere fik jeg lyst til at høre mere. Pludselig tog Anthon sin telefon. Typisk lige når man snakker så godt, så skal ens mobil afbryde det hele.
Anthon: "smiil" jeg kiggede skræmt på Anthon da han tog et billede.
Mig: "hvorfor gjorde du dog det?"
Anthon: "folk bør da vide når jeg hænger ud med pæne piger"
Mig: "hvis du skal poste et billede af mig skal det være pænere!"
Anthon: "okay, så smil"
Jeg prøvede at se godt ud, men på billedet lignede jeg noget der var løgn.
Mig: "ej slet det, det er ikke kønt"
Anthon: "jo, du er virkelig smuk"
Mig: "synes du virkelig? Det er ikke noget du siger for at gøre mig glad?"
Anthon: "nok begge dele. Nu har jeg ihvertfald tænkt mig at poste det. Skal jeg tagge dig?"
Mig: "jaja, jeg hedder (dit brugernavn)"
Han smilte og lagde det ud. Han begyndte også at følge mig.
Anthon: "Du får følger af det her, det ved du godt ik'?"
Mig: "jeg tænker ikke på følger"
Anthon: "haha, du er den første pige jeg har mødt der ikke ville have et shoutout af mig"
Mig: "du er kendt ja, men også en ven. Og det er jo bare akavet hvis jeg ville have et shoutout?"
Anthon: "du har egentlig ret"
Vi grinte lidt, og begyndte så at snakke. Det var bare pisse hyggeligt. Jeg så en anden side at Anthon, jeg aldrig havde set før... Og rent faktisk, kunne jeg lide den side.

-

4 kapitler på en dag! Håber i kunne lide dem. Sådan bliver det ikke frem over, men idag havde jeg 2 timer før fri, så jeg havde en masse frihed. Jeg prøver at lave en masse kapitler igen imorgen, da jeg ved at i weekenderne har jeg ikke helt så meget tid. Ihvertfald håber jeg i nød de her 4 korte kapitler! Husk altid at skriv jeres mening❤️👇 og tak for 700 visninger!! 😘

Citybois og jegWhere stories live. Discover now