Den flyvende gris

1.7K 42 7
                                    

Jeg ved ikke hvad jeg vil med det kys... Men i lige det sekund virkede det så meget til at være det rigtige at gøre. Men jeg har jo ikke følelser for Anthon? Eller vent, har jeg følelser for Anthon? Umuligt.
Anthon: "Jeg må hellere videre, tak for i aften. Vi skrives" og så er han gående ned af gaden.
Jeg går hurtigt hen af hjørnet hvor Emma står og venter.
Emma: "omg du har SÅ meget du lige skal fortælle mig"
Mig: "hvad mener du?"
Emma: "Øhhh, jeg er ikke helt blind? Du og Anthon kyssede?!"råber hun.
Victor kommer ud fra cafeen. Og udbryder,
Victor: "i hvad?!"
Mig: "nej Victor... Altså det er ikke sådan på den måde"
Emma: "øhh jo? Du kyssede Anthon!"
Victor: "nå nå, så (dit navn) havde heldet med sig?" Griner han.
Mig: "vent, er du ikke sur?"
Victor: "sur? Hvorfor skulle jeg det?"
Pludselig Bibber hans telefon, og han kigger surt på den.
Victor: "nå, jeg må smutte vi ses piger"
Han giver Emma et kys på kinden, vinker derefter til os, og så er han væk.
Mig: "hva' sker der lige mellem jer to?" Jeg giver hende '😏' blikket og flækker sammen af grin.
Emma: "stop dig selv! Du har noget du skal fortælle først"
Mig: "først derhjemme"
Emma: "okay hvem tar vi hjem til?"
Mig: "altså vi kunne tage hjem til dig?"
Emma: "ja altså hvis du gerne vil sidde i tog?"
Mig: "det er helt fint"
Emma: "super! Lad os gå ned mod stationen"
Hun begynder at gå, og jeg følger efter.
I sådan cirka 10 minutter går vi, da vi endelig er på stationen.
Mig: "skal vi se om vi har heldet med os?"
Emma: "hvad mener du?"
Mig: "altså hvis der nu snart går et tog. Så har vi heldet med os"
Emma: "Nååår, lad os tjekke"
Emma kigger op på et lille tv.
Emma: "19:47?"
Mig: "om 13 minutter!"
Emma: "det er da okay heldigt?"
Mig: "meget!"
Det er okay koldt, dansk forår er ikke ligefrem fyldt med sol. Jeg tripper lidt på stedet, og hopper op og ned, for at få varmen.
Emma: "hold op hvor ser du dum ud" griner hun.
Mig: "det er valget mellem, at fryse ihjel eller se dum ud"
Emma: "du er sgu da helt væk"
Mig: "Hey hvad har jeg nu gjort?"
Emma: "lignet en totalt idiot, så alle folk kigger"
Mig: "Wauw, Emma kan ikke lide når 7 mennesker kigger på hende"
Emma: "det ligner de har set en gris der flyver"
Mig: "men jeg er måske en gris, og jeg kan måske flyve?"
Jeg begynder at baske rundt med armene, og sige grise lyde. Emma griner og peger på mig. De 7 mennesker der før kiggede skræmt på mig. Ligner nu nogle som har set et monster. Mest har jeg lyst til at råbe "hva' har i aldrig set en flyvende gris før?" Men jeg holder det i mine tanker. Istedet basker jeg videre og flyver rundt om Emma. Imens kommer et tog. Men jeg er 100p sikker på det ikke er vores, så jeg basker videre med armene. Jeg ser toget kommer fra København, men mere ser jeg ikke før jeg basker lige hen til Emma. Hun griner stadig mere end noglesinde før, og nu er det mere hende der lyder som en gris. Toget stopper op, og ud kommer der en lille menneske mængde. Jeg flyver stadig rundt, men mine grise lyde er stoppet. Jeg stopper pludselig helt op, da jeg får et grine anfald. Emma er næsten død af grin, og hun lyder utrolig meget som en der har noget galt i halsen.
Det er ikke mere hende der griner af mig, men mig der griner af hende. Mit blik er rettet mod hende, så jeg opdager ikke den lille menneske mængde der steg ud af toget.
Pludselig er der en der griber om min skulder, jeg vender mig om og ser... Thor??
Hvad i alt verden laver han dog her? Jeg får pludselig øje på resten af mængden. Aaarh, bois har været i byen. Eller bare på deres berømte tur på strøget. Ondt, nu hvor Anthon ikke kunne være med. Men han er sikkert ligeglad.
Mig: "Hey Thor"
Jeg giver han et hurtigt kram, og ser så på Emma igen. Hun griner ikke mere, hendes blik er frosset hen på Thor. Det er da lidt underligt at Thor ikke siger Hej? Det var jo ham der kom over til mig. Ubehøvlet.
Ud af bois mængden kommer munke.
Munke: "flotte trin (dit navn)" han griner.
Jeg bukker kort og griner så.
Andre kommer ind i samtalen.
Theodor: "og jeg som troede grise ikke kunne flyve" jeg griner kort af hans lille kommentar.
Lauge: "ja det er første gang i lang tid jeg har set noget lignede"
Mig: "jeg kan da gøre det igen?"
Jakob: "nej please lad vær"
Maxi: "nå, hvad har du nu imod hendes flotte dans?"
Theo: "ja dude, den er utrolig sexet"
Mig: "ha. ha. hvor er du sjov"
Lauge: "Theo har altså ret"
Jeg griner af dem, men stopper hurtigt da jeg ser Thor. Hans ansigt er dybt seriøst, og kigger på bare ud i luften.
Thor: "drenge, stop jer selv okay?"
Theo: "uhhh, mad bro?"
Thor: "bare stop. Du snakker til Anthon's kæreste"
Der bliver helt stille. Jeg har ihvertfald ikke tænkt mig at sige noget. Ordene strømmer rundt i mit hovede. "Anthon's kæreste" what??!
Lauge: "bro, du har fandme været sær idag. Hvad er der i vejen med dig?"
Munke: "Hey alle har dårlige dage. Skal vi ikke bare tage hjem?"
Thor: "i går bare, jeg kommer"
Munke: "i hørte ham, kom bois"
Theodor begynder at mumle, men forlader stationen sammen med de andre.
Jeg kigger på Thor, og hans blik er stadig virkelig seriøst.
Mig: "øhm, det her er Emma. Hun er en af mine veninder, som jeg har..."
Jeg når ikke sige mere, før Thor afbryder.
Thor: "hvordan gik jeres date"
Mig: "øh, okay. Men Thor som sagt er det her Emma, og hende og jeg vi..."
Emma: "jeg kan godt tale selv. Hej Thor, jeg er Emma"
Hun rækker sin hånd frem, og venter på Thor griber den og siger Hej. Men hans handling er langsom og sløv. Han griber hendes hånd, men intet Hej kommer frem. Jeg har aldrig set den her Thor før. Gnisterne i hans øjne er væk, det eneste man ser. Er tomhed.
Mig: "Emma hvornår går vores tog?"
Emma slipper Thor's hånd, og tager sin mobil frem.
Emma: "først om 8 minutter"
Mig: "okay godt, jeg skal lige snakke med Thor"
Jeg tager min hånd i lommen og finder lidt penge i lommen. 30 kr, det var ikke det jeg havde forventet.
Mig: "jeg ved godt det ikke er meget, men her har du 30 kr, og der er en 7 eleven, der ovre. Køb noget guf til turen. Så kan jeg lige snakke med Thor"
Emma: "altså jeg har penge selv, brug du hellere dem på toget. Hyg jer"
Og så er hun væk fra stationen.
Jeg tager en dyb indånding. Jeg skal seriøst snakke med Thor, og finde ud af hvad fuck han vil hen med den surhed. Og hvorfor i alt verden han kyssede mig tidligere idag...

-

ENDELIG nyt kapitel. Som mange andre er, er jeg på ferie. Og hvis jeg skal opdatere jer på min historie, skal jeg have internet. Hvilket jeg IKKE har. Min far har dog fundet en løsning, så jeg kunne opdatere her om aftnen. Men det er ikke noget jeg kan gøre hver dag. Så der er ikke særlig stor chance for jeg kan opdatere på min historie før jeg kommer hjem. Hvilket er om over en uge. Så jeg undskylder, millioner af gange. Men jeg kommer nok ikke til at være aktiv her inde, den næsten uge. Men jeg håber i har en god ferie!❤️❤️ Uh det skal lige siges jeg har en fanside på instagram, med en veninde. Som jeg lige lovede at reklamere lidt for. Siden her @ Batbois 😘 Gå ind og følg hvis du har lyst!❤️ Love u😍
-Husk at skriv din mening👇❤️

Citybois og jegWhere stories live. Discover now