Bitchfight

1.7K 54 11
                                    

Hvad fuck laver Amalie her? Burde hun ikke være i skole? Sådan 20 minutter væk her fra?
Mig: "Amalie hvad fuck laver du her?"
Thor: "vent kender du hende?"
Jeg nikker stille uden at fjerne blikket fra Amalie,
Mig: "jeg gik i klasse med hende, før jer"
Thor: "jamen så lad hende komme ind!" Siger Thor muntert.
Jeg fjerner blikket fra Amalie, hen på Thor. Jeg sender ham et ondt blik, men han kigger ikke på mig, han har travlt med at tage Amalie's jakke.
Jeg skulle måske have fortalt ham om min klasse? But Hey, jeg vidste ikke hun ville dukke op her, så jeg havde jo ikke travlt.
Munke: "hvem er det??" Råber han ude fra stuen.
Thor: "en fra (dit navn)'s gamle klasse!"
Vi går ind i stuen hvor munke sidder med hovedet begravet i telefonen. Jeg går hen og prikker ham på skulderen og han kigger straks op, går hen til Amalie og stikker sin hånd frem.
Munke: "Alfred"
Amalie: "Amalie"
Munke: "fuck"
Han kigger sig om bag skulderen og kigger på mig. Han ser mindst lige så forvirret ud som mig.
Amalie: "undskyld, hvad?"
Munke: "Nåår, jeg opdagede bare hvor meget jeg skulle pisse. Du må have mig undskyldt"
Han vender sig rundt, tager fat i min arm og river mig ud til toilettet.

Munke: "hvad fuck laver hun her?"
Mig: "øh, tror du jeg ved det?"
Munke: "nej men.. Hvad gør vi? Og hvorfor er hun kommet ind?"
Mig: "Thor inviterede hende ind"
Munke: "og hvorfor fuck gjorde han det?!"
Mig: "shh, de kan høre os hvis vi snakker for højt"
Munke: "undskyld, men hvorfor?"
Mig: "jeg har ikke fortalt ham om min gamle klasse.."
Munke: "wait what?, hvorfor?"
Mig: "jeg ved det ik okay? Tror du måske jeg vidste Amalie traskede ind af døren idag? Jeg havde ikke regent med det blev nødvendigt!"
Munke: "nej okay rolig nu. Vi bliver nød til at finde ud af noget"
Jeg nikker hurtigt og laver store øjne.
Munke: "lige nu kan vi ikke gøre andet end at gå ud til de dem"
Mig: "lov mig at du trækker mig til siden hvis du har en ide"
Han nikker og låser døren op.
Jeg går først ud af døren, og skimter hurtigt at de ikke er der.
Mig: "de er der ikke"
Munke: "måske er de inde på hans værelse"
Mig: "lad os tjekke"
Vi går ud af stuen og hen til Thor's værelse. Munke tage forsigtigt ned i dør håndtaget og åbner døren.
Og rigtig nok sidder de der inde, Thor på sengen, med Amalie ovenpå. Altså ikke sådan frækt, bare sådan at Amalie sidder på Thors skød.
Munke: "så øhm, hvad har i to gang i?"
Thor ser undrende på munke, som om han ikke ved Amalie sidder på ham.
Thor: "nåååår, altså Malle fortalte bare hvor meget (dit navn) og hende havde været igennem sammen. Så hun blev lidt ked af det, og tilbød hende at sidde på mit lår"
Mig: "åh jeg kan godt bruge en opfriskning af de ting. Vil du fortælle dem igen Amalie?"
Amalie: "ja self søde"
Hun rejser sig fra Thor og går hen mod mig, tager fag i min arm og lader mig sætte mig ned på sengen lidt væk fra Thor. Amalie sætter sig ved siden af med en arm over mig. Munke ser forvirret på Amalie og så hen på mig. Jeg ved sørme heller ikke hvad det kvinde menneske har gang i.
Amalie: "jo du husker vel nok dengang i 6 klasse til skolefesten. Hvor vi legede s p eller k?"
Jeg nikker stille og prøver at se interesseret ud. Hvilket jeg også er, jeg vil gerne høre hendes løgne.
Amalie: "drengene var pludselig rigtig lede mod dig i legen, og du begyndte at græde. Så jeg sagde 'hvis i skal være onde mod min bedste veninde, må i også være onde mod mig.' Så de begyndte at kalde mig luder, billig, klam, grim, og dum. Jeg ville.."
Hun stopper op og tager en dyb indånding, som om det er hårdt for hende. Hun lader en fake tåre glide ned af hendes kind.
Med alle mine tanker et andet sted, ser jeg hurtigt Thor rejser sig og går over mod Amalie. Han får hende rejst op og omfavner hende.
Åh den pige kan nogle billige triks.
Efter deres lille kram, fortsætter Amalie.
Amalie: "jeg ville bare gerne hjælpe min bedste veninde. Men så blev de pludselig så onde og modbydelige overfor mig"
Thor ligger igen en arm over hende, og hvisker noget til hende jeg ikke kan høre. Jeg rejser mig op fra sengen og går hen til munke, vis mund står åben på vid gab.
Munke: "hvad helvede sker der her?" Hvisker munke.
Mig: "jeg har absolut ingen anelse om hvad den bicht vil" hvisker jeg tilbage.
Jeg får pludselig en ide.
Mig: "åh malle pus, de var så onde ved dig. Det jeg aldrig har forstået er at de vidste du havde været i sengen med flere drenge. Altså jeg fortalte dem jo ikke om det"
Jeg skal lige til at grine, men bider mig kort i læben, hvilket får mig til at stoppe med den tanke.
Jeg kigger hen på munke, der har et kækt smil på læben. Thor tager hans arme væk fra Amalie og kigger istedet mærkelig på hende. Hun kan ikke redde sig ud af den her. Jeg ved Thor stoller på mig, så hvorfor skulle jeg lyve omkring det? Amalie kan ikke andet end at indrømme hun er en billig luder. Okay kan ikke lide at kalde folk det.. Men Amalie? Hun er bare så.. Amalie. Man kan ikke rigtig forklare det.
Thor: "sagde du ikke i gik i sjette klasse?"
Amalie kigger op på Thor, og så hen på mig. Hendes blik er ondt, men skifter hurtigt da hun kigger op på Thor igen.
Amalie: "det var kun rygter! Jeg er jomfru"
Okay af alle løgne i hele verden, er den der den største. Jeg ved at hun har været i sengen med nogle 1.g'er, og ikke bare nogle, men mange af dem.
Men jeg må give hende den, hun klarede den godt. Jeg må bare klare det bedre.
Mig: "ja altså du er jo født i septemper. Men Amalie det har jo ikke noget ad gøre med de drenge du knaldede?"
Uff den var hård!.. Jeg synes selv den var ret god. Lige nu er jeg glad for hun har fødselsdag i september, for hun er jomfru. Stjernetegnet jomfru.
Amalie: "du tror virkelig på de rygter, jeg troede vi var bedste venner!"
Et såret blik bliver vendt mod Thor's bryst, hvor hun begraver sit ansigt.
Mig: "det er vi da! Jeg lyttede jo grundigt efter hver gang du fortalte om dine ture i sengen med drengen"
Jeg tror næsten Thor er så forvirret at han kunne springe i luften om få sekunder. Gud hvor ville jeg også være forvirret. Jeg synes ærlig at Amalie klare det ret godt. Men hallo? Jeg er bedre. Jeg håber Thor ser det.
Amalie: "jeg fortalte dig om alle de historier de havde spredt om mig! Og hvordan de beskrev vores sex, som aldrig fandt sted!"
Mig: "åh malle, jeg er så ked af jeg ikke lyttede ordentlig efter"
Nu ser alle tre forvirret på mig, Thor som hele tiden har gjort det. Munke som jo godt kender sandheden. Og Amalie som tror hun er ved at vinde.
Amalie: "det er okay skat"
Mig: "nej nej, det er ikke okay! Undskyld for ikke at have lyttet til dig. Undskyld for aldrig at have snakket med dig. Og undskyld for ikke at have givet dig en Oscar!"
Amalie: "hvad er det du snakker om?"
Mig: "Nåår undskyld, jeg troede vi spillede skuespil"
Amalie: "og hvad gav dig den ide?"
Mig: "du sagde vi var bedste veninder. Eller du fortalte Thor den helt forkerte historie af hvad der skete"
Munke's forvirrede blik er væk igen, og han ligner en som skal til at grine enormt meget.
Amalie: "sikke en taber du er!"
Mig: "nå endelig kom vi væk fra det skuespil. Tak for en god optræden"
Jeg rækker min hånd frem og venter på Amalie skal trygge den. Hvilket jeg godt ved hun ikke gør.
Hun tager sin hånd frem, men før hun trygger sin hånd i min, tager hun den op til mig hovedet og stikker mig en flad. Damn den pige har ingen muskler, hun skal slå mig tusinde af gange sådan der før jeg fælder en tåre.
Thor: "what the hell?"
Amalie: "din fucking bitch!"
Med de ord forsvinder Amalie ud af døren. Kort tid efter hører jeg et brag fra hoveddøren, og jeg er nu klar over hun ikke befinder sig i dette hus mere.
Munke: "jamen så var det da overstået"
Han klapper mig på skulderen og smiler til mig.
Munke: "er hun seriøst fra september?"
Mig: "ja, det gjorde det hele så meget nemmere"
Munke: "haha du er seriøst genial. Please bliv komiker. Jeg skal nok købe billet hver gang du optræder"
Mig: "den må jeg tænke over" siger jeg, og en let latter falder fra mine læber.
Jeg kigger hen på Thor, og som jeg forudså ser han virkelig forvirret ud. Jeg jeg må ikke lyve, han ligner en der har set et spøgelse. Men Amalie er også uhyggelig tynd, så hun kan godt gå ind for kategorien 'spøgelser.'
Munke: "hva' øhm. Hvad sker der for dit ansigt Thor?"
Thor tager hurtigt en hånd op til ansigtet, men ryster hurtigt på dit hovede.
Thor: "hvad fanden skete der lige der?"
Munke: "du lukkede Amalie ind i dit hus"
Thor: "men var i to ikke venner?"
Han kigger over på mig, med det der ansigt fra før, ham der har set Amalie.
Mig: "det kaldes skuespil"
Thor: "så hvad var skuespil?"
Mig: "Amalie og jeg har ALDRIG været venner, hun har kun sendt blikke til mig, som var fulde af ondskab. Så ja, vi har aldrig ellers talt med hinanden. Eller måske en enkelt gang eller to. Ellers har det kune været hende der talte om mig, med de andre"
Thor: "vent, som i at hun bagtalte dig?"
Mig: "ja, men mener nu mere aka mobning"
Thor: "vent igen, blev du mobbet? Hvorfor har du aldrig fortalt mig det?"
Mig: "jeg følte ikke for det?"
Thor: "men du fortalte det til munke?"
Jeg nikker.
Thor: "så du stoller ikke på mig?"
Mig: "jo! Jo! Vi har bare et andet venskab"
Thor: "et venskab hvor man ikke fortæller vigtige ting, som at man er blevet mobbet?"
Mig: "nej.. Jeg havde også fortalt dig det! Men pludselig kom der alt det med at du kunne lide mig. Og så ignorerede du mig. Det hele blev mere kompliceret"
Munke: "jeg tror jeg venter ude i stuen"
Uden at fjerne blikket fra Thor, nikker jeg til munke's besked.
Thor: "ja, øh, vi kommer om lidt"
Derefter går munke ud af døren, og lukker den efter sig.
Thor: "please fortæl mig hvis jeg har gjort noget galt.."
Mig: "kan du slet ikke se at det var "galt" at du ignorerede mig?"
Thor: "jo.. Men jeg ville bare have mine følelser til dig, til at forsvinde"
Mig: "men hvorfor?! Er det forkert at være vild med mig?!"
Thor: "jeg har det skidt over alt det med Anthon"
Mig: "men Anthon vil have 'dig' til at kunne lide mig"
Thor: "ja helt sikkert. Hvorfor tror du det?"
Mig: "fordi jeg er ikke den person der går rundt alene for at undgå folk. Jeg snakker rent faktisk med dem!"
Thor kigger ned i gulvet, så hans hår glider ned foran ham. Jeg går et skridt tættere på ham. For jeg kan mærke han er ked af det af en slags.. Jeg vil egentlig bare gerne kramme ham. Ikke kysse med ham, kramme ham. Som i et hvert andet venskab. Ja, jeg tror ikke der skal mere mellem Thor og jeg, end venskab. Også selvom jeg lige har sagt han skal være vild med mig... Egentlig ret mærkelig at tænke på. Jeg ryster på mit hovede og får tanken væk. Jeg tager mig sammen og går helt hen til ham, for at kramme ham.
Thor: "undskyld.."

-

Så mange gange undskyld for de lange ventetider! Jeg har bare ikke altid tid til at skrive.. Som jeg har skrevet så mange gange.
-skriv alligvel hvad du synes?😍

Citybois og jegWhere stories live. Discover now