Victor og Tobias er venner igen. Jeg skal være sammen med Sofie idag. Imorgen. Skal Jeg være sammen med Thor og Munke. Og på søndag har jeg fået lov til at besøge far!
Altså det kalder jeg en god uge!Jeg går ned af vejen og hen til Victor, han står og venter. Jeg er i super godt humør, og det ligner Victor også er.
"Hej smile hovede, hvorfor så glad?"
"Når men jeg har bare mine dage"
"Hvad sker der da?"
"Idag har jeg en aftale med Sofie. Imorgen skal jeg være sammen med Thor og Munke. Og på søndag skal jeg besøge min far!"
"Haha kan godt forstå du er glad"
"Det bliver såååå fedt!"
"Ja"
Vi går hen mod skolen, og snakker om alt det som vi glæder os til de næste dage.
Henne på skolen griber jeg fat i Sofie. Jeg skal være sikker på vi har en aftale.
"Åh Hej (dit navn) jeg glæder mig til at vi skal være sammen"
"Hej Sofie, det gør jeg også"
"Jeg tænkte på hvem det egentlig skulle være hos?"
"Altså jeg er ligeglad"
"Okay, hvad med hos dig?"
"Det kan vi godt sige"
"Super, jeg glæder mig!"
"Også mig"
Jeg synes det er fedt at have en aftale med Sofie. Jeg håber hun fortæller de andre piger at jeg er okay. Og at jeg ikke er mega Nedern. Men self, hvis hun synes det, så kan hun jo godt sige det. Men det virker til at hun kan lide mig.
"Victor?"
"Ja?"
"Hvorfor føltes alting så godt lige nu og her? Som om alt er faldet på plads?"
"Sådan nogle dage er der bare. Husk at nyd dem, de forsvinder igen"
"Du har ret. Hvad skal vi have i næste time?"
"Engelsk?"
"Når ja. Jeg elsker engelsk!"
"Nej du gør ej?" Griner Victor.
"Jo jeg elsker alt!"
"Haha, gid jeg var lige så glad som dig. Bare kunne elske alle og alting"
"Er du ikke glad?"
"Jo, men overhovedet ikke som dig. Der er en del der kan ødelægge min dag"
"Det er der da også med mine? Hvis nu munke og Thor ikke kan alligevel imorgen? Eller min far bliver syg? Så vil jeg nok leve af min seng"
"Haha, jeg mener små ting. Men lad os nu ikke snakke om de dårlige ting. Kan du være sammen på mandag?"
"Ja! Self kan jeg det"
"Okay fedt, jeg tænkte på er vi..."
"RIIIIIIIIIING RIIIIIIIIIING"
"Jeg tænkte på om vi skulle tage ud og spise?"
"Jo da det lyder hyggeligt"
"(DIT NAVN) er du sød at stoppe din snakken? Så jeg kan komme igen med undervisningen?"
"Ja undskyld" jeg kigger på Victor og han smiler til mig.
Alt er bare så godt, solen skinner! Vi har fået fri! Timerne føltes så korte! INTET kan ødelægge denne dag.
"Hey (dit navn) skal vi gå?"
"Ja!"
Vi går hjem til mig og vi går op på mit værelse.
Det er lidt akavet, for jeg ved ikke hvad jeg skal sige. Pludselig ringer min telefon. Det er Thor!
"Jeg bliver lige nød til at tage den her"Thor: *Hej (dit navn)
Mig: *Hej, hvorfor ringer du?*
Thor: *Nå, ja. Jeg skulle sige for Munke at vi mødes på oc*
Mig: *Okay, og det kunne han ikke skrive til mig?*
Thor: *Jo! Men...*
Mig: *Thor sig det nu!!*
Thor: *Jeg savnede sådan at hører din stemme*
Mig: *Ej Nurh Thor. Hvor er du sød. Men jeg bliver nød til at smutte*
Thor: *Okay, vi ses imorgen*
Mig: *Ja ses*Jeg lagde på, og gik ind til Sofie.
"Du mener ikke at 'Thor' har ringet til dig vel?" Sofie kigger skræmt på mig.
"Altså, jo Thor Farlov"
"Omg du mener ikke han har dit nummer vel?!"
"Jo altså han er en af mine bedste venner?"
"Omg!!!!"
"Please ikke sig noget til pigerne..."
"Vent hvorfor ikke? Du vil jo blive mega populær?"
"Mit liv er kun lige begyndt at give mening. Jeg skal først have lagt de første brikker rigtig på plads, før alle de andre kan findes"
"Okay det forstod jeg intet af?"
"Jeg har brug for tid før jeg kan fortælle nogle om Munke og Thor"
"Er du også venner med Munke?!"
"Ja..."
"Jeg skal nok lade vær med at fortælle pigerne det. Men hold nu op hvor er du heldig!"
"Haha tak"Timerne gik og gik. Sofie og jeg blev meget klogere på hinanden! Men tiden flyver afsted og Sofie skal hjem.
"Det var hyggeligt at lære dig at kende (dit navn)"
"Ilm. Det må vi gøre igen det her"
"Ja helt sikkert!"
"Fedt, husk nu ikke at sige noget til pigerne om Thor og Munke"
"Ja self! Vi ses"
"Ses"Da Sofie er gået skynder jeg mig alt hvad jeg kan at skrive til Thor! Jeg synes det var lidt synd jeg bare slet ikke kunne snakke.
Heldigvis var Thor okay med det. Thor er altså bare så dejlig!
VOUS LISEZ
Citybois og jeg
FanfictionÅh hvor ville man ønske livet var nemt. Bare sådan forsvinde fra ens problemer, og lade dem forsvinde som sne på en sommerdag. Men det er ikke lige helt tilfældet her. - Hvis ikke det ene problem er der, er der et andet. Hvornår mon den drama skride...