Thor og jeg sidder inde i thor's stue og laver like ingenting. Rent ud sagt, Ingen siger noget. Det er akavet. Jeg vælger at tjekke min mobil, da der ingen ting rigtig sker.
Jeg har fået hele 4 nye beskeder! Shit, føler mig lidt populær xD
Jeg ser hurtigt der er en besked fra Anthon, som jeg vælger at læse først.Anthon: ~Hey (dit navn) jeg ved ikke om du ved det. Men jeg er ikke i skole. Hvilket jeg heller ikke er resten af ugen, da jeg er syg. Så du skal helst ikke kontakte mig, vil helst bare sove. ;) Men du må meget gerne sige det til bois hvis du nu støder ind i dem! :) vi ses <3~
Jeg overvejer kort hvad jeg skal skrive, men beslutter mig så.
Mig: ~Hej Anth. Håber snart du bliver rask. Skal nok sige det til så mange af bois som muligt. Men nok ikke alle, da jeg ikke rigtig kender nogle af dem xD Men ja sov godt. Vi ses :)~Thor afbryder mine tanker ved at snakke til mig. Hvilket lige er blevet en ny ting fra ham.
Thor: "jeg, jeg tænkte på om du måske ville have noget at spise?"
Jeg nikker kort og kigger så ned i telefonen.
Thor: "hvad vil du have?"
Uden at kigge op fra telefonen siger jeg,
Mig: "et æble tak"
Thor rejser sig og jeg sidder alene med min telefon. Jeg vælger at se de andre beskeder. En er fra et ukendt nummer. Det må jeg tjekke ud!Ukendt: ~Hey (dit navn)! Du tænker sikkert hvem fuck er det der skriver til mig? Og jeg har svaret. Det er er Tobias. Du ved fra din gamle klasse? What ever. Jeg ville bare invitere dig til mit fødselsdag's party, jeg har nemlig fødselsdag på fredag! Og jeg siger ikke nej til en fest! Så jeg holder fest på fredag i Victor's hus. (Han har et langt støre og federe hus end mig) og du kommer bare 20:00. Tag et par venner med fra din nye skole! Det kunne være fedt. Ligemeget om om det bliver 2 personer eller 25. Eller ikke 25 men ja du forstår ik? Nå men, håber på at se dig! Vi savner dig i klassen :)~
Okay en fest! Det lyder da okay Nice? Tehe self kommer jeg! Jeg skriver at jeg self kommer. Men når ikke at sende den inden Thor råber ude fra køkkenet.
Thor: "VI HAR IKKE NOGLE ÆBLER! ER DER ANDET DU VIL HAVE?"
MIG: "øh, nej tak!"
Råber jeg tilbage og trykker send.
Jeg går ud i køkkenet hvor Thor står med hovedet inde i køleskabet.
Mig: "tænkte på om du ville med til en fest på fredag?"
Thor: "øh ja self! Invitere du også Anthon?"
Mig: "ja og Alfred. Det er ikke et problem vel?"
Thor stikker hovedet ud af køleskabet og kigger mig i øjnene.
Thor: "Øhhh, nej self"
Mig: "men ved ikke om Anthon kommer da han er syg"
Thor: "nå øhm, øv for ham"
Jeg nikker og smiler, drejer rundt på hælene og går ud i stuen igen.
Den næste besked er fra Sofie. Gud hvor jeg savner hende.Sofie: ~Hey tøzz! Tænkte bare om du havde hørt om Tobias's fest? Han sagde han ville invitere dig. Så ville bare høre om du kom?<3 Miss u ;(~
Mig: ~Self kommer jeg søde! Miss u 2 :((~
Et lille smil kommer frem på mine læber da jeg tænker over at der faktisk er nogle der savner mig. Det gør mig glad. Især når det var den klasse jeg plejede at hade så meget fordi jeg sådan set havde det elendigt. Men nu virker det næsten som om at hele klassen vil have mig tilbage! Eller vent self ikke Amalie. Eller Sasja. Men hvem gider dem overhovedet mere? Uh gard Tobias og Amalie er sikkert sammen! Jeg må spørge dem til festen på fredag.
Den sidste besked er fra Emma. Hende savner jeg også. Min søster. Wow det har jeg ikke tænkt før. Jeg har rent faktisk en søster. Wiii.Emma: ~Hey søs. Tænkte på om det var okay Laura kom over når du kommer hjem til mig? Altså vil så gerne have i bliver bedre venner! Det kunne være så hyggeligt!<3~
Det lyder faktisk ret hyggeligt. Endnu en veninde. Det vil jeg da gerne!
Mig: ~Hey giiiirl. Self er det okay! Men kommer først hjem fredag aften eller lørdag. Da jeg skal til fest. Men dig og Laura kunne da bare komme med? Hvis i altså har lyst<3~Jeg har et tilfreds smil på læben da jeg sender beskeden. Ikke lang tid efter kommer der svar fra hende.
Emma: ~Nå så du har mobilen fremme i timen hva'? Ej haha er ikke bedre selv. Self joiner vi! Fest siger man ikke nej til xD~
YOU ARE READING
Citybois og jeg
FanfictionÅh hvor ville man ønske livet var nemt. Bare sådan forsvinde fra ens problemer, og lade dem forsvinde som sne på en sommerdag. Men det er ikke lige helt tilfældet her. - Hvis ikke det ene problem er der, er der et andet. Hvornår mon den drama skride...