„Co bych na tebe hrála, Migueli?" zeptala se Erika. „Ty sama si podala žádost o rozvod a rovnou si ty papíry podepsala a to není normální!" zakřičel Miguel. „Co není normální! Když manželství nefunguje, tak se většina párů rozhodne pro rozvod! A my jsme jedním z nich!" odvětila mu Erika úplně klidně. „Eriko, ty se mi snad jenom zdáš!" kroutil Miguel hlavou, „o rozvodu jsme spolu mluvili, tedy spíš jen já jsem mluvil, a ty jsi mi pokaždé řekla, že mi rozvod nikdy nepovolíš! A teď s tím najednou přijdeš ty sama! Eriko, vysvětli mi, jaký podraz tu na mě zase chceš ušít?" zakřičel na ni. „Žádný! Udělala jsem jen to, co si chtěl, tak co po mně ještě chceš?" vykřikla Erika zoufale. „Vysvětlení! Protože to ani trochu nechápu!" zakřičel Miguel. „Chceš vysvětlení? Tak já ti ho dám!" přistoupila k němu Erika blíž a řekla: „Už tě nemiluju!" „Prosím?" zvolal Miguel nevěřícně. „Už tě nemiluju, a proto jsem požádala o rozvod!" vysvětlila mu Erika. „A to jsi mě přestala milovat ze dne na den?" zeptal se Miguel. „A kdo říká, že jsem tě kdy milovala?" zasmála se Erika. Miguel nechápal. „Možná ze začátku jsem tě milovala, ale pak jsem s tebou byla už jen proto, že jsem nechtěla být sama! A proto jsem o tebe taky tak bojovala! Neměla jsem náladu shánět si někoho nového, protože ty jsi mi vyhovoval!" vysvětlovala mu Erika, „ale teď do mého života vstoupil jiný muž, který je daleko lepší než ty, a proto se s tebou chci rozvést! Chci si vzít jeho a začít s ním nový život! A ty se klidně můžeš vrátit k mojí sestře, pokud ji ještě miluješ!" Miguel na ni nechápavě hleděl. Najednou měl v rukou to, o co tak dlouho usiloval, a teď když to měl, tak si nebyl jistý, jestli to vůbec chce. Samozřejmě, že ne kvůli tomu, že by nechtěl zpátky Samanthu, ale taky nechtěl s Erikou právě takovýto konec. Takový, jaký by ani ve snu nečekal. „Eriko, já ti nevěřím!" řekl jí. „To už je ale jen tvůj problém!" pokrčila Erika rameny, „a jestli ti to nebude vadit, tak bych byla ráda, kdyby si už šel! Musím se totiž nachystat na schůzku se svou novou lásku!" přehnaně se usmála. Miguel se na ni podezřívavě zahleděl, a pak odešel. Erice vytryskly slzy z očí. „Eriko," oslovila ji Victoria, která jejich rozhovor nechtěně vyslechla. Erika se k ní otočila. „Proč si mu říkala takové hrozné věci? Vždyť přeci nic z toho nebyla pravda!" kroutila Victoria hlavou. „Mami!" rozběhla se Erika k ní, pevně ji objala a v jejím náručí se zoufale rozplakala.
Nastal den svatby Samanthy a Adriana. Celý dům Santanderových byl na nohou. Eva popoháněla služebnictvo, aby v den svatby jejího milovaného syna bylo všechno dokonalé. Karina tou dobou pomáhala Samanthě s líčením. Právě jí nanášela oční stíny, a díky tomu, že měla Samantha zavřené oči, na ni mohla vrhat nenávistné pohledy. Protože to jí měl někdo pomáhat s líčením. To ona měla být nevěsta. Zároveň se ale uklidňovala tím, že tohle manželství nebude trvat dlouho, jakmile se Adrian začne Samanthě mstít za Jorgeho smrt. Samantha zase se zavřenými oči myslela na to, co se právě chystá udělat. Měla pocit, že to dělá jen proto, že to od ní čekají všichni ostatní, a ne proto, že by to sama chtěla. Navíc už nevěděla, komu má věřit. Jestli má věřit lidem kolem sebe anebo tomu, co cítila ve svém srdci. „Promiňte, že vás ruším, dámy," vešla do Samanthina pokoje María Elena a řekla Karině: „Karino, musím si na chvíli půjčit tvou nejlepší kamarádku," zvolala ironicky, „potřebuju jí něco říct!" „Tak prosím," řekla Karina. Byla ráda, že bude mít Samanthu aspoň na chvíli z očí. Samantha odešla s Maríou Elenou do jejího pokoje. „Počkej tu vteřinku," řekla jí María Elena a odešla do koupelny. A vzápětí vyšel z koupelny Miguel. „Migueli?" šokovaně na něj Samantha hleděla. „Sam, ty si ho nesmíš vzít! Jestli si ho vezmeš, uděláš největší chybu svého života!" řekl jí Miguel naléhavě. „Já bych tě ale vůbec neměla poslouchat!" odstoupila Samantha od něj. „Sam," Miguel si ji k sobě přitáhl. Samantha se od něj odtahovala, ale ne tolik, jak by nejspíš měla. „Prosím tě, ty nesmíš Adrianovi věřit ani jedno jediné slovo! Je to zlý člověk, a jestli si ho vezmeš, bude ti neustále ubližovat! A i když ti tvrdí, jak moc tě miluje a ty miluješ jeho, tak to není pravda! Ty miluješ mě a já miluju tebe!" přesvědčoval ji Miguel nejdříve slovy, a než na to Samantha stačila zareagovat, tak ji políbil.
Karina si na sebe přiložila Samanthiny svatební šaty a prohlížela se v zrcadle, jak by jí to slušelo, když do pokoje vtrhl Adrian. „Co to děláš? A kde je Sam?" zeptal se. „Přišla pro ni María Elena, že jí potřebuje něco říct!" odpověděla mu Karina na to, co ho stejně zajímalo víc. Adrian tam hned šel.
„Migueli," přerušila Samantha polibek a odstrčila ho od sebe, „tohle mi nesmíš dělat!" rozplakala se. „Sam, prosím tě, ty přeci víš, že ti říkám pravdu! Sice si na mě nevzpomínáš, ale přeci cítíš, že to já jsem ten, s kým chceš být, miláčku!"
„Proč stojíte tady?" zeptal se Adrian Samanthiných bodyguardů, kteří stáli před pokojem Maríi Eleny. „Vaše sestra nám zakázala tam jít!" odvětil mu jeden z nich. „Ta vám nemá, co rozkazovat!" rozčílil se Adrian a vzal za kliku.
„Sam, ty si ho nesmíš vzít! Pojď, utečeme spolu, stejně jako kdysi! Budeme zase spolu jen ty a já! Prosím tě, lásko moje, vzpomeň si na ty krásné chvíle, co jsme spolu prožili!" přemlouval ji Miguel, co to šlo. „Ty, parchante, co tady děláš?" rozkřikl se Adrian, „okamžitě ho odsud vyhoďte!" poručil svým bodyguardům. Na to vyšla z koupelny María Elena. Bodyguardi se chopili Miguela a táhli ho pryč. Ale Miguel i tak nepřestal Samanthu žádat, aby si Adriana nebrala. „Sam, ty si ho nesmíš vzít! Sam, prosím tě, miláčku, ty miluješ mě! Miluješ mě!" křičel Miguel stále a Samantha ho poslouchala tak dlouho, dokud se jeho hlas neztratil. „Neboj, se miláčku," objal ji Adrian, „ten chlap se už k tobě nikdy nepřiblíží!" Samantha chtěla něco říct, jenže jí do toho skočil zase Adrian, protože musel vynadat Maríi Eleně. „Marío Eleno, jak si sem mohla toho mizeru přivézt? Měla by ses stydět!" zakřičel na ni. „Promiň, Adriane, ale my dva si zjevně pod slovem mizera představujeme něco jiného! Nebo spíš někoho jiného!" zdůraznila María Elena. Adrian se na ni zamračil, chytl Samanthu za rameno a vyvedl ji ven.
ČTEŠ
Nezapomenutelný polibek
RomantiekSamantha Olivares vyrůstala v sirotčinci. Po dovršení osmnácti let začala pracovat jako chůva pro jednu vlivnou rodinu v Caracasu. Tam se do ní zamiloval jeden ze synů a i přes nesouhlas své rodiny si ji vzal. Jejich štěstí však nemělo dlouhého trvá...