14

969 91 81
                                    

En sonunda parmağını hafifçe hareket ettirerek müzik çalsın diye yaptığı büyüyü kesti ve odada tam sessizlikle kaldı bir an. Pencerenin önünden çekilip yatağına uzandığında, yorgun zihni ve bedeni iyice mayıştı. Sadece birkaç dakika sonra uyuyakalmıştı.

Gün Harry için sakin geçiyordu. Dersler gayet normal şekilde ilerlemiş, öğle yemeği vakti gelmişti. Herkes Büyük Salon'a doğru ilerliyordu. Harry de arkadaşlarıyla birlikte kalabalık gruplarıyla ilerledi. Harry, Hermione, Ron, Sirius, James, Remus ve Peter'den oluşan ekibe bazen Lily, Alice, Marlene ve Vanessa da ekleniyordu. Bazen oğluyla vakit geçirmek isteyen Arthur Weasley de katılıyordu. Arthur katıldığında Frank Longbottom da kendini onlarla buluyordu.

Ama tüm bunlar nadiren oluyordu. Çoğunlukla, hatta neredeyse her zaman sadece Altın Üçlü ve Çapulcular oluyordu. Vanessa, Harry'nin ona karşı olan kırgınlığından beri onlara pek yaklaşmıyordu. Daha çok derslerine odaklanıyor, kuzeni olarak bilinen babasıyla geziyordu. Ron ve Harry'den oldukça uzak dursa da Lily ve Hermione ile gayet iyi anlaşıyorlardı. Hatta geçen gece Hermione, Lily, Alice, Marlene ve o küçük bir kızlar gecesi yapmışlardı ve inanılmaz eğlenceli geçmişti. Neredeyse iki üç günde bir bu şekilde kızlar gecesi yapıyorlardı yatakhanelerinde.

Tüm okul masalarında yerlerini almış, yemeklerin gelmesşni bekliyorken, müdür Albus Dumbledore kürsüsüne çıktı ve hafifçe boğazını temizledi. Herkes sessizleşti ve ona dönerek ne duyurulacağını beklemeye başladı.

"Sevgili Öğrenciler! Size oldukça sevineceğinizi düşündüğüm bir etkinliği duyurmak istiyorum. İki hafta sonra yapacağımız bir Düello Günü planladık."

Herkes birden hevesle ve heyecanla konuşmaya başladı. Çapulcular ve Ron da konuşurken Harry onlara katılmamış, müdüre şaşkınca bakmaya devam etmişti. Lacivert gözlerin kendisine dönüp göz kırptığını gördüğünde rahat bir nefes bırakmıştı. Müdürün tekrar boğazını temizlemesiyle birlikte uğultu kesildi ve herkes ona döndü.

"Düellomuzun kazananı binasına 150 puan alırken, sene boyunca yapılması Bakanlık tarafından zorunlu tutulan SBD ve FYBS'ler hariç, bu dönemki tüm yazılı sınavlardan muaf tutulacaktır."

Dumbledore bir kez daha konuşmasını kesmek zorunda kaldı çünkü çok büyük bir alkış ve çığlık tufanı kopmuştu. Kesilecek gibi de gözükmüyordu. O sebeple elini boğazına götürdü ve yaptığı Sonorus büyüsüyle seslendi.

"Lütfen sessizleşin ve devam etmeme izin verin!" Onun yüksek sesiyle beraber herkes sakinleşti ve bir kez daha devam etti. Bu sefer sesi ciddiydi.

"Bilmeniz gereken kurallar var. Bu düellolarda kara büyü yasak olmayacak. Öldüren Lanet ve Crucio Laneti olarak bilinen Affedilmezler yasaktır, onun dışında kalan Kontrol büyüsü olarak bilinen affedilmez lanetlerden İmperio büyüsü serbesttir. Düellomuz boyunca yasaklanan tek büyüler Öldüren Lanet ve İşkence Lanetidir. Düello sonrasında hiçbir öğrenci yaptığı büyüler sebebiyle yargılanmayacaktır, o sebeple yapacağınız affedilmez dahil hiçbir büyü için 'sonradan başım belaya girerse' diye korkunuz olmasın. Düellolar süresince başınızda bekleyecek gözcü Profesörler ve şifai kitlerimiz sayesinde hiçbir tehlike olmayacak, her yara veya lanet anında tedavi edilerek iyileştirilecektir."

Dumbledore kısa bir süre bekleyerek konuşamayacak kadar şokta gözüken salona, söylediklerini sindirme fırsatı verdi. Küçük bir dinlenme anından sonra devam etti.

"Bu düellolarda hangi binada bulunduğunuz dikkate alınmayacak, sadece büyü gücü ve seviyenize bakılacaktır. Son olarak bu düello yarışmasına sadece Dördüncü sınıf ve üstü öğrenciler kalacaktır. Birinci, ikinci ve üçüncü sınıflar ne yazık ki etkinliğimizde izleyici grubunda yer alacaklar. Düello yarışmasına katılmak isteyen öğrenciler Bina Başkanı Profesörlerine isimlerini yazdırabilirler. Şimdi, hepinize afiyet olsun." dedi ve kollarını açtığında salondaki tüm tabak ve bardaklar doldu.

Guests From The FutureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin