27

852 99 44
                                    

Harry'nin kararlı sesi ve yüzüne bakıp başını salladı Sirius. Sonrasında tekrar müdür odasındaki yemeğe katıldılar. Yetimhane gezisi konusu tekrar açılmadı.

Önlerindeki on günü nasıl geçireceklerini ve ertesi günkü Düello Günü'nde ne yapacaklarını planlamaya başladılar.

Harry oradan oraya koşturuyordu. Düello sahaları hazırlanmıştı. Yan yana altı saha vardı. Aynı anda altı düello olacaktı. Her birinin başında ikişer profesör bekleyecekti.

Sahaların çevrelerinde koruma bariyerleri hazırdı. Seyretmeye gelecek ailelerin oturacağı seyirci kulelerinin çevresi de koruma büyüleriyle donatılmıştı.

Şifai kitler, iksirler ve herhangi bir ağır yaralanma durumunda müdahale etmekle görevli profesör ve görevliler hazırdı.

Magazinin girişini engelleyecek, fotoğraf çekilmesini önleyecek önlemler alınmıştı.

Seyirciler yavaş yavaş gelmişlerdi. Kulelerin bir kısmı dolmuştu. Düellocular son hazırlıklarını yapıyorlardı.

Aynı anda altı çift kişi düello edecekti. Kaybeden elenecek, kazanan kişiye sıradaki rakibi verilecekti. Rakipler bittiğinde, kazananlar arasında düellolar olacaktı. Onlarda da kaybeden elenerek tek kişiye düşene dek düello devam edecekti.

Potter, Malfoy, Parkinson, Crabbe, Goyle, Flint, Zabini, Black aileleri oradaydı. Gelecekten gelen Dmbledore, Sirius, Remus, Severus ve James Potter; gerekli hayalbozan büyüleri altında düelloları izlemek üzere seyirci kulelerinde yerlerini almışlardı.

Rakipleri birbirlerine duyuracak kişiler bölüm başkanlarıydı; Minerva McGonnagal, Horace Slughorn, Pomona Sprout ve Fillius Flitwick.

Herkes yerli yerine geçtiğinde, ilk düellocular yerlerine geçti.

Harry Black-Narcissa Black
Lucius Malfoy-Helena Brifth
Xhenophilius Lovegood-Frank Longbottom

Harry duyurulan diğer isimleri dinlemedi ve karşısındaki genç kıza baktı. Kendisini kuzeni olarak bilen kıza dikkatle baktı. Düello duruşunu, asasını tutuşunu, bileğinin gerginliğini inceledi.

İki Black üyesi birbirine bir bakış attılar. Selam verdiler.

İşaretle beraber düello başladı.

"Anteoculatia!"

"Saçlarımdan uzak dur Black! Everte Statum!"

Harry hızlıca eğildi ve takla attıracak büyüden kaçındı. Sonrasında yerde zeminin yumuşayıp, hedefi içine çekmesini sağlayacak büyüyü seslendirdi.

"Orbis!"
Aniden zeminin içine çekilen Narcissa neye uğradığını şaşırsa da kendini güvenli bir bölgeye attı ve lanet yolladı.

"Relashio!" Harry irkildi ve kaynar sudan korunmak için çevresine ateşten bir koruma kalkanı yapacak büyüyü söyledi;

"Protego Diabolica!"

Ateş ve kaynar su çarpışınca yükselen sisle beraber Harry gelen yüksek ısı yüzünden terleyen alnını sildi. Düello devam etti.

Narcissa Black...
Laylothi Zabini...
Frank Longbottom...
Marlene McKinnon...

Derken sıra gerçek rakiplere gelmeye başladı. Lucius Malfoy ile düelloya başladığını gördü. Şuan hiçbir kural umrunda değildi.

Asasını göğsüne doğru tuttu ve hafif bir baş selamı verdiler birbirlerine. Sonrasında düello pozisyonu aldılar. İkisi de hırslıydı. İkisi de birbirinden hoşlanmıyordu. Bu düello kızgın ve yoğun geçecekti. Harry gerekirse İmperio kullanmaktan çekinmeyecekti.

Guests From The FutureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin