Dumbledore kendisine ulaşan siyah baykuşun getirdiği mektubu sakince okudu. Sabah olduğunda genç Black'i çağırsa ve haber verse iyi olacaktı. Orion ve Walburga Black'in, Harry'i görmek amacıyla geldiğine hiç şüphe yoktu.
Çapulcular ve Altın Üçlü müdür odasında oturmuş tartışıyorlardı. Dumbledore sadece sessizce seyrederken, Harry hiç konuşmuyordu. Hermione, Ron ve Çapulcular ise ne yapılacağı konusunda geniş bir konuşma içindeydi. Lord ve Leydi Black'in Hogwarts'a gelecek olduğu haberi tüm okulun çalkalanmasına sebep olmuştu. Nasıl duyulduğu da belli değildi, ancak Hogwarts'ın dedikodu ağı her şeyden güçlüydü. O yüzden buna şaşırmamışlardı. Şuanda daha çok ne yapacaklarını, ne diyeceklerini tartışıyorlardı.
İşin daha da kötü yanı saat yedi olmuştu. Yani gelmelerine yaklaşık bir saat kalmıştı.
Odadaki gürültü üst düzeye çıkmaya başlarken Harry'nin iç çektiğini gördü Dumbledore. Hemen ardından hafifçe sert bir sesle konuştu siyah saçlı genç.
"Yeter."
Tek kelimesiyle beraber Ron da Hermione de susup ona baktılar.
Dumbledore ise Harry'nin otoritesine şaşırmıştı, bir kez daha. Evet, üçü kardeşti, bunu farketmişti. Ancak ortamda bir kargaşa çıktığında diğer ikili, Harry'i lider olarak baz alıyor, onun otoritesi altına girme eğilimi gösteriyorlardı.
O bunları düşünüp bir yandan asıl konuya dair çözüm düşünürken, Harry ise ellerini yorgunca saçlarından geçirip iyice dağıttıktan sonra derin bir nefes alarak doğruldu ve arkasına yaslandı.
"Bu şekilde hiçbir yere varılmaz. Öncelikle ne amaçla geldiklerini bilmeliyiz. Regulus'un mektubuyla beraber benim Black soyağacında bulunmayan bir Black olduğum ortaya çıktı. Şuandan itibaren herhangi bir yalan söylenemez."
"Ama Harry çıkıp biz Zaman Gezginiyiz diyemeyiz. Yani... Öğrenmemesi gereken kişiler öğrenecek öyle yaparsak." diyen Hermione bunları Harry'nin de bildiğini biliyordu zaten. Söyleme amacı çözümün ne olduğunu sormaktı sadece. Harry de farkındaydı kızın bunu çözüm sorma imasıyla söylediğinin.
"Direkt olarak her şeyi açıklamayacağım Hermione. İkisinden de Bozulmaz Yemin alacağım. O haliyle de sadece en uygun gördüğüm şeyleri anlatacağım."
"Peki Regulus'a herhangi bir açıklama yapacak mıyız?" dedi Sirius. Kardeşine ne söylenecekti?
"Hayır baba. Regulus'u tehlikeye atamam."
O sırada şöminenin canlandığını görmeleriyle sustular. Harry'nin yüzü ifadesiz bir hal aldı. Gözleri boş ve duygusuz bakmaya başladı. Sirius, Harry'nin sıcak yüzünün aniden bir Slytherin maskesi altına saklanmasını gariplikle seyretti. Sonrasında ayaklandı herkes gibi.
İçeriye giren tamamen siyah giyinen kadın ve adam önce müdüre selam verdiler. Küçük, en kısa hal hatır sorma muhabbetinden sonra iki yetişkin Black, çocuklara döndüler.
Leydi Black koltuklara geçip zarifçe otururken, Orion Black ayakta durmaya devam etti ve sakince Harry'i süzdü.
Harry dudaklarını ıslattı ve arkasındakilere bakmadan konuştu.
"Ron, çıkın." Ron ve Hermione kısaca bakıştıktan sonra Çapulcular'ı dışarı sürüklemeye başladılar. Sirius ise yerine çivilenmişti. Sakince babasının yanına gitti.
"Ona zarar verirseniz, sonu çok kötü olur." dedi tehditkar bir sesle. Fırtına grisi gözleri parlıyordu. Leydi Black ayağa fırladı.
"Babanla düzgün konuş Sirius Orion Black!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guests From The Future
FanfictionGelecekten gelen misafirler... Harry Black, Vanessa Snape, Ron Weasley ve Hermione Granger... Bir kaza sonucu geçmişe, kendi ailelerinin dönemine gidiyorlar. Kendi zamanlarına dönebilmek için çabalarken, geleceği büyük ölçüde değiştirecek hareketler...