"Ama Remus!"
"Lupin!"
Remus aynı anda ona doğru şikayet eden ikiliye baktı ve gözlerini devirdi. Eğer Vanessa'yı seviyorsa Harry'i zor günler bekliyordu belli ki. Remus bu düşünceye kıkırdadı.
Harry Ron'a baktı ve kahkahalarla güldüler. Zaten nefes nefese kalmışlardı, iyice kıpkırmızı oldular gülmekten. Bahçeden dışarı çıkıp sokağa girdiler. Oradan ilerlemeye başladılar. Kaybolacak olurlarsa Harry cisimlerdi, o yüzden korkmuyorlardı. Asaları da yanlarındaydı. Öylece sokaklarda dolaşmaya başladılar.
Yirmi Dakika Öncesi - Kızların Yatak Odasında
Harry yataklara ve sandalyelere döktüğü iksirin kapağını kapattı. O sırada Ron kapıyı gözlüyordu. Hızlıca ve sessizce Ron'a işaret verdi ve ikili sırıtarak odadan çıktılar. Harry asasını salladı ve üstlerine ufak bir hayal bozan büyüsü yaptı. Böylece görünmeden bahçeye çıkacaklar ve kendilerini sanki bahçeden dönüyormuş gibi göstereceklerdi.
Sessizce, nefeslerine bile dikkat ederek aşağı indiler, yavaşça arka odaya geçtiler. Kapıyı gıcırdamaması için özen göstererek açtılar ve hızlıca arka bahçeye çıktılar. Ardından Harry büyüyü kaldırdı ve Ron kenara sakladıkları süpürgeleri çağırdı Accio ile. Sonra süpürgelerini tutup saçlarını rüzgarda dağılmış gibi karıştırdılar.
Sırıtarak eve girdiler. Bir yandan da sohbet ediyordu ikili.
"Ne uzun uçtunuz, yorulmadınız da!" derken gözlerini kısmıştı Remus amcası. Harry ona sırıtırken yanıtladı.
"Oldukça eğlendik."
Plandan haberdar olan küçük çapulcular kıkırdadılar. Harry ve Ron onlara katılırken üst kattan biri Vanessa'ya biri Hermione'ye ait iki çığlık geldi.
Harry ve Ron'un kopmasıyla çapulcular da gülmeye başlarken diğerleri 'siz uslanmazsınız' bakışı atıyordu. İki öfkeli kız ayaklarını yere vura vura aşağı indiğinde büyük Sirius da kahkaha krizine girdi.
Altın sarısı ve kırmızı renk saç kesinlikle Vanessa'ya da Hermione'ye de yakışmıştı.
"SİZ HEPİNİZ BİTTİNİZ!"
Gençler sinirli Vanessa ile karşı karşıya kalınca yutkunurken Hermione'nin öfkesi ile sindiler.
"HEMEN DÜZELTİN SAÇIMIZI!"
Harry ve Ron bakıştılar. Ardından sanki teslim olmuş gibi ayaklandılar. Saçlarını düzeltecek iksiri getireceklerini sanan kızlar bakışırken Harry ve Ron aniden sırıtıp fırladılar. Onlar koşarken çapulcular arkadan kahkaha atıyorlardı.
Flashback Sonu
"Sence kurtulduk mu?"
"Hayır, sanmıyorum. Kesinlikle canımıza okuyacak Hermione. Vanessa da intikam almaya çalışacaktır."
"Cidden dostum, senin bu Vanessa durumu, ne iş?"
"Ne işi? İş falan yok ortada Ron!"
"Hadi ama dostum, ona bakarken nasıl gözlerin parlıyor, eskisinden daha kibar ve naif davranıyorsun, süpürgeye bindirdin, sohbet ediyorsun, Merlin, onunla kahvaltı bile hazırladın! Çok belli ediyorsun. Üstelik Profesör Snape'den uzak durmaya başladın, onun sebebini pek çözemedim ama o da bununla ilgili."
"Ron... Dostum sen hep bu kadar dikkatli miydin?"
"Eh, aslında hayır. Benim bu kadar dikkat ettiğim kişiler sadece diğer Weasleyler, sen ve Hermione."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Guests From The Future
FanfictionGelecekten gelen misafirler... Harry Black, Vanessa Snape, Ron Weasley ve Hermione Granger... Bir kaza sonucu geçmişe, kendi ailelerinin dönemine gidiyorlar. Kendi zamanlarına dönebilmek için çabalarken, geleceği büyük ölçüde değiştirecek hareketler...