16

896 83 94
                                    

İnanılmaz bir egosu vardı ki bu yönüyle de Sirius'a çektiğini her haliyle belli ediyordu. Buldukları her aynada iki Black anında aynanın karşısına geçiyor, tıpatıp aynı hareketlerle saçlarını savurup, karıştırıp kendilerini adeta aynı cümlelerle övüyorlardı.

Şimdi de gücüne şahit olmuşlardı. Ancak Sirius farkındaydı. Bu daha hiçbir şeydi. Nedense Harry'nin gösterdiğinden çok çok daha güçlü olduğu hissindeydi.

Sirius oğluyla gurur duyuyordu.

Harry planlarını gözden geçirirken bir Biçim Değiştirme dersindeydi ve babasıyla oturuyordu. Harry bir yandan kafasındaki planını düşünürken, bir yandan da Profesörü dinliyordu. Çoğu biçim değiştirmeyi asasız yapabiliyordu zaten ama asayla ve büyülü sözlerle yapmak bambaşka bir duyguydu.

Profesör McGonnagal'ın anlatımı bitip denemeleri için izin verdiği zaman önündeki bardağa baktı. Bunu bir kitaba çevirmesi gerekiyordu. Odaklandı ve asasını sallarken büyüyü içinden seslendirdi. Kitaba dönüşen bardakla birlikte Harry gülümsedi.

"On puan, Bay Black." dedi McGonnagal. Nadir şekilde gerçekleşen tek binalı dersteydiler. Sadece Gryffindor öğrencileri vardı. Harry'den hemen sonra bitiren Sirius, James ve Remus ile beraber Harry onlara döndü ve sohbet etmeye başladılar.

Ders bitiminde çıkacaklarken Lily onlara seslendi.

"Kalır mısınız? Bir şey konuşmamız lazım."

Onlarla birlikte Hermione, Ron, Vanessa, Alice ve Marlene de kalmıştı. Bu durum karşısında tek kaşını kaldırdı Minerva McGonnagal.

"Dinliyorum, Bayan Evans. Sorun nedir?"

"Profesör, annemden bir mektup aldım. Ailemin evinin yakınlarında bir yer var ve müdiresiyle annem arkadaş. Bizi davet etmişler. Benim de gelmemi ve istediğim arkadaşlarımı götürmemi istediler. İzninizle, gidebilir miyiz?"

"Ne zaman olacak bu etkinlik?"

"Noel'de yapılacakmış Profesör."

"Profesör Dumbledore'a gidelim."

Harry konuşmadan takip etti. Hermione'nin yanına ulaştı.

"Nereye gidilecek?" diye sordu. Alice cevap verdi köşeden.

"Bilmiyoruz. Lily söylemedi. Sadece değişiklik iyi gelir diye kabul ettik." Harry olumlu anlamda başını salladı. İçinde kötü bir his vardı. Gidecekleri yerden hoşlanmayacağını düşünüyordu.

Müdür odasına giderlerken McGonnagal sordu.

"Bay Black?" Hem Harry hem Sirius aynı anda cevap verdiler.

"Efendim Profesör?"

"Ben bir şey duydum."

"Ne duydunuz Profesör?" İkinci kez aynı anda gelen cevapla McGonnagal Harry'nin de Sirius'un da Black olduğunu hatırladı.

"Bay Harry Black, duyduğuma göre bu Düello Günü'nü siz düşünüp organize etmişsiniz."

Harry sadece başıyla onaylarken Vanessa endişeyle sordu.

"Sen de katılacak mısın düelloya?"

"Elbette katılacağım." diye yanıtladı Harry. Sanki cevap çok barizmiş gibi kaşlarını kaldırmıştı.

"Ama bu haksızlık! Senin katıldığın düelloda kimsenin kazanması mümkün değil ki."

"Bu düelloda yedinci sınıflar da olacak Bayan Prince." diye hatırlattı Minerva.

Guests From The FutureHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin