פרק 2.
הדבר הראשון שרציתי לעשות כשקמתי היה להקיא. תחושת הבחילה שעברה לי בגוף כתוצאה מכמות האלכוהול שצרכתי לגופי, לא העבירה לי את החמרמורת שהרגשתי בנוסף.
וכל מה שרציתי לעשות באותו הרגע היה להעביר את התחושה הזו. עד שהתגלגלתי לצד השני של המיטה שלי ונתקעתי בראש של מישהו אחר.
המיטה שלי לא הייתה קטנה אך גם לא כזאת גדולה וכמו שהיא לא תרמה לסיטואציה כשהבחנתי שהייתי צמודה אליו, לראות את הפנים של קית' על הבוקר - צמודות לשלי יש לציין - לא עזר לי לשמור על קור רוח.
נאנקתי כשראיתי את העפעפיים של קית' מרפרפות, היה נראה שהוא עומד להתעורר, אך הוא שפשף את המקום שבו נתקעתי בו, נאנח וחזר לישון.
לא ידעתי מה היה יותר גרוע - העובדה שהייתי צריכה להקיא, העובדה שהראש שלי כאב בצורה מוגזמת, העובדה שהייתי עירומה במיטה שלי או העובדה שמי ששכב לצידי היה לא אחר מקית' הרינגטון. אבל הטעם המר שעלה בגרוני במהירות ניצח בקלות.
הייתי חייבת לצאת משם.
כשהמיטה שלי הייתה צמודה אל הקיר, הדרך היחידה שהייתה לי לברוח משם הייתה לטפס עליו. כמה מביך. הרהרתי בשאלה מהי הדרך הטובה במשך כ3 שניות לפני שהלכתי על זה והורדתי מעליי את שמיכת הפוך שבה הייתי מכוסה, מנסה לשמור על שקט.
תוך כדי ניסיתי לשמור על קית' ישן, שלא אצטרך להתמודד איתו.
איך לצאת משם מבלי להרעיד את המיטה יותר מדי וללא היתקלות מביכה זו הייתה השאלה האמיתית שהייתי צריכה להתמודד איתה. ולא היה לי מספיק זמן להתארגן על עצמי - לא היינו מספיק קרובים, יותר נכון לא היינו קרובים בכלל ולא יכלתי להעיר אותו ולבקש ממנו לקבור את ראשו בכרית וככה אני אוכל לטפס בקלות ולכן נשארתי עם האופציה הראשונה שלי.
קיוויתי שהתרחיש הבא שיקרה לאחר שאני איעלם משם, יהיה שקית' ייקח את הבגדים שלו, שהיו פזורים לכל עבר בחדר ויעוף משם ואז לא אצטרך לראות אותו יותר, שלא נדבר על לדבר איתו.
אני אוכל להעמיד פעמים שזה אף פעם לא קרה או לחילופין, פשוט אחזור לשנוא אותו בלי סיבה.
החלטתי ללכת על זה. אז מיקמתי יד אחת לצד קית' ולאחר מכן את הרגל שלי, מעל הגוף שלו, נזהרת שלא ליצור מגע כלשהו. לא הייתי יכולה לצאת מזה אם קית' היה מתעורר - בקצב הזה זה היה נראה כאילו ביקשתי ממנו עוד סיבוב. אבל לא יכלתי לעצור ולא רציתי לחזור אחורה, הייתי נחושה בדעתי לצאת מהצד שלי במיטה.
אז כשאני מעליו - עירומה, נשארתי ככה במשך כמה שניות, ניסיתי לייצב את היד שלי כדי שלא אתרסק על גופו העירום של קית'. הייתי כל כך עסוקה בזה שלא הבחנתי בכך שהוא התעורר.
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...