פרק 11.
להקה מתחילה לנגן אצלנו בהאב קלאב אצלנו בקמפוס, אלפי סיפר לי, שהוא והשותפים שלו התכוונו להגיע.
אז ביום החמישי הקרוב, הודעתי לקית׳ שנעלה את הופעת הבכורה שלנו בתור זוג. אחרי שהציג רשימה של תירוצים מפגרים על זה שהוא צריך להתמקד בלימודים ולהרגע עם המסיבות, ריככתי את השותף המושלם והיקר לפשע שלי בעזרת כמה צ'ייסרים של וויסקי משובח ועברתי איתו בזהירות על התכנית.
היא הייתה די פשוטה; לדמיין שאני הייתי נערת החלומות שלו ולהתנהג כמו שכל בן אדם היה מתנהג באותה הסיטואציה. אלתור זו אמנות ולא רציתי שניכנס ליותר מדי פרטים, אלא רק פרטים בסיסיים. משם, נוכל לבנות סיפור.
פגשנו את אלפי מחוץ להאב קלאב המפורסם, שהיה פעם בית עתיק בקמפוס שהשתמש למקצועות אמנותיות בעיקר, בשביל להוכיר את ההיסטוריה של המבנה, עכשיו הוא הפך למקום שמשתמשים בו בעיקר לאירועים חברתיים וישיבות עם חברים.
כשניגשנו אליו, אלפי ישב על הגדר מחוץ לשביל, בוהה בריכוז על מסך המצלמה שלו, הוא היה השותף העסקי של אוגוסט וכל פרויקט שאוגוסט היה מאלתר, הוא היה מצטרף אל החלטורה שלו.
כשהוא שמע את הצעדים וראה שאלה אנחנו, חיוך אדיר הדליק את פניו והוא נעמד מיד, מכוון אלינו את המצלמה.
"הנה הם, זוג הפלא שאף פעם לא באמת היה, פרשיית האוהבים הסקסית והמפתיעה ביותר של כל הזמנים, הרומן שמתעלה על חלף עם הרוח גאווה ודעה קדומה ואפילו טיטאניק - מר וגברת הרינגטון העתידיים!" קרא בקולי קולות.
נשכתי את שפתיי בשביל להכיל את הצחוק, אבל קית׳ לא היה משועשע, אפילו לא קצת. כשהלסת שלו הייתה יציבה ועיניו מעוננות בצבע אפור, הוא הסתובב אליי והכריז, "אני סיימתי."
"לא, לא! חכה," ביקשתי, תופסת את זרועו ומונעת ממנו לברוח. "זה לא הולך להיות כזה גרוע. זה רק אלפי, עושים לו פו והוא בורח. ותזכור, ככל שההצגה שלך תהיה יותר משכנעת, ככה אנחנו נסיים עם זה יותר מהר." הפצרתי בו.
"אנחנו מסיימים עם זה עכשיו." קית׳ התווכח.
"זה לא הוגן!" ניערתי בזרועו, מנסה להעביר את מסר התסכול שלי. "עשיתי בדיוק את אותו הדבר מול אמא שלך." הזכרתי.
"כן, אבל עכשיו זה מול החברים שלי!"
"הם חברים גם שלי!"
"אז זה עוד יותר גרוע!" המשיך להתווכח.
לא היה לי טיעון משכנע אז התחכמתי, "אז מה?"
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...