פרק 18.
מאוחר יותר באותו הערב - לא הייתי בטוחה בדיוק כמה זמן עבר, אבל לפי כוסות הוויסקי אני יכולה להגיד בוודאות שבוודאות שלפחות שלוש שעות - אלפי קפץ לבר להגיד לילה טוב.
"ראיתי אותך ואת קית על הרחבה," התחיל לומר עם חיוך עקום על שפתיו. "אחלה סצנה. מעולה. אני חושב שמיותר לומר שהתקבלת באופן רשמי לצילומים שלי."
אם לא הייתי כל כך שיכורה ומבולבלת, כנראה שזה היה משמח אותי. באותו המצב, לא הצלחתי להפיק יותר מאשר הנהון אטום וחסר הבעה. אותה הנקבה בעלת השיער הארוך ממוקדם יותר נצמדה למותניו והייתה לי הרגשה שאפילו אלפי לוקח מישהי הביתה בסוף הלילה.
למרות שכן הייתה לי פינה חמה בלב אל אלפי ואיחלתי לו שייהנה מכל סקס הארנבים שהוא אי פעם חפץ בו, ההבנה הזו רק דיכאה אותי יותר ויותר. לאוגוסט הייתה את לולה, לקול את דניאל, לאלפי הייתה בחורה אקראית שאני כנראה לא אראה יותר. . ומה לי היה?
כמיהה חסרת גבולות לבחור שלא אהב אותי בחזרה. זה, ביחד עם בן זוג מזויף שלא אהב אותי בחזרה גם כן. לא שרציתי אותו. ככל שנעשיתי יותר שיכורה, ככה רציתי יותר תשומת לב. כל סוג של תשומת לב. כי לא הייתי אחת מהבנות המפוקפקות והשטחיות באר אף אקס וזה לא היה הגיוני שהן יחזרו הביתה עם מישהו ואני לא.
אלא אם כן משהו היה לא בסדר איתי ולא איתן. אולי השתרללות היה דבר ראוי להערכה. אולי זה היה נעים להעמיד פנים שאת לא בודדה. אחרי הכל, קית עשה את זה והוא תמיד היה בן אדם מאושר וקליל עד שאני הצעתי לו לקחת תפקיד ראשי בהצגה של חיי ולהעמיד פנים מול בן דודה שלו.
וכך גררתי את גופי הרווי אלכוהול דרך תעלות מזוהמות של ייאוש ורחמים עצמיים. לראות את אוגוסט ואת לולה פחות או יותר מזדיינים על יבש בין הקהל לא עזר עכשיו כשיש לו בית ריק. כמו גם המבטים החטופים שזרקתי לעבר קול ודניאל, שהגניבו אחד אל השניה נשיקות מתוקות כל כמה דקות. מבחיל ויחד עם זאת, חמוד להפליא.
מצאתי את עצמי רוצה מישהו. לא לנצח, אבל רק בשביל להעביר איתי את הזמנים הקשים עד שאמצע מישהו אחר - או עד שאחזור להיות פיכחת והגיונית.
רציתי מישהו רק ללילה.
כאן נכנס קית. אחרי שהלכתי לשירותים עם אחת מחברותיה של דניאל, מצאתי אותו מחזיק את המקום הקודם שלי ליד הבר, עיניו מחפשות סביב בסקרנות. בלבול כיסה את הפרצוף שלו בזמן שהוא מתח את צווארו מעל עשרות האנשים וכשסוף סוף איתר אותי, הבעת פניו השתנתה לחיוך.
זאת הייתה אני שהוא חיפש.
כמה נוח.
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...