פרק 13.
באוניברסיטת יורק, הדרך הכי טובה ביותר למשוך סטונדטים לחדר הכושר שבמרכז הבילוי היא לכלול בתוכו דוכני אוכל כדי שתלמידים יוכלו להסתער עליהם לאחר קרדיו והרמת משקולות. לא הייתי בדיוק אחת שהולכת לחדר כושר, יחד עם הלימודים, העבודה וחוסר ההתעניינות הכללי שלי בפעילות גופנית - אבל אחרי סוף שבוע של הצלחה מזערית עם אוגוסט, ואירוע נוסף שנקבע לשבת הקרובה, הייתה לי השראה.
הלכתי עם קית׳ ואלפי בוקר אחד בין השיעורים. הם הרימו משקולות מול המראה, מה שתמיד היה נראה לי די נרקיסיסטי, בזמן שאני פידלתי על אופניים נייחות ודפדפתי באחד מהמגזני אופנה שמצאתי בחדר.
לאחר מכן, אלפי ואני הכרחנו את קית׳ לחכות אותנו בתור לשייק חלבונים עם פירות, בזמן שקית׳, עם תיק האימונים תלוי מעל כתפו, הסתמך בטירוף עם אחד מחברי קבוצת הפרויקט שעבד עליו. לפחות ככה הוא טען.
"מצאתי פארק אדיר בסוף שבוע הזה," אלפי שיתף אותי, "הוא לא כל כך רחוק, ממש חוץ לעיר. התמסטלתי שם בטירוף."
נתתי לו מבט מוטרד ולא מורשם במיוחד, "מה, לבד?"
"לא," ענה, נותן לי מכה שובבה על הכתף ושולח קריצה. "עם חברי הקולנוע שלי ושל אוגוסט. אבל זה בסדר כי הצהרתי דיבס על הפארק."
"בשביל מה. . ?"
"בשביל הצילומים לסרט שלי ושל אוגוסט. בעצם, אני זוכר שהוא דפק לי ויברח עם הפרויקט אז רשמית, זה הסרט שלי. זוכרת, הסרט שאת אמורה לככב בו?"
"כמובן," עניתי בהתלהבות וכשהבנתי מה אמר, חזרתי על הנושא, "אוגוסט כבר לא מכין את הסרט?"
הוא הניד בראשו. "הוא לא, אבל אני שכנעתי אותו לפחות שיקח בו חלק, את יודעת. . מאחורי המצלמה."
חייכתי בשביעות רצון. "אז אתה עדיין מעמיד ספק ביכולות המשחק שלי?" התרברבתי.
"לא בדיוק," הוא אמר במשיכת כתפיים, עכשיו היה תורי לתת לו מכה. הוא צחק. "אני מניח שיהיו לי עוד כמה הזדמנויות לבחון אותך פה ושם לפני הצילומים. היי, הנה אוגוסט עכשיו - בא לך לשחק קצת?"
אלפי הסתכל אל מעבר לכתפי כדי לאשר את החשד והצביע על כניסת מרכז הבילוי. אוגוסט בדיוק נכנס, קפה ביחד אחת, פלאפון בשניה ותיק בדומה לשל קית' על כתפו.
"אוי אלוהים," נשמתי במבוכה, מודעת לעצמי ומבולבלת לחלוטין.
"כדאי לי לקחת תות בננה או תערובת פירות אקזוטיים?" אלפי התלבט, דעתו מוסחת מהנושא.
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...