פרק 5

981 82 76
                                    

פרק 5.
ג'ון

כשאני יושבת על הרצפה ומנשנשת לי כמה מהחטיפי גבינה שהבאתי איתי בחזרה לחדרי, קית היה זה שישב לידי. במשך דקות ספורות ואולי אפילו שעות, דיברנו וצחקנו. הבנתי שהיו לנו הרבה דברים משותפים. "אתה רוצה?" שאלתי בפה כמעט מלא כשהגשתי לו את השקית.

הוא נענע בראשו וסירב. "אתה יודע. . אני באמת מרגישה רע עכשיו," אמרתי בשקט. "אם הייתי יודעת שזה יפריע לך, הייתי -"

"אני יודע." קית' נכנס בין דבריי. לבסוף נכנע למסעות השכנוע שלי ולקח ממני את השקית. דממה נוספת שררה בנינו, כבדה ומעיקה. נשכתי את שפתיי התחתונות כשבהינו אחד בשני, מחכים לראשון שידבר. וקית' היה הראשון ללחוץ על ההדק. "בואי פשוט נשכח מזה," הציע. "כמו שאמרת מקודם."

"מה שתרצה." מלמלתי. רציתי לעבור נושא, להפסיק לדבר - כל דבר שיעזור לי לשכוח מהלילה ההוא שחצי ממנו נשלח אל גב המוח שלי בהדחקה. אך שאלה אחת דחופה עלתה לראשי. "יש לי רק שאלה מהירה."

קית' נאנח, היה נדמה שלמרות היאנחות שלו, הוא היה משועשע מהעובדה שלא יכלתי להשאיר את הלילה ההוא מאחוריי, הוא זקף את גבותיו בציפיה, מחכה לשאלה שלי. "תמיד חשבתי שאתה אוהב בחורות תמימות."

קית' גלגל את עיניו אף על פי שהחיוך שלו הראה את אותו השעשוע ממקודם. "ככה את שוכחת מזה?"

משכתי בכתפיי. "אני אשכח, מבטיחה. רק תענה לי על השאלה."

"מה השאלה פה בדיוק?" נאנח, קית' הסיר את מבטו ממני ועבר לתופף על הירך שלו, היה ברור שהוא לא ידע למה התכוונתי ולא הראה שום רצון לענות לי על הציפיות ובכל זאת, הוא נכנע. "למה את חושבת שאני אוהב בחורות תמימות?"

אמנם לרוב לא הייתה לנו אינטרקציה אך כן יצא לי להיזכר באותן הבחורות שהיה מקיף את עצמו איתן. העברתי את רשימת השמות שלהן בראש שלי כמו רשימה בסופר. "אני לא יודעת. עכשיו כשאני חושבת על זה, אני לא חושבת שיש לך אפליה כלשהי; כל בחורה תהיה בסדר, תמימה או לא." גיחכתי.

"אני אוהב בנות שמוכנות להכל. לא משנה לי אם הן תמימות." מסרתי לו מבט מבולבל, לא הייתי מרוצה מהתשובה. מה זה אומר בנות שמוכנות להכל? "אבא שלי אוהב בנות תמימות - אני לא."

"טוב, אני לא מדברת על לדפוק את אבא שלך. דיברתי עלייך."

קית' נשאר שקט לרגע, היה נראה מהצד שהוא חשב לעומק על מה שאמרתי, כנראה תהיי אם הייתי רצינית. כשמשכתי בכתפיי פעם נוספת, הוא עצם את עיניו וצבט את גשר אפו בתסכול לפני שהתפוצץ, "לעזאזל, ג'ון, התכוונתי בשבילי! הוא אוהב בחורות תמימות, בשבילי!"

Awkward / מביךWhere stories live. Discover now