פרק 31

405 33 49
                                    

פרק 31.

קית ואני בילינו את שאר היום במצב עצל, אפילו לאחר שזחלנו מהמיטה ושטפנו את עצמנו. קית פרק את המזוודה שלו בזמן שאני עשיתי קצת כביסה וביחד, ניקינו את המטבח והסלון מהאירועים של הלילה הקודם. אלפי התחנן שמישהו יבוא איתו לצפות בסרט מועמד לאוסקר כדי שהוא יוכל לקחת טיפים ובגלל שמצאתי את זה קשה להיות סביב קית מבלי להשליך את עצמי עליו או לצרוח עליו שלא יגע בי, הסכמתי להצטרף אליו בקולנוע - בזמן שהתעלמתי מהשאלות החטטניות שלו ועל איך הסקס היה ואם הוא לא היה במאי מבריק בגלל ששידך בנינו. קית הלך לדירה של קול לשחק משחקי וידאו ואני חשבתי שאני אוכל להתחמק חזרה למיטה לפני שהוא יחזור.

לא היה לי הרבה מזל.

כשחזרתי לדירה, הבטן שלי געשה כמו סופת רעמים. לא אכלתי ארוחת ערב לפני הסרט כי אכלתי ארוחת צהריים מאוחרת, אבל השעה הייתה עשר בלילה וגוועתי ברעב.

כך גם קית. כשהתפרצתי דרך הדלת, הוא בישל עוף על הכיריים. קית הסתכל מעבר לכתפו, מברך אותי בחיוך חם. "אני מכין מוקפץ, רוצה?" הוא שאל.

לא, לא, לא, לא.

"בטח," אמרתי, מקללת את עצמי בלב על חוסר עמוד השדרה שלי.

אחרי שהסרתי את מעילי, הצטרפתי אליו במטבח והסתכלתי בעניין על הירקות החתוכים שהוא הכין. "איך היה הסרט?"

"משעמם בטירוף," אמרתי עם נשימה של צחוק. "אלפי כולו התלהב כמו מעריצה של עיצובי סט ומעברי סצנות וזוויות צילום, אז לפחות יצא לו משהו מזה. אה ושמעתי על אתמול בלילה. אלפי התחיל עם אחת מידידות הקולנוע שלו במועדון אבל לקח בחורה אחרת הביתה ממש מול הפרצוף שלה והוא בטוח שהכל יהיה כרגיל עם הידידה הזאת שלו כשהלימודים יתחילו שוב בשני."

קית נחר בצחוק, "איזה חמור."

משאיר את העוף להתבשל בעצמו, קית הסתובב להסתכל עליי, נשען מנגד לכיריים כשהוא משלב את זרועותיו מעל החזה ומצליב את קרסוליו. החיוך שלי איבד את הברק שלו כשהבנתי כמה המצב של אלפי היה לדומה לשלי. זה לא עזר כשעיניו של קית זהרו, מתקמטות בצדדים מהדרך שבה הוא חייך.

"אז, אממ," דעכתי, מנערת את מוחי בחיפוש אחר נושא חדש, "אתה מבשל לעיתים נדירות. . ."

הוא משך בכתפיו. "התחשק לי. אני במצב רוח די טוב."

בולעת רוק, הנהנתי. "זה. . טוב."

"כן. והיי נתתי לאמא שלי את המספר שלך," הוא אמר כשהמחשבה נחתה עליו. בביישנות, הוא הוסיף, "אני מקווה שזה בסדר."

Awkward / מביךWhere stories live. Discover now