פרק 25

511 25 39
                                    

פרק 25.

"עשית את זה בכוונה," אמרתי, מכוונת אצבע מאשימה על אלפי.

"עשיתי מה? הכרחתי את אוגוסט לחשוב על פרויקט גמר מזוין שנגיש ביחד ולא מספיק שהוא הבריז לי מההפקה עצמה, עכשיו גם בתור שחקן וחיבלתי בצילומים של עצמי?" הוא הזעיף פנים, מטלטל את ראשו כאילו היה מאוכזב ממני על שחשבתי כך.

בכל הכנות, לא הייתי נותנת לו לחמוק עם זה, אבל זה נראה כמו תעלול רדוד אפילו בשביל אלפי. אז השבתי, "אולי לא, אבל קראת לקית בכוונה."

"ברור! הוא היה המחליף של אוגוסט."

"המחליף? לא היו לך מחליפים!"

"כן היו לי," אלפי אמר, טופח לי על הראש כאילו הייתי גור כלבים. "לבמאי תמיד צריכה להיות תכנית גיבוי."

"אוי. תעשה לי טובה. אז מי הייתה המחליפה שלי?" אתגרתי אותו.

"בחורה אחת שעישנתי איתה ג'וינט באגם בשבוע שעבר. ילדה נחמדה. קצת סטלנית, אבל מה כבר אפשר לעשות? זה עוזר לה להיכנס לדמות." נתתי לו מכה על החלק האחורי של ראשו. "היי!" הוא קרא, מגן על עצמו עם ידיו.

"אתה ידעת כמה זה היה חשוב לי!" אמרתי דרך שיניים חשוקות, מתאמצת להשאיר את הקול שלי חלש עד כמה שאפשר. הייתי לגמרי בעד לעשות סצנה - ואני חושבת שהצלחתי - אבל לא בהכרח רציתי ששאר צוות הצילום של אלפי ידע את הפרטים העסיסיים על האובססיה שלי כלפי אוגוסט. דחפתי לאלפי מרפק בבטן, איפה שהוא לא היה מוגן וכשהוא התקפל בכאב, המשכתי, "ידעת מה זה היה אמור להיות והרסת את זה!"

"זאת לא אשמתי!" הוא התעקש, קולו חנוק כשהוא אחז את בטנו בכאב.

"והרסת את זה עם הבן אדם הכי גרוע שיכול להיות!" התרסתי בלחישה כשהוא יישר את גבו באיטיות. "השותף שלי? אלפי? באמת? בבקשה תגיד לי שהמצאת קונספט חדש לסרט שלך, כי אני לא מנשקת אותו. אני לא."

"רדי מזה, נסיכה - כבר עשינו דברים הרבה יותר גרועים מנשיקה." קולו של קית היה רך ונמוך מאחוריי. ואפילו שלא יכולתי לראות את הפנים שלו, ידעתי שהוא חייך. עם אנחה ייגעה, הסתובבתי להסתכל עליו והוא נתן לי חצי חיוך.

"אתה יכול לשתוק?" שאלתי די בחוצפה.

"בהחלט," הוא השיב, קד עם ראשו. "אחריי הכל, זה כן סרט אילם."

נשפתי בבוז, נועצת בו מבט נוקב. "ידעת על זה? אלפי סיפר לך על זה לפני שבועות ואתה צוחק עליי מאז, כל פעם שהזכרתי כמה אני מתרגשת לעבוד עם אוגוסט?"

Awkward / מביךWhere stories live. Discover now