פרק 22

572 43 62
                                    

פרק 22.

שלושת רבעי שעה מאוחר יותר, ליקטתי חתיכות מאכלי ים מגונדרת עם הציפורניים שלי בזמן ששתיתי קוקטייל לאי שביעות הרצונות של קית. הוא לא וויתר לי בכזאת קלות - הוא התבונן בריכוז ומשך אליי תשומת לב כדי לוודא שאני מנסה כל ייצור ים ארור על הצלחת המזוינת הזאת. ובתור מישהי שרפלקס ההקאה שלה פועל בתגובה לריח של פחית טונה פתוחה, זאת לא הייתה משימה קלה. בנוסף לכך, בכל פעם שניסיתי לתקוע מזלג לתוך חתיכת עוף או לגנוב פירור גבינה מסכן ששכב על הצלחת שלו, הוא הצליף במזלג שלי עם רפלקסים של נינג'ה.

חתיכת ממזר.

מיותר לציין, הייתי על סף מוות כתוצאה מרעב. קית חשב שידו הייתה העליונה שוב, אבל האמת היא שזה פעל דווקא לטובתי; משתכרים הרבה יותר טוב והרבה יותר מהר כשהבטן ריקה. ואם התכוונתי לקום ולהופיע מול קהל של סועדים, הייתי חייבת להיות שיכורה. קית והחוקים שלו יהרסו - ואני אקבל עוד דייקירי תות על הדרך.

לאחר זמן מה, החלטתי שיהיה עדיף אם פשוט אתן לבן לזלול את צלחת גועל הנפש לבנה ואסיר את עצמי מהמשוואה לחלוטין. ככה, הוא לא ירגיש את צורך לעודד אותי כל הזמן להמשיך לאכול ואני לא ארגיש דחף להקיא על כל השמלה שלי.

"אני הולכת לשירותים," אמרתי לאוזנו של קית, מניחה את המפית שלי על השולחן. "בא לך להתלוות אליי לסביב שני?"

חיוך ציני נמשך על שפתיו, "אני אשאר ממש כאן, תודה."

משכתי כתפיים בנונשלנטיות, "איך שאתה רוצה. הפסד שלך."

התנצלתי וקמתי מהשולחן, משאירה את המשפחה המאושרת לעתיד לרשות עצמם. אולי גברת הרגינטון וקית יבחרו ברגע הזה כדי להכריז על האירוסים שלהם. לטובתו האישית, קיוויתי שלא.

לא תהיה תקווה עבורי ככה או ככה; בתור השותפה שלו לדירה, אני אהיה חייבת להתמודד עם ההשלכות לא משנה מה - אבל חייבת להיות דרך קלה יותר להנחית את המכה. אם הייתי במקומו, לדוגמה, הייתי רוצה להיות שיכורה כשזה קורה. ואז הייתי יכולה להעביר את זה בהומור ולעשות מעצמי צחוק, מה שירוויח לי את הזמן לתת לזה לשקוע לפני שהייתי מתעוררת בבוקר למחרת, סובלת מהנגאובר ובדיכאון. זאת הייתה דרך לדחיית התגובה.

לא הייתי בטוחה כיצד קית ירגיש, לגלות שאמא שלו מאורסת לגבר צעיר ממנה לפחות בעשרים שנה כשאבא שלו יושב מאחורי סורג ובריח. הוא היה מוצא דרך להלחיץ את עצמו בקשר לזה; את זה ידעתי בוודאות. ואחרי כל הלחץ שגרמתי לו באותו הלילה, זה לא היה נראה לי הוגן.

בגלל זה הפיתרון הטבעי היה לשכר אותו ביחד איתי.

באמת הייתי צריכה ללכת לשירותים - תכננתי להתמהמה כמה שאפשר לאחר מכן. עיקלתי את דרכי אל הבר והזמנתי לעצמי דייקירי נוסף ועוד אחד לקית עם אקסטרה שוט של רום. והלכתי בדרך הארוכה לשולחן שלנו, עם משקה בכל יד - בדיוק אז נתקלתי בריטה ליד הפסנתר הנאמן שלה.

Awkward / מביךWhere stories live. Discover now