פרק 27

477 51 26
                                    

פרק 27.

בסופו של דבר לא התאפשר לי להינות מחופשת חגים ארוכה במיוחד. על פי התכניות המקוריות, ביטלתי כמה משמרות בהאב קאב כדי להאריך את השהייה שלי בבית, אבל מרגו התקשרה כמה ימים לאחר חג המולד והתחננה ׳בבקשה, בבקשה׳ לשנות את התכניות שלי ולחזור בהקדם. מסתבר שאחת מהעובדות שהסכימה לחזור לקמפוס לכמה משמרות אקסטרה לפני שחוזרים ללימודים קיבלה שייט ים תיכוני כמתנת חג מולד מההורים שלה ומרגו הזדקקה נואשות למישהו שימלא את מקומה.

בתור הנשמה האדיבה שאני - ויחד עם האיום של מרגו לא לדבר איתי לעולם - אבא שלי הוריד אותי באוניברסיטה בבוקר של השלושים בדצמבר, אחרי בסך הכל שבוע של הפוגה מהלימודים בבית. התלוננתי על זה רק בערך לכל איש קשר קיים בפלאפון שלי והופתעתי לגלות שלא הייתי היחידה שחוזרת מוקדם.

בתור חבר בחיר במועצת התלמידים, סויר חזר לעשות כמה הכנות מוקדמות לקראת הבחירות בקמפוס. אלפי חזר כדי לערוך את הסרט שלו, שהיה עתיד להיכנס לפסטיבל הסרטים של הבראד בסוף החודש. מרגו, כמובן, חזרה כדי לפתוח מחדש את ההאב קאב ואוגוסט חזר כדי לחגוג את ערב השנה החדשה עם החברים שלו.

התרגשתי בעיקר בחלק האחרון, במיוחד כשאלפי עצר בהאב קאב ביום החזרה שלי כדי לאסוף סנדוויץ חינם לפני שהוא שב לחדר העריכה בקמפוס.

הוא אמר, "ערב השנה החדשה? כולם רוצים ללכת לאר אף אקס." כשהוא פתח את הסנדוויץ שלו ואכל אותו מולי על הדלפק. בדרך כלל, הייתי מגרשת אותו, אבל מאחר ומעט מאוד סטודנטים חזרו לקמפוס, ההאב קאב היה פחות או יותר מת. "צריך כרטיסים כדי להיכנס, אז תשכחי מהתורים הארוכים והסלקציה. ולסויר יש די הרבה כרטיסים שהוא מוכר והם עולים עשרה פאונד, שזה די גבוה, אבל הם פתוחים עד חמש ויש מבצע של שני צ'ייסרים בשני פאונד אחרי השעה אחת בלילה. אין יותר טוב מזה."

"טוב, תרשום אותי." עניתי, מניחה יד על מותניי.

"אבל הנה העניין," אמר, פה מלא בחתיכות סנדוויץ. "אנחנו צריכים מקום למשקאות מוקדמים. מקום קרוב לעיר ככה שהביצים שלי לא יקפאו בדרך לשם."

"אני יודעת לאן אתה חותר," גנחתי. "קית יהרוג אותי אם אני אארח עוד סבב משקאות מוקדם. ככה הפסדתי את האמון של אוגוסט עם הבית שלו. שלא נדבר על מה קית יעולל כשיגלה ששברתי לו את המילה."

"טוב, קית לא כאן. ואת כבר לא גרה עם אוגוסט. הוא עבר לגור איתנו." אלפי ציין. "והיופי שבזה הוא, שהוא יחזור רק בעוד שלושה ימים. זה מספיק זמן בשבילך להשמיד ראיות."

עדיין מהרהרת בהחלטה, גררתי את לשוני לאורך על השורה העליונה של שיניי.

"ג'וי, זה ערב השנה החדשה," אלפי יילל, משתמש בשם הכינוי שלי. "איזה לילה בשנה צריך להיות יותר אדיר ממנו?"

Awkward / מביךWhere stories live. Discover now