פרק 28.
הרגשתי חסרת אונים לגבי כל כך הרבה דברים, מה שלא הייתה הרגשה מאוד אופיינית לג'ון פלטצ'ר. זה עודד לשתות יותר, אבל עצרתי את עצמי בשלב כלשהו. אם הייתה צריכה להיות לי שליטה על דבר אחד לפחות, זה אמור להיות על המצב של עצמי. לי ולקית נגמרה השמפניה, בכל מקרה ובמהלך הערב הזה עם הבקבוק היקר, התגאיתי בטעם שלי באלכוהול.
אבל כן גנבתי את בקבוק הבירה של אלפי ולקחתי לגימה ארוכה כשהבחנתי בקית ניגש לדבר עם מרגו. סויר נדחה על ידה, כך נראה ואוגוסט הסיח את דעתו בכך שאתגר אותו למשחק שתיה עם עוד כמה אנשים בסלון.
בכל זאת, לא הבנתי למה העסק שלה היה צריך להיות גם העסק של קית. "למה הוא בכלל מדבר איתה?" שאלתי את אלפי.
אלפי משך בכתפיו, מבלי טיפת אכפתיות. "זה משנה?"
"לא," עניתי במבט זועף. ואז שיניתי את דעתי בפתאומיות. "אם הוא ייתן למשהו לחמוק בנוגע ליחסים מזויפים, אז כן. למעשה, זאת דרך מצוינת להרוס את כל החברות שלנו. אני צריכה לעשות משהו."
דחפתי את בקבוק הבירה של אלפי לתוך החזה שלו וצעדתי קדימה, רק כדי שהוא יתפוס את מפרק ידי ויסובב אותי חזרה. הוא חייך, כאילו ידע סוד. "למה את מניחה שהם מדברים עלייך?"
נתתי לו מבט שאמר, ׳אתה חירש או עיוור?׳ "טוב, מה עוד יהיה להם במשותף?"
"למי אכפת?" כנראה ששעממתי אותו, כי הוא הפנה את תשומת ליבו בחזרה למצלמה הארורה שלו, "מישהי מקנאה." מלמל.
בנשימת עצבנות, דחפתי אותו הצידה. "באמת, אלפי, אם אין לך משהו חכם להגיד, אל תגיד. אתה יכול להיות כזה מניאק לפעמים. מונח כאן הרבה על המאזניים, הדבר הכי חשוב זה החברות שלי עם מרגו ואם אני לא יכולה לצותת להם או להתערב מבלי להיראות קנאית, אז אתה תהיה חייב לעשות את זה בשבילי."
זה תפס את תשומת ליבו. מסתכל עליי כאילו הייתי משוגעת, הוא התיז, "למה אני צריך ללכת?"
חטפתי את המצלמה מידיו, מחליקה את הרצועה במהירות סביב צווארי. כשאלפי ניסה לתפוס אותה, לקחתי את בקבוק הבירה הקרוב מהדלפק והחזקתי אותו מעל המכשיר, מאיימת לשפוך עליו את הנוזל הקר ולהרוס את המצלמה המקצועית.
בחיוך ערמומי, השבתי בקול מתוק להבחיל, "כי אתה לא מקבל את המצלמה שלך בחזרה עד שאתה לא הולך ומה אם פתאום יישפך עליה אלכוהול?"
פניו של אלפי היו קשות כאבן. נחיריו עולים באש בזמן שהוא ניסה להרגיע את עצמו, יודע שלא באמת אעשה דבר שכזה אך לא מוכן לקחת סיכון. "ג'וי." הוא אמר דרך נשימות כואבות, מזהיר. "אם את הורסת את המצלמה שלי-"
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...