פרק 9.
בדקתי את עצמי מול המראה בפעם האחרונה, שואפת עמוק לפני שיישרתי את השמלה שלי. "אוקיי," נשמתי, בניסיון מכפיר להרגיע את עצמי. "אוקיי. זה בסדר."
עצרתי לרגע. "לא, זה לא."
מבלי לתת מבט נוסף, יצאתי מחדר האמבטיה של קית'; הוא הציע שאגיע לביתו מוקדם ואתארגן כאן כדי שנוכל לצאת ביחד בלי עיכובים. בהתחלה צחקתי עליו ואמרתי שאין שום סיכוי, אבל עם קית' לרוב וויתרתי על המילה שלי.
ניגשתי אל חדרו, הדלת הייתה חצי סגורה וכשפתחתי אותה מעט, עצרתי את עצמי מלהיכנס, מתופפת על הדלת. "כנסי," צלצל הקול שלו. בעל כורכי נכנסתי אל חדרו כדי לראות אותו מכפתר את החולצה שלו.
"היי," אמרתי, מחייכת עם המון סימפתיה. "חשבתי שאולי. . אני לא רוצה לעשות את זה."
ההשתקפות של קית' במראה גלגלה את עיניה, נאנח. "תאמיני לי, גם אני לא."
"כן. . " דעכתי, מגרדת את שיניי העליונות נגד התחתוניות במבוכה. "מה יקרה אם אחליט שלא אבוא בסוף, זה יהיה כזה נורא? זאת אומרת, כמה אתה באמת צריך אותי שם?"
חולצתו לא מכופתרת עד הסוף, קית' הסתובב, נחיריו התרחבו. "לא." היה כל מה שאמר. מחליק את ידיו לצד גופו. "את לא יכולה להתחרט עכשיו, ג'ון."
"למה לא? אני לא חייבת לך כלום." שילבתי את ידיי, לא מרוצה. "מי מבטיח שלא אגיד בשלב כלשהו דברים שיהרסו את הערב?"
הוא הרים את גבתו, "זה איום?"
ניפחתי את חזי והוצאתי את האוויר, "לא, זה לא." מלמלתי בתבוסה.
הוא משך בכתפיו וחזר להסתכל על המראה. "יופי, אז אם את מרגישה שאת הולכת לומר דברים שאת לא צריכה לומר, פשוט תישארי בשקט."
עברתי להישען על רגל אחת כשידיי עדיין משולבות אחת בשניה. "זה מדהים שאין לך חברה, הג'נטלמניות שלך פורצת."
חיוך משועשע עלה על שפתיו והוא ניער בראשו, חוזר לכפתר את החולצה. "את יודעת למה אני מתכוונת, נסיכה." אמר וכשסיים, הוא תפס את הז'קט שלו שהיה מונח באלגנטיות על הכיסא בשולחן הכתיבה. "תראי, אנחנו לא כל כך מכירים, אבל אני סומך עלייך שתפקחי על עצמך לערב אחד."
"ממש נוגע ללב," נחרתי. מטפטפת סרקזם עם כל מילה. "אני לא מבטיחה כלום כי למרבה הצער, אין לי אמונה בעצמי. ואם לומר את האמת, אמא שלך די מפחידה אותי."
"היא מפחידה גם אותי!" קית' אמר, מוביל אותי אל מחוץ לחדר שלו ובהמשך המסדרון אל המדרגות. "ג'ון, היא אמרה שאם אני לא אצליח להעלות את הממוצע שלי, היא תשכור לי מורה פרטי. וכשאמא שלי שוכרת מורה פרטית, היא בוחרת אותו בעצמה ומסדרת את הימים הכי נוחים שיש - כמו ימי שבת בערב ובקרים של ימי ראשון. החיים שלי גם ככה מבאסים בהמשך השבוע, בבקשה תעזרי לי להציל את סופי השבוע."
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...