פרק 21.
כשקית התנצל והלך לשירותים, גברת הרינגטון החליטה שעכשיו יהיה זמן טוב לשלוח את בן להביא את הליפסטיק שלה מתא הכפפות במכונית. זה השאיר את שתינו לבד בשולחן והיא לא בזבזה שניה לפני שרכנה קדימה לדבר אליי.
"ג'ון, אני יכולה להגיד לך משהו?" היא שאלה, משלבת את אצבעותיה מולה על השולחן.
האינסטינקט הראשוני שלי היה להניד בראשי, כי הייתה לי תחושה חזקה שאיכשהו, היא ידעה על העבודת יד שעשיתי מתחת לשולחן. אפילו שהרגשתי רבת עוצמה ובלתי מנוצחת, זה לא היה משהו שרציתי לדון בו, בטח שלא עם אמא של השותף שלי לדירה.
במקום, הרמתי את גבותיי, מאפשרת לה להמשיך.
"אני יודעת שאני לא נעימה בהתחשב בנסיבות, אבל אני מרגישה שיש לי בך חברה," אמרה, מזיזה את ידיה לכיווני על השולחן כאילו הייתי אמורה להושיט לה את ידיי ולפגוש אותן. "אמנם נפגשנו כמה פעמים ספורות ואני לא מתה על העבודות מהצד שלך, אבל אני כבר יודעת שאנחנו יכולות להיות חברות טובות, בשביל קית."
אוי לא.
"אם לומר את האמת, אני רואה בך הרבה ממני," המשיכה, "את מזכירה לי את עצמי כשהייתי בגילך."
מה שהיה לפני. . עשרים שנה? לכל היותר. ג'ולס הייתה נראית צעירה מאוד.
כדי למנוע מעצמי לצחקק, חיפשתי משהו ללגום ממנו על השולחן. זאת הייתה שיחה יותר מדי לא נעימה עבורי בשביל מים, אז שתיתי ממה שנשאר בכוס הבירה של קית במקום.
"ובגלל זה אני מרגישה שאני יכולה לדבר איתך. פגשתי חלק מהמשפחה של בן - את אח שלו, אמא ואבא שלו - והחברים שלו, אבל אני מרגישה קצת חנוקה בסביבה שלהם. אני לא ממש מצליחה להשתלב ואני יודעת שהם שופטים אותי בגלל החיצוניות שלי. זה לא סוד שבן צעיר ממני, אבל הם מתייחסים אליו כאילו הוא נולד אתמול ושאני יותר מדי מבוגרת עבורו."
טוב, זה לא מפתיע, גם אני הייתי מפקפקת בכוונות שלה אם הייתי בנעליים שלהם.
"אני מניחה שידעתי שזה יהיה ככה, זה ישתנה עם הזמן, אני בטוחה - והם ילמדו להכיר אותי האמיתית ויראו שאני לא סתם גברת עשירה שהתחילה עם בן בשביל ריגוש רגעי. ושלא אספתי את בן באיזה מועדון מפוקפק."
הנהנתי באיטיות, עיניי מצטמצמות כשניסיתי להבין לאן היא חתרה עם זה. ספל הבירה של קית היה מעורסל בידיי, מסרבת להיפרד ממנו ומוחזק קרוב לשפתיי למקרה שאצטרך משהו להסתתר מאחוריו.
"זה לא היה אמור להעליב אותך," גברת הרינגטון מיהרה להסביר, "אפילו לא חשבתי על - לא שזה קשור, כמובן. את אולי עובדת במועדון עכשיו, אבל לפי מה שהבנתי הכרת את קית הרבה לפני כן."
YOU ARE READING
Awkward / מביך
Romanceג'ון פלטצ'ר היא נועזת ובטוחה. היא חדורת מוטיבציה, אך יחד עם זאת פרועה. תמימה, אך יחד עם זאת, לוחמנית. תככנית, אך יחד עם זאת ספונטנית ומעט שתלטנית. טיפה מעופפת וחצופה. . . אולי גם קצת שיכורה. כן, היא בטח תאשים את כל זה בגלל תחביבי השתיה שלה. סיפור...