「Acı çekmek için doğmuş. Acı çekmek ölüme götürür.
Birinin arzusundan ayrılmak acıya yol açar.
Acılık insanı istemediği şeye götürür,
Arzularını elde edememek, Istıraba yol açar.」
Budizm'de Sekiz Acı vardır; Nie Yan bu acılardan en az beşini yaşamıştı. Doğduğundan beri tüm hayatı temelde bir trajediler kroniği olmuştu. Neyse ki kısa bir tarihçeydi, çünkü ölümle yüzleşmeden önce yalnızca yirmi sekiz yaşına kadar yaşadı.
Belki de hayatı o noktada sona ermeliydi. Ancak o anda kader tek bir dönüm noktası tasarladı.
Nie Yan döndü. Giysileri tenine yapıştığı için sırtından bir ıslaklık hissi yükseldi. Rahatsız edici bir duyguydu. Sırtından vurulduğunu ve yere yığıldığını hayal meyal hatırlıyordu. Kanı aktı, toprağa sızdı.
Sadece ölüm değil mi? Nie Yan yere yığıldığı yerde sakince yatıyordu. Böyle sessizce vefat etmek… Bu da bir nevi huzurlu ölüm sayılamaz mı?
Cao Xu Malikanesi'nin kapılarında beş gün boyunca pusuda yatmıştı. Orada, büyük bir beklentiyle Cao Xu'nun ortaya çıkmasını bekledi. Cao Xu neredeyse aracının içinde gözden kaybolacağı sırada, Nie Yan tetiği çekti. Keskin nişancı tüfeğini kullanarak doğrudan Cao Xu'nun kafatasına bir kurşun sıktı.「Bang!」Kan yeri boyadı. Dürbünden uzaktan bakarken, Cao Xu'nun kafasında bir delik belirdiğini ve kanının düzgün bir şekilde aktığını gördü.
Cao Xu'nun gözleri, içlerindeki ışık yavaş yavaş kaybolurken nihayet boş hale gelmeden önce boş boş baktı.
Olayı zihninde yeniden canlandıran Nie Yan, kurşunun Cao Xu'nun kafasını delip geçtiği sahneyi hatırlarken kalbinde emsalsiz bir zevk hissetti. Doğal olarak, nefretinin yükünden kurtulduğu içindi.
Cao Xu bir ömür boyu ihtişam ve ihtişama sahipti, yine de Nie Yan gibi hiç kimsenin elinde öldü. Bir hayalet olsa bile, Nie Yan çok da sert olmazdı. Ölüm karşısında herkes eşit konumdaydı. Uluslara rakip olacak zenginliğe sahip olsa bile, yine de hayatını kurtaramamıştı.
Cao Xu çok fazla kötülük yapmıştı... Öbür dünyada intikamdan kaçmak onun için zor olacaktı.
Cao Xu'nun beyninin patladığı anda, Nie Yan bir şeyin farkına vardı. Hayata bakış açısı tamamen değişti. Yani hayattaki her şey, bir keskin nişancı tüfeğinin tek bir atışından daha fazla belirlenemezdi. Belki yarın onun resmi sabah gazetesinin ön sayfasında yer alacaktı. Başlıkta "Milyoner Cao Xu Suikast Gördü!" Aşağıda, sıradan insanların tapması ve tapması için sayfada dev bir sabıka fotoğrafı yatıyordu.
Nie Yan, Cao Xu'ya suikast düzenledikten hemen sonra, Cao Xu'nun kişisel korumaları onun yerini keşfetti ve peşine düştü. Nie Yan'a ateş ettiler ve tek kurşun onu sırtından vurmayı başardı.
Keskin bir acı patlaması hissetti. Demek vurulmak böyle bir duygu… Yaşam gücü vücudundan hızla kaçarken kalbi yavaş yavaş soğudu.
Ölmek üzere miyim? diye düşündü ve hafif bir kahkaha attı. Hayatın acı kısalığına güldü. Kafa karışıklığı ve tereddütle dolu hayatına güldü. Ancak ölmek üzereyken nihayet gerçeğe uyandı.
Bunu fark ettikten kısa bir süre sonra yanaklarından yaşlar süzülmeye başladı.
Anne babasına duyduğu derin düşmanlık çoktan sona ermişti. Geçmişteki olaylar, sanki bir tür filmmiş gibi zihninde canlanıyordu şimdi. Bu Dünya'daki son zamanlarında özlediği tek şey, onun zayıf, kusursuz gülümsemesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rebirth of the Thief Who Roamed the World
Acciónİngilizce'den Çeviri Yazar: Mad Snail Dünyanın en büyük VRMMO'su olan Mahkumiyet, insanlık için neredeyse ikinci bir dünyaydı. Oyun içinde servetlerini arayan şirketler ve insanlarla gerçek dünya ekonomisine çoktan entegre olmuştu. O oyunda Nie Yan...