- És tegnap hogy-hogy nem jöttél? Nagyon ki voltál öltözve szóval kíváncsi vagyok.
- Temetésen, nagyszülő.
- Oh- részvétem.
- Fölösleges. Nem voltak jó emberek.
- De hát attól még a nagyszüleid, szeretned kéne őket.
- Nem. De nem várom el, hogy megértsd. Valószínűleg nem nőttünk fel hasonló családi körben, így nem is tudjuk ugyan olyan szemmel nézni a dolgokat.
- És ha megpróbálnád megértetni velem, hogy miért is érzel így velük kapcsolatban? Vagy, hogy mi az oka ennek?
- Nem szeretek a családomról beszélni. Nem is igazán lehet minket annak nevezni.
- Sajnálom.
- Ez sem szükséges. - Nem tudom miért, de úgy éreztem ezzel a kis információval már közelebb kerültem hozzá és ezek szerint nem is védi magát annyira másoktól, mint ahogy azt gondoltam. Vagy csak belátta, hogy úgy sem fogom békén hagyni és inkább túlteszi magát a dolgokon.
Én vetettem fel, hogy menjünk el enni valahova ő pedig éttermet választott, így ismerőse is akadt a felszolgálók között ami csak annyit jelentett, hogy alkoholhoz is jutottunk. Ezért meg sem kérdőjeleztem, hogy érte nyúlt miután ezt a kis információt megosztotta a családjáról, valószínűleg tényleg nehezére esik.
Én eddig talán egyszer ha kóstoltam alkoholt, így meglepett amikor nekem is töltött és átnyújtotta. Úgy éreztem magam, mint aki valami törvénytelen dolgot csinál, pedig csak egy kis italról volt szó. Kissé megemelte felém a poharát majd gyorsan le is húzta a tartalmát, amit én is követtem és meglepetten tapasztaltam, hogy nagyon is finom íze van.
Egyből töltöttem magamnak újat, amire még nem volt semmi reakciója, de amikor ismét meg akartam tenni, csak lefogta a kezemet és elvette tőlem az üveget.
- Csak lassan, hirtelen fog beütni, ha így folytatod. - Mosolyodott el, mire a döbbenet ellenére is gyorsan a szemeibe néztem, de azok még mindig barnák voltak. - Nem ittál még?
- Nem igazán. Max egyszer-kétszer egy kis kóstolót.
- És be akarsz rúgni?
- A szüleimnek nem kéne megtudniuk, hogy ittam szóval ezt kihagynám.
- És ha nálam alszol? Akkor nem tudja meg, te pedig kicsit kiéled magad. Nem foglak itthagyni ne aggódj, felelősséget vállalok.
- Tuti? Mert ha egy árokban vagy sikátorban ébredek én esküszöm, hogy tökön rúglak!
- Tuti. De akkor is óvatosan igyál, ne csapd szét magad.
Régen ezt úgy képzeltem el, hogy majd a többiekkel együtt iszok először, de Jake is jó arc eddig, így hát miért is ne. Nem mellesleg így belátást kapok az otthonába és pontos meggyőződést kapok arról, hogy egy chaebol.
Tehát ahogy azt kérte óvatos voltam az alkohollal és nem üvegszámra döntöttem magamba hiába volt finom. Amikor éreztem, hogy kezd a fejembe szállni, meg is jegyeztem Jake-nek aki el is vette tőlem az italt ezek után és inkább ő fogyasztotta el ami benne maradt.
Kicsit zavarosak voltak a történtek ezek után, de azt tudom, hogy Jake még magával vitt valahova és ami legközelebb eljutott a tudatomig az a szobája volt, aminek a közepén meg is álltam és csak néztem magam elé.
- Tehát tényleg chaebol vagy...
- Mondhatni.
- Ah, irigyellek. - Fordultam vele szembe, de a vártnál közelebb volt, így tettem egy kisebb lépést hátra és nyeltem egyet. - Woah...
- Mi az?
- Így részegen egész vonzó vagy.
- Ezt valahogy nem tudom bóknak venni.
- Pedig annak szántam... - Ütem le az ágyára és meredtem magam elé, míg ő csak eltűnt a fürdőben, így magamra hagyott. Körülnéztem a szobájában, semmi szokásos tinédzserre utaló dolog, minden rendezett, egyetlen egy fénykép, de az is lehajtva. Nem voltam biztos abban, hogy szabad, de felvettem és megfordítottam, hogy lássam mi van rajta. Jake és egy másik srác, gondolom legjobb barátok voltak valamikor, de ha így tartja a képet már vége lehet.
- Nem véletlenül van lefordítva. - Hallottam meg a hangját, mire hátrakaptam a fejem és egy gyors bocsánatot kérve leraktam a képet úgy ahogy volt. - Nem baj.
- Egy barátod? Mi lett vele?
- Szakítottunk. Az exem.
- Ooh!
Bevallom kicsit meglepett, hogy ilyen nyíltan közölte velem meg hát nem gondoltam volna, hogy a fiúkhoz vonzódik azok után amit attól a lánytól hallottam. Vagy csak nem igazán érdekli, hogy kinek mi a neme. Minden esetre nem mondtam volna meg Jake-ről.
- Hiányzik? - Kérdeztem rá, mire most jól láthatóan ő lepődött meg, aztán csak sóhajtott egyet és közelebb lépve hozzám nézett le a képre.
- Néha, de azt hittem jobban fog. - Pillantott most a szemembe, mire ismételten nyelnem kellett egy nagyobbat. - Mi az?
- Semmi csak... Meglepett.
- Hogy pasim volt?
- Nem, az hogy érzéseid vannak. - Poénkodtam vele, mire csak szemet forgatott és inkább a fürdőbe tuszkolt, hogy lezuhanyozzak mielőtt még ágyba bújok az alváshoz.
Nem siettem, inkább áztattam magam egy ideig és hagytam, hogy a víz kijózanítson egy kicsit. Hajat is mostam, de csak törülközővel szárítottam meg, aztán nézelődni kezdtem és kinyitottam pár szekrény ajtót vagy éppenséggel fiókot az egyik pedig eléggé meglepett. Teli volt kotonnal és nem dobozzal együtt csak bele voltak borítva a kis tasakok, de még így is meg volt telve az egész. Azt ne mondd, hogy ez tényleg el is szokott fogyni!
- Ha szükséged van rá vigyél belőle nyugodtan. Már nem igazán van rá szükségem.
- Erre mind szükségetek volt? - Képedtem el, az arcomat látva pedig kissé fel is nevetett, ami miatt egyből váltottam és csak csillogó szemekkel néztem rá.
- Nyilván nem az egészre, de mit mondhatnék... Mindketten szerettük.
- Na de ennyire? - Mik voltak ők nyulak?
- Szexeltél már? - Kérdezett rá, mire minden szó bennem ragadt és csak kínosan a tarkómra csúsztattam a kezemet, igen feltűnően kerülve a szemkontaktust, mert kínosan éreztem magam. - Nem gáz, ne aggódj. Sokan ezzel is úgy vannak, hogy vagy bejön nekik vagy nem.
- Ezek szerint neked bejött.
- Oh, nem is kicsit. Mondhatni ezzel tudom és szeretem a legjobban közölni a másikkal, hogy mit is érzek iránta. Máskülönben nem vagyok jó az érzelmeim kimutatásában, szavakkal szintén nem bánok jól, tettekkel meg még annyira sem vagyok jó. Bár próbálkoztam.
- Emiatt szakítottatok? Nem tudta elfogadni, hogy nehezen viszonyulsz ezekhez a dolgokhoz?
- Heeseung érzelmekkel teli volt és ugyan ezt kívánta vissza is, hogy ezt kapja meg a partnerétől... Próbálkoztam, de aztán talált valaki mást aki ezt meg tudja adni neki.
- Mikor lett vége? Persze csak ha nem baj, hogy erről kérdezlek, de gondoltam jobb megosztani valakivel.
- Másfél hónapja. Egész friss még, de... Semmi. Azt hiszem a szex jobban hiányzik, mint ő.
- Ezért voltál azzal a lánnyal?
- Mi másért lettem volna? Nem fekszek össze mindenkivel csak úgy, ez volt az első azok után, hogy szétmentünk.
- Tényleg nem baj, hogy erről beszélünk? Bocsi, de te vagy az első ismerősöm aki bevallotta, hogy meleg, kíváncsi vagyok.
- Nem probléma, de előtte még én is zuhanyoznék ha nem gond.
- Oh, már itt sem vagyok!
YOU ARE READING
Brown eyes | JAKEHOON✓
RandomSunghoon fogadott barátaival, ennek pedig Jake volt az alapja.Mindenkinek változik a szemszíne az érzelmek alapján, de Jake nem tartozik közéjük.A fiú mindig egyedül van, nem beszél senkivel sem ha nem muszáj, szemei pedig mindig barnák éppen ezért...