húsz

477 52 1
                                    

- Oké, akkor Sunoo és Niki egy szobában a földszinten, Sunghoon egyértelműen Jake-kel, Jungwon pedig természetesen velem. - Osztotta be a szobákat, bár én leragadtam ott, hogy egyértelműen Jake-kel kell lennem. Ez miért lenne neki olyan nyilvánvaló? Tudna kettőnkről? - Megfelel mindenkinek?

- Mi van a kicsi mellék faházzal? Azt nem kaphatom meg? - Kérdezett rá Niki, de Jay csak egy igen sokatmondó pillantást vetett felé. - Szóval nem.

- Neked Hoon?

- Nincs választásom szóval igen. - Vontam vállat elvégre ez azt jelenti még van két napom egyedül, nyugalomban mielőtt még el kéne viselnem a folyamatos megjegyzéseit. - Hoztál elég húst? Már most éhes vagyok.

- Egyetértek! Süss valamit! - Csatlakozott hozzánk Sunoo, de amikor erre sem reagált, Jungwon-ra néztünk, ő pedig egyből bevetette a könyörgő szemeit ellene, Jay így csak sóhajtott.

- Jó... Eszünk. De akkor cserébe mindenki viselkedni fog és nem tesz tönkre semmit!

- Oké apu! - Szólaltunk fel mind egyszerre, amit szemforgatással díjazott és Wonie-t magával húzva megindult a szobája felé, hogy kipakoljon. Mi is így tettünk ezért szétszóródott egy kicsit a csapat, de kell is egy kis szünet az utazás után, nehéz elbírni egy felpörgött Niki-vel és Sunoo-val.

Kipakoltam minden cuccomat, az üres bőröndöt pedig a szekrény aljába tettem, hogy ne legyen útban. Persze hagytam helyet Jake-nek is, bár szerintem amúgy is simán átpakolt volna mindent ha látja, hogy nincs elég helye. Szóval megspórolok neki pár percet.

A napunk nagy része azzal telt, hogy húst sütöttünk és a környéken mászkáltunk, hogy felfedezzük a helyet, Jay pedig igyekezett fegyelmezni a fiatalabbakat akik most is ide-oda rohangáltak mintha legalábbis a fáradtság nem lenne létező dolog. Én mindeközben igyekeztem beszélgetni Jake-kel üzenetben, de ő amúgy is elfoglalt, nekem pedig itt alig van térerőm.

A túra után fáradtan dőltünk le a kinti kanapén és hosszú ideig csak pihentünk mígnem úgy döntöttem, akkor készítek én valamit vacsorára. A telefonom végig előttem volt arra az esetre, ha Jake írna vagy hívna, de nem szólalt meg még két óra elteltével sem.

Jay egyből észrevette, hogy valami bajom van és megjegyezte amint lesz ideje, biztos keresni fog.

Nem is értem miért zavar ennyire, hogy nem keres. Bár tény még mindig friss a barátságunk és jelenleg fontos, hogy folyamatosan beszéljünk, már csak azért is, hogy építsük a kapcsolatunkat és kiépítsük a bizalmat.

Kit akarok átverni? Csak azt akarom, hogy beszéljen velem. Hiányoznak a folytonos idegesítő megjegyzései.

- Nem hiszem el, hogy nincs két szabad perce. - Panaszkodtam Jay-nek mikor kettesben maradtunk, mivel a többiek úgy döntöttek a jakuzziba ülnek.

- Nyugi, ez egy fontos esemény a családja számára, ilyenkor általában nincs telefon közelben, igen nagy illetlenségnek vennék. Biztos vagyok benne, hogy az első dolga az lesz, hogy téged felhívjon, csak várd ki amíg vége ennek. Már nincs sok hátra.

- Tudod, hogy mivel foglalkoznak a szülei? - Néztem rá kissé meglepődve elvégre nekem azt mondta ez titkos és senki nem is tudja.

- Azt amit az én szüleim.

- Okosabb nem lettem. - Fogalmam sincs, hogy mit dolgoznak a szülei, annyit tudok, hogy aranykanállal a szájában született, soha egy panasza sem volt semmire. - Na mindegy... Ő azt mondta tabu téma szóval nem fírtatom.

- Na ez mondjuk helyes döntés.

- Normális, hogy ennyire idegesít ha nem ír? Legalább annyit jelezhetne, hogy még él. - Panaszkodtam inkább tovább, Jay pedig csak vállat vont.

- Hát ha szeretünk valakit akkor tudni akarjuk, hogy mi van vele, szóval igen.

- Hogy én őt szeretni? Biztos, hogy nem!

- Uhum, valószínűleg ezért van rólatok smárolós kép. Én is mindig azokat kapom le akiket nem szeretek, ez csak természetes. - Tömény szarkazmussal válaszolt, de már meg sem lepett igazából, biztos vagyok benne, hogy innentől kezdve csak ilyen megszólalásokat fogok hallani tőle.

- Az még mindig csak kamu volt, méghozzá Heeseung miatt. Oh tényleg, nemrég találkoztunk és beszéltünk egy keveset.

- Te és Heeseung? Ugyan miről? Azt hittem ti most így amolyan ellenségek vagytok.

- Egész rendes volt, szerintem én voltam az ellenségesebb vele szemben. Közölte velem, hogy amióta szétmentek nem volt közöttük semmi, aztán kérdeztem, hogy mi vette rá arra, hogy megcsalja Jake-et a testvérével?

- Na és mit mondott?

- Azt, hogy semmi. Nyugtalannak tűnt aztán le is lépett. - Jay csak összevonta a szemöldökét és úgy tűnt valamin kattog az agya, azonban gyorsan váltott is és elhúzta a száját.

- Valószínűleg csak a bűntudat miatt. Gondolom te sem szívesen emlékeznél vissza arra, hogy miként árultál el valakit akit szerettél, legyen az oka bármi is. Néha túl későn bánunk meg dolgokat.

Fura, de akárhányszor valami komolyabb témáról beszélek Jay-el, valahogy mindig megragad pár szava a fejemben, valamiért tudja, hogy miként másszon valaki fejébe. Elgondolkodtatott... Talán Heeseung tényleg megbánta volna?

De akkor miért tette meg? Összevesztek volna és hirtelen felindulásból? De ez akkor sem ad rá okot. Az ilyet nem lehet semmivel sem megmagyarázni.

- Ha Jungwon megcsalna visszamennél hozzá? - Valószínűleg hirtelen tettem fel a kérdést, mert eléggé értetlenül nézett rám, ennek ellenére mégis válaszolt.

- Igen. Nem biztos, hogy helyes döntés lenne elvégre lehet megismétlődik és amúgy sem lenne semmi ugyan olyan, mint előtte, de mit tehetnék ha egyszer még mindig szeretem? Ha valaki fontos számunkra, megbocsájtunk neki. Miért?

- Szerinted Jake és Heeseung újrakezdenék?

- Össze akarod hozni őket? Még is miért?

- Yeonjun hyung szerint tényleg igaz volt ami köztük volt, biztos vagyok benne, hogy Jake végre boldog lenne, ha újra együtt lennének.

- És ha veled is boldog lenne?

- Velem mindenki boldog. Amúgy meg akadj le a témáról, nincs köztünk semmi.

- Még lehet.

- Nem, nem lehet. Maximum szex, de semmi érzelem.

- Woah, woah, woah! Eddig csak a tesójával voltál, már is ilyen magabiztos vagy? Nem kell túlpörögni a dolgot. - Ismételten apa üzemmódba váltott, ami már meg sem lep, de akkor sem pont tőle akarom hallani a szexuális kioktatást. Bár tény és való inkább a barátaimmal beszélek erről, mint a szüleimmel.

- Mi miatt kéne aggódnom? Szerintem Jungwon-t se fogod tudni lekaparni magadról, ha egyszer elkezditek. Vagy ő téged.

- Őt azért ne vond bele ebbe, neki nem fontos a szex. Ezt pedig nekem is tiszteletben kell tartanom. Ahogy majd neked és Jake-nek is figyelembe és tiszteletbe kell vennie a másik igényeit, tekintve hogy nyilvánvalóan nem csak szexről van szó köztetek. De hát ki vagyok én, hogy ezt jobban tudjam? Inkább csak felkészülök az "én megmondtam" szövegemre.

- Készüljél csak, úgy sem lesz ilyen. Nem kéne ránézni a többiekre? Túl nagy a csend és ez nem tetszik.

- Igazad van.

Brown eyes | JAKEHOON✓Donde viven las historias. Descúbrelo ahora