Másnap a suliban már azért jobban voltam, legalábbis nem járt az agyam folyamatosan azon, hogy végleg pontot raktam a végére a Jake-kel való kapcsolatomnak. A karkötő nem volt rajtam, nem voltam biztos abban, hogy hordani akarom vagy hogy megtartom-e ezért nem is hoztam magammal. Amúgy is csak megnehezítené a dolgokat.
Éppen Jay-el és Jungwon-nal sétáltam a folyosón, arról panaszkodva, hogy a tanár már megint rajtunk vezeti le a magánéleti problémáit, amikor is az egyik folyosóra benézve megpillantottam valamit és inkább meg is álltam, amit a többiek is követtek.
Sunoo sírt valami miatt, Niki pedig ott állt előtte és egy ideig csak nézett rá, míg Sunoo csak magyarázott neki. Innen nézve úgy tűnt Nikit nem érdekli, hogy mi van vele, de aztán eltűrt pár tincset Sun arcából és óvatosan letörölte a könnyeit, majd magához is ölelte.
Sokat marakodnak akár komoly akár nem, így az ilyen pillanatoknak közöttük kifejezetten örültem. Néha át tudtak esni a ló túloldalára, így megtanultak bocsánatot kérni egymástól, ami az elején nagyon, de nagyon nehéz volt számukra. Ezen főként Jay segítette át őket, konkrétan ő nevel mindenkit innen, én pedig csak besegítek neki.
- Történt valami Sunoo-val? - Kérdeztem meg a szerelmespárt, Jungwon pedig vállat vont, így most már mindketten Jay-re néztünk.
- Elpusztult az egyik cicájuk... Öreg volt, szóval már várható volt. Persze ettől nem lesz könnyebb neki.
- És gondolod, hogy Niki majd gondoskodik róla?
- Úgy tűnik igen. Oda tud figyelni azért másokra, főleg ha a barátairól van szó. De lehetőleg ne hozzunk fel semmi olyat amire egy kicsit is érzékeny, mert megint elsírja magát. - Húzta magához Jungwon-t és adott a fejére egy puszit, majd rám nézett. - Amúgy hallom mi volt tegnap este. Akkor tényleg ennyi volt köztetek?
- Igen. Ami azt illeti... Chris-el együtt vagyunk.
- Mármint hivatalosan is?
- Igen...
- Oh...
- Oh, mint nem gondoltad volna, hogy együtt leszünk vagy oh, mint bunkóság Jake-kel szemben? - Kérdeztem rá, mire egy pillanatra elgondolkodott, majd összenézett Jungwon-nal és vissza rám.
- Mindkettő. - Egyszerre válaszoltak, ami már meg sem lepett, inkább csak le akartam reagálni valamivel, de inkább nem tettem.
Nem voltam együtt Jake-kel még csak nem is nagyon kavartunk, semmi komoly nem volt köztünk, akkor miért is bunkóság vele szemben? És az nem volt az amikor ő kezdett el kavarni megint Heeseung-al? Jó én is úgy voltam vele, hogy újra összehozom őket, de tudván hogy mi volt, nem akarom, hogy bárkihez is köze legyen ezentúl.
Jó, ez így elég rosszul hangzik és valószínűleg borzalmas embernek gondolnának ha ki is mondanám, de megvan minden okom arra, hogy ezt gondoljam.
Csak tudnám miért én vagyok az egyetlen rossz alak a történetben.
Magamban tartottam inkább nem mondtam semmit elvégre nem akartam veszekedni senkivel, szóval jobbnak láttam, ha csendben maradok.
A nap további részében még váltottam pár szót Sunoo-val, de ennél több nem igazán történt és a többiekkel sem nagyon akartam tárgyalni. Chris és én üzenetben beszélgettünk, ez pedig jelenleg bőven elég volt számomra.
Suli után edzésre mentem, jövőhét hétvégén verseny van, szóval most már tényleg tökéletesre kell csinálnom mindent. Kicsit összevesztem az edzőmmel, mert most akart változtatni a lépéseken, nekem viszont nincs annyi időm, hogy ennyi mindent betanuljak rövid idő alatt, így egy fél órás veszekedés után végül a másik edző mellém állt és maradtunk az eredetinél.
YOU ARE READING
Brown eyes | JAKEHOON✓
RandomSunghoon fogadott barátaival, ennek pedig Jake volt az alapja.Mindenkinek változik a szemszíne az érzelmek alapján, de Jake nem tartozik közéjük.A fiú mindig egyedül van, nem beszél senkivel sem ha nem muszáj, szemei pedig mindig barnák éppen ezért...