3. Bölüm

484 59 101
                                    

Yorum atıp oylar misinizz💕🥺

(jk)
Muhtemelen gördüğüm şeyler gerçek değildir.Zihnim bana oyun oynuyor.Halüsünasyon falan görüyorumdur.

Eski sevgilim,sevdiğim adamın evinde...

Yaşadığım ani şok ile donakaldım.Konuşamıyordum adeta.Ağzıma zincir vurulmuş gibiydim. Kai ise karşımda beni üzmenin verdiği mutlulukla bana üstten iğneleyici bakışlar atıyordu.
"Ne oldu Kook?Niye öyle bakıyorsun?Hah,yoksa Tae'yi mi görmeye gelmiştin?Maalesef şuan uygun değil.Başka zaman gelirsen seviniriz." dedikten sonra gülümsedi.Ama içten bir gülümseme  değildi.Karşısında eziktim onun için.
"Peki Kai,görüşürüz."
Tam kapıyı kapatacakken arkamdan bir ses duydum.Bu sesi tanıyordum.
"Jungkook,ne arıyorsun burada?"

Duyduğum ses gerçek miydi anlamak için kendimi cimcikledim.Canım acıdı,hem de baya acıdı.Bu da demek ki cidden bana sesleniyordu.

Taehyung bana sesleniyordu.

"Alo,sana diyorum Jeon!"
Ona döndüm ve cevap vermek istedim ama gözlerine bakmak gibi bir hata yaptım.Gözleri parlaktı.Gözleri koyu kahveydi toprak misali.Bakışları derindi,anlamlıydı.Ama yüzünde bir mimik yoktu.Cevap veremedim her zamanki gibi.Üstünde kırmızı ceketi vardı.Altında da siyah bir pantolon.İçinde sadece atlet vardı siyah.Şuan mükemmel gözüküyordu.Dudaklarıyla,saçlarıyla,ceketiyle,gözleriyle tamamen farklıydı.Özenerek yaratılmıştı adeta.

Elimdeki ayıcığın düşmesiyle daldığım yerden gözlerimi ayırabildim.Yere eğildim tekrardan çiçeği alabilmek için.Kapıda Kai'nin yanındaki Taehyung'a baktım.
"Taehyung,biraz gelebilir misin lütfen?"

Kai,göz ucuyla çaktırmadan Taehyung'a baktı gidecek mi diye.Taehyung bana benden tiksiniyormuşçasına bakışlar atarken ben o bakışlar altında ezilmekle yetiniyordum.

Kai bir şeyler fısıldadı Taehyung'un kulağına.Taehyung Kai'ye aşağılayıcı bir bakış attı ve ekledi.
"Ne yapacağıma ne zamandan beri sen karar veriyorsun Kai?Haddini aşma."

Kai aldığı cevap karşısında ufak çaplı bir şok yaşadı.Taehyung gözlerini bana çevirmişti fakat Kai hala donuk bir şekilde ona bakıyordu.Kai'ye gözleriyle 'git' dercesine bir bakış attığında Kai kapıyı kapatıp içeriye girmişti.Taehyung öne bir adım attı.
"Sadece 2 dakikan var Jeon Jungkook.Vaktimi boşa harcamazsan iyi edersin."

Pastayı ve ayıcığı zaten görmüştü fakat görmemiş gibi yapıyordu.Sanırım dalga geçmek içindi.Ama belki de sevinecekti bunları aldığıma.
"Şey,ben sana bir sürpriz yapmak istedim Taehyung.Umarım kabul edersin..." dedikten sonra arkama sakladığım(?) kahverengi ayıcığı ve pastayı Taehyung'a uzattım.Elimdekilere bakmak yerine birkaç saniye boyunca daha gözlerime baktı.Yağmur çiseliyordu yavaştan.Elime baktı.
"Ver de bakayım şunlara."

Yüzünde bana karşı olan her zamanki alaycı ifade yoktu.Aksine verdiklerimi dikkatlice inceliyordu.
"Ah jungkook,sen çok..."
Söyleyeceği şeyi merak ediyordum deli gibi.Yoksa tatlısın mı diyecekti?Ya da iyisin?Bana iltifat edecekti.Heyecandan dudaklarımı kemiriyordum adeta.Dudaklarını araladı ve söyledi.
"Ucubesin."

Elindeki ayıcığı parçalayıp kenara atıverdi.Pastayı da açıp kıyafetime fırlattı.Yağmur daha da şiddetlendi, gök adeta çığlıklar atarcasına gürlüyordu.Kıyafetim kirlenmişti.Ayıcığım  ıslanmıştı ama bunların hiçbirinin önemi yoktu.

Benim kalbim kırılmıştı,Taehyung tarafından...

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Asırı acemice oluyo cidden farkindayim ama yapcak bise uok😭😭
Kai yeni karakter olarak eklendi hikayemizee simdi kaiyi gostericem soyle hayal edin

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Asırı acemice oluyo cidden farkindayim ama yapcak bise uok😭😭Kai yeni karakter olarak eklendi hikayemizee simdi kaiyi gostericem soyle hayal edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Iste boyle dusunun.Ben texting yaziyom da duz yazıda betimleme acisindan cok kotuyum ya
Olsum onu da helistiririz😭

Benim kalbim kırılmıstı,duzyazı tarafindan...

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin