33. Bölüm

196 22 69
                                    

(jk)

Dünden sonra hep beraber evime geçtiğimizde Namjoon hyung hariç hepimiz ayılmıştık neredeyse.Zaten Yoonmin ikilisi neredeyse hiç içmemişti.Ben ve Namjoon hyung biraz abarttık...

H*SSİKTİR!BEN ÇOK FAZLA İÇMİŞTİM!

Yanlış bir şey yapmış mıyımdır?İçince her şeyi yapabilecek bir deliye dönen biri olmama rağmen delicesine içmek,gerçekten manyaklıktı.Kim bilir neler yapmıştım.Bir dakika,aslında Kim bilir.Taehyung'a sormak istiyordum fakat çekiniyordum,rızası dışında bir şey yapmışsam kendime çok kızardım.Yüzüne,yanaklarıma ve bedenime düşen ates sebebiyle bakamıyordum.Göz göze geldiğimiz anda ise bakışlarını ilk kaçıran ben oluyordum.

O ise karşımdaki koltukta yayılmış,benim her bir utangaç tavrıma sırıtıyordu.Neler yaptığımı ise söylemediğinden aklıma türlü türlü şeyler geliyordu.

Abimin sesi duyulduğunda hepimiz o tarafa baktık."Hadi o zaman,herkes bugün burada kalsın!Zaten geç oldu."

"Olur,katılıyorum.Bence de burada kalalım."Yoongi,kendisini onayladığında yüzünde şefkatli bir anne misali tebessüm oluştu.Yoongi de aynı şekilde bakmıştı ona.Birbirlerine çok güzel bakıyorlardı.

"Ya of Namjoon!Allah belanı versin!"
Jin hyung,sinirle sarhoş olan Namjoon'a saydırdığında bilinci kapalı olan Namjoon,hiç o taraflı bile olmamıştı.

Ama yatak sayıları?Çok azdı.Hemen aklımda kabataslak bir yatma planı oluşturup odadaki minik çaplı konseye bunu sundum.

"Kanepeler ile beraber 4 yatak var sadece.Birkaç kişinin beraber yatması lazım."

Daha herkes aralarında tartışırken Jin hyung hemen lafa atladı."Ben bu bira tacizcisiyle aynı yatakta yatmam!Kanepeler bizim.Yani biz derken...Benim!"

Kafamı onaylar biçimde sallamakla yetindim ve ardından tebessüm ettim.Bu demek oluyordu ki sevdiğim adam ile aynı yatakta sıkışıp yatacaktık.

H*SSİKTİR!
ONA NELER YAPTIĞIMI BİLE BİLMEZKEN BU UTANÇLA AYNI YATAKTA MI YATACAKTIK?

Olayı tamamen kavradığımda oflayıp şakaklarımı ovuşturmaya başladıktan birkaç saniye sonra omzumda bir el hissetmiştim.Duyduğum kalın ve tok sesten anlamıştım 'Kim' olduğunu.

"Hadi gidelim,mmh uykum geldi zaten..."

Yaptığı sahte esnemeyle beraber amacı olan beni sinir etme eylemini başarıyla gerçekleştirmişti.Kaşlarım çatık bir şekilde ayağa kalktım ve abimlerin yatacağı odayı ayarlamaya başladım.Çarşafları sererken Taehyung'un tek yaptığıysa kapıya yaslanmış biçimde beni izlemekti.Kahretsin,fazla seksi gözüküyordu bu bitik haliyle bile.

Abimlerin kaynaşmış olması beni sevindiriyordu.Fakat gördüğüm kadarıyla abim,Yoongi hyunga karşı farklı bit tutum sergiliyordu.Onları shiplemeye başlamıştım,huyu huyuna,suyu suyuna,boyu da boyunaydı.Beraber çok tatlı olurlardı.

Bunun hayaliyle yaptığım işte yavaşlayıp yüzüme saçma bir gülümseme kondurmuştum.Karşımdaki beden ise sinir edecek bir biçimde sırıtıp sormuştu.

"Ne oldu bakalım küçük sarhoş?Dünü hatırladın gibi,hm?"

Israrla bana ne yaptığımızı söylememekte ısrar ediyordu.Sanki söylese ölecekti.Onu takmamış gibi duymazdan geldiğimde abimlerin yatağını hazırlamayı bitirmiştim.

"Abi!Yoongi hyung!Yatak hazırr!"

Abimler geldiğinde kafalarını yukarı hafifçe kaldırıp Taehyung'un kenara çekilmesi için ona baktılar.Taehyung ise son bir kez bana yarım bir gülümseme gönderdikten sonra içeriye geçmişti.

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin