Taehyung oppa
Somi:Oppaaa🙌Naberrsss napıyosun??
Taehyung oppa:Ne istiyorsun Somi?
Somi:Hiçç dışarı çıkalım beraber diyecektim🤩
Taehyung oppa:Aish,sebep ne?
Somi:Şu sıralar gergin gibisinn😅Gerginliğini almak isterim🤞
Taehyung oppa:Hayır Somi,gergin değilim.Hem gergin olsam bile istemem gerginliğimi almanı.
Somi:Tamam o zaman,evinin önüne gelip bir şey vermem lazım sana😇Bekliyorummms 10 dakikaya oradayım!
Taehyung oppa:Tamam her neyse.
(görüldü)¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
(kth)
Somi yıllardır bana asılan birisi.Açık olmak gerekirse bir erkeğe yaranıp elde etmek için her şeyi yapabilecek potansiyelde.Eğer ailemle ailesi arkadaş olmasaydı hayatımdan çoktan defolup gitmiş olurdu fakat anneme kıyamıyordum.Benim en ufak hatamda babam denen o p*ç,biricik annemden çıkarıyordu sinirini o yüzden diken üstündeydim.Somi ile de iyi anlaşmak zorundaydım çünkü babası,benim babamdan yüksek statüye sahipti ve babam için ün,kariyer ve şöhret dünyadaki en önemli değerlerdi.Aşağıdan gelen korna sesi ile aşağı baktım pencereden.Somi'nin arabasıydı.Cidden son model arabalardan birisiydi.Babası,yine şımartmıştı anlaşılan onu.Her ay yeni bir araçla geliyordu.
Arabadan tek indiğinde şaşırmıştım.Genelde şoförü olurdu.
Anahtarı komidinin üzerinden alıp aşağı indim.
Somi ise yüzünde gereksiz bir heyecanla bana doğru yürüyordu.
"Oppa!Selam,nasılsın?"
Sıkıldığımı belli etmek için göz devirdim ve derince nefes verdim."Somi,uzatma işte.Hadi ne söyleyeceksen seri söyle."
"Tamamm...Bir dakika."
Arkasını dönüp elindeki poşetle uğraştığında gözlerim ellerine gitmişti istemsizce.Poşetle uğraşmayı bırakıp bana döndü elindekini göstermemeye gayret ederek.
"T-Taehyung Oppa,başım..."
Elleriyle başını tuttuktan sonra sendeledi ve gözlerini kapattı.Kucağıma yığıldığında ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.Somi kollarımda gözleri kapalı bir şekilde duruyordu.
"Somi,Somi uyan."
Ellerimle yanaklarına hafifçe vurduğumda ise ani bir nefesle uyanmıştı.
"Oppa,teşekkür ederim ben..."
Karşımdaki bedene bakarken aniden bir baskı hissetmiştim dudaklarımda.O baskıyla beraber kalakaldım.Karşımdaki beden gözlerini kapatmış,ellerini ise boynuma dolamıştı.
Dudakları dudaklarımdaydı ve ben ne yapacağımı bilmiyordum.Kilitlenmiştim.
Neler olduğunu kavrayabildiğim anda ilk yaptığım şey karşımdaki bedeni itmek olmuştu.
"Somi,git."
"Ama neden?Sen de beni-"
"SOMİ S*KTİR OLUP GİTMEZSEN DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDERİM SENİ."
Sinirlerim aniden hoplamıştı ve bu da sesime yansımıştı.Karşımdaki gözler ise dolu doluydu,dokunsam ağlayacak gibi...
"Peki,o zamam ben g-gideyim..."
Bir şey dememiştim,demek de istemiyordum.Ağzımı açtığım an onu öldürebilecekmişim gibi geliyordu.Her ne kadar ondan nefret etsem bile,annem için susmak zorundaydım.Eğer annem olmasaydı çoktan hayatımdan defolup gitmişti.
Arkasını döndü ve arabasına ilerlemeye başladı.Arkasını dönüp son bir kez daha bana baktığında gözlerindeki hapsedilmiş yaşlar firar etmişti.Bana öyle bir bakıyordu ki,bakışındaki duyguyu çözemiyordum.Tüm duygular vardı sanki yüzünde.
Ben ise ifadesizce bakıyordum,duygusız bir şekilde.Ona karşı nefret dışında bir duygu beslemiyordum.Hayatta kolay kolay kimseden nefret etmem.Bir babam, ikincisi ise Somi ve ailesi...Hayatımda daha çok kimseden böylesine nefret etmedim.
Ve ikisinden de nefret etmemin sebebi annemdi.
Somi sonunda arabasına ulaşmış ve farları yakmıştı.Pencereyi açtığında ise yaşlardan eser kalmamış,aksine zafer kazanmış gibi bir ifade vardı çehresinde.
Sebebini bilmiyordum ama içimde garip bir huzursuzluk vardı,sanki yakın zamanda her şey boka saracakmış gibi...
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Oy ve yorum atar mısınızz🥺🥺💕
Acaba cidden tete doğru mu seziyo??
Bence bunlar jungoyla oldu ya
Tete en ufak yanlısında yeontanı kacırırım
Junfo ne guzek seviyo ya