19. Bölüm

298 34 78
                                    

Yorum atar misinizz🥺💕

(yazar)

"Of Jungkook,yat işte.Uzatma daha fazla.Yorgunsun,dinlenmen lazım çabuk iyileşmen için."

Taehyung,Jungkook'u evine bırakmıştı.Merdivenleri zor çıktığından destek vermişti ve şimdi Jungkook'un odasındalardı.Taehyung,her ne kadar onu uyutmaya çalışsa da Jungkook uyumamak için direniyordu.Dudaklarını büzmüş Taehyung'un kahveliklerine bakıyordu.

"Taehyungie!Uyumak istemiyorum.Yorgun da değilim,biraz eğlenelim işte!"

Taehyung derince iç çekti.Jungkook'la uğraşmak resmen 5 yaşındaki çocukla uğraşmak gibiydi.Bebek bakıcısı gibi hissediyordu kendisini.

"Jungkook,artık uyu.Benim de enerjimi bitirdin.Seninle uğraşmak çok zor,bebek misin sen?"

Jungkook en sonunda pes etmişti.Uyumayacaktı ama sevdiği adamın uyumasını da engellemeyecekti.

"Üf,aman be!Çok sıkıcısın hyung..."

"Hyung mu?"

"Ay,yani Taehyung demek istemiştim..."

"Jungkook,aramızda sadece 2 yaş var,bana hyung demeni istemiyorum."

"Of neyse,boşversene.Git evine artık uyu."

Jungkook son söylediğinden sonra kaşlarını çatmıştı ve kollarını göğsünde birleştirmişti.Bacaklarını bağdaş yapmıştı ve tüm bu tatlılığı yetmiyormuş gibi bir de dudağını büzüp trip attığını belli etmeye çalışıyordu.

"Of Jungkook,neyin tribi bu şimdi?"

Jungkook göz ucuyla ona baktıktan sonra tamamen ona döndü.

"Hiçbir şeyin tribi deği-"

Taehyung ile göz göze geldikleri anda Jungkook'a kal gelmişti.Kahveliklerini tamamen onun üstünde gezdiriyordu.Dağılmış saçıyla ve eşofman takımı ile nasıl böylesine çekici olduğunu düşünüyordu.

"Jungkook?"

"Taehyung sen..."

Jungkook cümlesini yarıda kesmişti ve onu süzüyordu hala.Taehyung ise cümlesini devam ettirmesini bekliyordu.Jungkook'un böyle bakmasına anlam verememişti.Bu iğrenç gözler ile ona bakması onu rahatsız ediyordu.

"Jungkook devam edecek misin?Vaktimden çalıyorsun."

"Boşver ya,önemli bir şey değil."

Taehyung her ne kadar tiksindiği o surata bakmak,o bedene yaklaşmak istemese bile merakına yenik düşmüştü.Jungkook'un yatağına,onun yanına oturup devam etti.

"Söylemeni istiyorum.Israr etme."

Jungkook ısrar etmek istiyordu ama Taehyung'un ne yapacağını kestiremediğinden tartışma çıkarmadan devamını getirdi cümlesinin.

"Sen,sen çok güzelsin."

Taehyung duydukları karşısında gözlerini kocaman açmıştı.Şuanki durumun gerçekliğini idrak etmeye çalışıyordu.

"Ben mi?Cidden mi?"

"Evet Taehyung,sen."

Taehyung gözlerini ayırmadığı gözler ile göz göze gelmişti.Gözleri ile konuşuyorlardı.Her şeyi anlatıyorlardı birbirlerine ama ortam sessiz sedasızdı.

'Bir gün sevdiceğim,bir gün sen de beni sever misin?

'Üzeceğim seni,hem de öyle bir üzeceğim ki bir daha mutlu olamayacaksın.'

Konuşuyorlardı ama aynı şeyi değil.

İki adam vardı yanyana.

Biri nefret dolu,biri ise körkütük aşık.

Peki hangisi kazanacaktı bu savaşı?

İkisi de mi nefretle dolacaktı yoksa ikisi de mi aşkla dolacaktı?

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Ltfn yrm atn szi svyrm

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬Ltfn yrm atn szi svyrm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin