30. Bölüm

262 28 55
                                    

Taehgungie👥

Tavşan surat:Hyungg!👋

Taehyungie:Jungkook!👋

Tavşan surat:Naber napıyosunn

Taehyungie:Öyle oturuyorum da hayırdır,bir şey mi oldu?

Tavşan surat:Sana yazmam için illa bir şey mi olması gerekiyor?😡

Taehyungie:Ah,hayır öyle demek istememiştim.Özür dilerim.
Aptalım/

Tavşan surat:Hayır hayır!Ben şaka yapmıştım🥺Hem sen niye böylesin bugün hyung?

Taehyungie:Nasılım?

Tavşan surat:Bilmem,garipsin işte
Gergin/

Taehyungie:Ah,babamdandır.Babam beni çağırdı ofisine,bir mesele hakkında görüşecekmişiz.

Tavşan surat:Hm demek öyle,anladım!Umarım iyi geçer hyung iyi şanslarr🥰

Taehyungie:sanmıyorum.../
Teşekkürler tavş
*mesaj silindi*
Teşekkürler Jungkook.
(görüldü)

Tavşan surat:gördüm kii🤭/

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
(kth)

Babam(?) beni arayıp ofisine gelmemi söylediği andan beri gergindim.Bir ellerimle oynuyordum,bir dudaklarımı kemiriyordum.Her şeyi söyleyebilirdi,azarlayabilirdi hatta şiddet bile uygulayabilirdi,gıkım dahi çıkmazdı.Asıl korktuğum,konunun evlilikle alakalı olmasıydı.

Kapısının önünde etrafta volta atarak gözlerimi yerdeki fayanslarda gezdiriyordum.

Daha önce Jungkook'a yapmamasını söylediğim şeyi ellerimle oynayarak ben yapıyordum.

Kapının sesini duyduğumda bakışlarım aralık kapıdan çıkan müşteriyi,oradan da babamı gördüm.Yüzünde her zamanki gibi tek bir ifade vardı.Kimseye iyi davranıp pozitif(!) tarafını göstermiyordu.Sadece Somi'nin babası olan Bay Josh'a yalakalık yapıp sahte gülücükler atıyordu.

"Taehyung,içeri gir."

Duyduğum sesle beraber çekingen bir tavırla içeri girip kapıyı kapattım.Günlük hayatta asla ondan çekinmezdim,hatta yüzüne dahi tükürebilirdim fakat meselenin evlilik olması hakkında endişeliydim.Daha önce belirttiğim gibi,en ufak hareketimin ucu anneme dokunuyordu.Anlayacağınız,iki ucu boklu değnekti,ne tarafından tutsam elimde kalıyordu.

Deriyle bürünmüş koltuğa oturduğumda süt dökmüş kedi misali boynumu eğip dinlemeye başladım.

"Aferin Taehyung,böyle hep sözümü dinlersen mutlu mutlu yaşarız.Her neyse,biliyorsun ki Bay Josh ile son zamanlarda evlilik hakkında konuşuyorduk.Artık bir karara bağladık.Hazırlıklara başla diye söylüyorum.Birkaç haftaya davetiyeleri dağıttırmaya başlayacağız."

Evet,en çok korktuğum şey başıma gelmişti.Evlilik meselesi...

Şuan nasıl sakin kalabileceğim hakkında hiçbir fikrim dahi yokken babam denen o p*ç,bir de arsız arsız gülüyordu.Tanrım!Resmen işlediğim günahların karmasını yaşatıyorsun bana.

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin