(jk)
"Olur Jungkook,gökkuşağı yapalım."
Aramızda garip bir bakışma başlamıştı.Muhtemelen ikimiz de o güne gidiyorduk.İçimi yoğun bir hüzün bulutu kaplarken Taehyung'un bana bakarken bakışlarının değiştiğini farkettim.
Pişman olmuş gibiydi.Pişman olması bir şey değiştirmezdi ama kıyamazdım ben ona,affederdim ki.
Aynı anda ağzımızı açtıktan sonra yine birbirimize söz vermek amacıyla aynı anda geri kapattık.
"Söyle Jungkook,dinliyorum."
Onun ne diyeceğini bilmeden bir şey söylemek korkunç geliyordu.Önce onun düşüncelerini öğrenmek istiyordum ama inatçı birisiydi ve benim söylemem için ısrar ederdi.Aramızda gerginlik çıkmaması adına başladım söze.
"Ya şey,ben biraz sıkıldım hastanede kalmaktan.Dışarı çıkıp gezmek istiyorum.Çok güzel şenlikler var!"
Devam ettiremedim,gerisini anlamasını bekledim ama Taehyung odunun teki olduğundan anlamamıştı.
"Yani,beraber gitsek diyorum.Tabi sana uygunsa!Yani,uygun değilse gelmek zorunda değilsin özgürsün yani sadece ben öylesine sormuş-"
"Çıkalım,Jungkook.Çıkıp hava alalım.İkimiz de yorulduk.Biraz eğlenmek iyi olur."
Lafımı bölüp beni onayladığında üzerimdeki gerginlikten eser kalmamıştı.Tuttuğum nefesimi bıraktım.
"Bizimkileri de alırız,oradan şenliklere katılırız."
Dediği şeye şaşırmıştım.Benden nefret ederken bir anda arkadaşlarıyla tanıştırmak istemesi ilginçti.Hiç arkadaşım yoktu bu yüzden bunu çok isterdim ama altından kötü bir şey çıkmasından korkuyordum.Birkaç ay öncesine kadar her şeyime küfrederken şuan başımda bekliyordu iyileşmem için.
"Yani,şey.Gelirim tabi de rahatsız olabilirler."
Düşen yüzümü gördükten sonra elini çeneme götürüp başımı kaldırdı.Bir süre gözlerime kilitlenmişti.Çok güzel bakıyordu bana,her şeyiymişim gibi bakıyordu.Ne kadar güzel baktığını keşke kendi de görebilseydi.
Ne yaptığının farkına vardıktan sonra elini hızlıca çekip kahvelerini kahvelerimden ayırmadan ekledi.
"Hayır,seninle zaten tanışmak istiyorlar.Çok güzel geçecektir eminim."
İçim bir nebze de olsa rahatlamıştı.Gülümseyip mutlu olduğumu belli ettikten sonrasında yatağa geri yattım.Yorganı üstüme çekmek için doğrulmuşken yorganın üzerindeki esmer eller yorganı tutuyordu.Boyun hizama kadar çekmişti yorganı,üşümemem için.
Yıllarca görmek istediğim gülümsemesini hafif de olsa göstermişti bana.
"İyi uykular Jeon."
¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Anısı var açma
Namjoon:Oğlum saçmalama manyak mısın sen?Jungkook neden bizle geliyor?Hem sen değil miydin ondan nefret eden,ne oldu da değiştin böyle?
Yoongi:Katılıyorum,hem onunla tanışmak istemiyoruz.Aramıza yeni birisinin girmesini istemiyorum.Böyle gayet iyiyiz.Hem tanışma faslı beni geriyor biliyorsun.
Taehyung:Biliyorum ve anlıyorum istememe sebebinizi.Ama sadece bir kere tanışın.Her şey kontrolüm altında olacak.Bir daha beni sevmeyecek. Sadece birkaç saat katlanmanızı istiyorum :)
Jin:Dostum bence hata yapıyorsun.Onunla oynamamalısın.Çocuk seni cidden seviyor.
Taehyung:Bana akıl verme Seok.Birkaç ay önce başına 'aşkın' yüzünden neler geldiğini unutma.
Görüldü ×3¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
SlmAcaba kth napck ya.Jungo cok guael seviyo pldurucem taheyungu yetwr artik.
Geber pis insan
Neyse saka ya geberme ilerde seker olcanız
Bu thyng da bipolar bi iyi bi kotu bu ne
Kullanmaz ins jungomuzu 😶
Yorum atin.
Jungocu musunuz kthci mi??
Espri ypym
Hangi et yenmez??
Fikret