26. Bölüm

250 33 47
                                    

Tavşan surat

Taehyung:Jungkook,naber?

Tavşan surat:Hmhm,iyiyim.

Taehyung:Emoji?

Tavşan surat:Yok,atmayacağım.

Taehyung:Sen iyi değilsin.Anlat ne oldu?

Tavşan surat:Bir şey olmadı.

Taehyung:Olmuş,anlat bakalım çözelim neyse.

Tavşan surat:Dedim ya,bir şeyim yok.Hem sizin daha önemli işleriniz vardır,tutmayayım.

Taehyung:Siz?Vardır?Jungkook,ne bu üslup?Yabancı gibi hissediyorum kendimi.

Tavşan surat:Kim bilir,belki de.

Taehyung:Ne demek kim bilir?

Tavşan surat:Belki de diyorum,yabancısınızdır.

Taehyung:Ne saçmalıyorsun sen?

Tavşan surat:Ya boşver işte,işine git.

Taehyung:Jungkook ne işi neyden bahsediyorsun rüya falan mı gördün?

Tavşan surat:Kwşke rğyq olsqydş
(görüldü)

Taehyung:Sen,ağlıyor musun?
Taehyung:Jungkook cevap ver.Ne olduğunu anlat yoksa delireceğim.Kabahatimin ne olduğunu dahi bilmiyorum.

Tavşan surat:TAEHYUNG DEFOL GİT,ALLAH KAHRETSİN SANA KIZAMIYORUM ÇÜNKÜ HERHANGİ BİR ŞEYİM DAHİ DEĞİLSİN.BENİ DELİRTİYORSUN.ŞU ZAMANA KADAR SENİ TANIDIĞIMI SANIYORDUM AMA YANILMIŞIM.

Taehyung:Ne,bir şeyin değil miyim?

Tavşan surat:Evet,artık değilsin,belki de hiç değildin.En azından sevgilin varken olmamalısın.Duygularımla nasıl oynadın böyle?Ben de artık benden nefret etmediğini,beni insan yerine koyduğunu sanıyordum.

Taehyung:Jungkook,kafayı yiyorum.Ne olduğunu anlat.

Tavşan surat:*3 fotoğraf gönderildi*

Taehyung:Jungkook,bunlar ne?

Tavşan surat:Bilmem,sen söyle.

Taehyung:Jungkook,sakın bana bunlara inandığını söyleme,yalvarırım söyleme.Bana güvendiğini ve böyle bir şeyi asla yapmayacağımdan emin olduğunu söyle.

Tavşan surat:Bilmiyorum,hiçbir şeyden emin değilim Taehyung.Ne hissettiğim hakkında hiçbir fikrin yok değil mi?

Taehyung:S*KEYİM BUNLAR GERÇEK DEĞİL JUNGKOOK,YEMİN EDERİM DEĞİL.

Tavşan surat:Sana inanmak istiyorum ama yapamıyorum Taehyung,beni çok kırdın.Sana güvenemiyorum.

Taehyung:Fotoğrafını at Jungkook.Bir şeyden emin olmam lazım.

Tavşan surat:Atamam,yapamayacağım bir şeyi söyleme bana.

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin