(yazar)
Taehyung,Jungkook'un kapısını tıklattığında kapıya çıkan kişi Jungkook yerine Jimin olduğunda Taehyung şaşırmıştı.Merakını gizleyemeyerek sordu.
"Selam Jimin,Jungkook nerede?"
"Ah,selam Taehyung.Duşta.İstersen gel içeri bekle onu."
Taehyung saygı göstergesi olarak başını eğdiğinde karşısındaki adamın da aynısını yaptığını gördüğünde tebessüm etti.İçeri adımladığında koltuğa rahatça yayılmıştı.
"Bir şey içmek ister misin?"
Jimin'in kendisine yönelttiği soruya "Hayır,teşekkür ederim." cevabını verdikten sonra Jimin yerine oturarak kıkırdamaya başladı.
"N'oldu Jimin?"
"Resmiliğine gülüyorum."
"Ne?"
"Lan mal daha tanıştığımız ilk gün daha rahattık şuana göre.Şuna bak utanmasan Jimin Bey diyeceksin.Az gevşe."
"Emrinize amade paşam var mıdır başka arzunuz?"
"Salak." diyerek kahkaha patlattığında Taehyung da ona eşlik etti.Aralarında olan saçma diyalog kendilerine komik gelmişti.
Yavaşça sustuklarında ise Jimin,hâlâ kendisine bakıp imalı şekilde gülümsüyordu.
"Ee,Taehyung?Nasıldı anlatsana biraz."
"Ne nasıldı?"
"Muck Muck diyorum."
Taehyung,öksürdüğü esnada Jimin ona kıkırdıyordu.Fakat okların kendisine çevrilebileceğini hesaba katmamıştı.
"Neyse,sen istersen git Jungkook'unu-Ay,pardon.Jungkook'un odasına."
Bu sefer gülme sırası Taehyung'da idi.
"Bizi boşver de,sizinki nasıldı paşam?Gece boyu kulak zarımız patladı.Yalıtım falan mı yapsanız?"
Aniden yüzü değişen ve rengi atan Jimin,birkaç saniye duraksadıktan sonra ağzını araladı.
"Siktir git."
Taehyung gülerek ayağa kalkıp Jungkook'un odasına doğru yol almıştı.
Odaya girip kapısını örttüğünde ise su sesi duyduğunda sevgilisinin hâlâ duşta olduğunu anladı.Etrafta volta atıp eline gelen eşyayı inceliyordu.Koca koca İron Man eşyalarının olması,kendisini şaşırtmıştı.Daha önce onlarca kez geldiği bu odaya ilk kez odaklanabiliyordu,Jungkook yokken.
Jungkook geldiğinde tüm algıları kapanıyordu.
Eşyaları incelemeyi bırakıp yatağa oturdu ve beklemeye başladı.Çok değil,yaklaşık on dakika sonra kapı sesinin açılmasını işiten Taehyung,elindeki telefonu kapatıp yatağa bıraktı.
"S*ktir!"
Duyduğu sesle beraber duştan çıkan bornozlu sevgilisine bakarken donakalmıştı.Jungkook,gözlerini kocaman açmış şaşkınlıkla Taehyung'a bakakalmıştı.Küçük dilini yutmuştu sanki.
Taehyung ise bir süre onu süzdükten sonra belinde bir süre oyalandı kahveleri.İncecikti beli,bir avuç kadardı.Jungkook,tamamiyle kıyafet şeklinde olan bornozlar yerine havlu şeklinde olanlardan tercih etmişti ve bunu da sanki kendisinin inadına yapar gibi beline gevşek biçimde bağlamıştı.Düşmesine ramak kalmıştı resmen!
Jungkook bunu farketmiş olacak ki havluya sıkıca sarıldı.
Teninde süzülen damlacıklar,o kadar berraktı ki...