Taehyungie👥
Jungkook:Günaydın hyung!
(görüldü)Um,hyung?
(görüldü)Bana cevap vermeyecek misin?🥺
(görüldü)Tamam o zaman,ben yazayım belli ki sen konuşmak istemiyorsun.
(görüldü)Taehyungie👥:yazıyor...
Hayır,öyle yazmak,öyle konuşmak istiyorum ki seninle,kokunu özledim./
Çevrim içiJungkook:ne yazdı sildi ki.../
Canım bugün çok milkshake çekti,ya çilekli ya muzlu almak istiyorum.Terledim biraz,soğuk bir şeyler lazım🐰Hashiko Cafe'ye gideceğim.İstersen gel 😋
Gelmezsen ağlayacağım/
(görüldü)¬¬¬¬¬¬¬¬¬
(jk)Taehyung'a mesaj attıktan saatler sonra sade ama özenli bir şekilde giyinmiştim beni beğenmesi için,tabi gelirse...
Kafenin içerisine oturup dışarıyı gözetlemeye başladım.Gelmiyordu ama inanıyordum geleceğine.Bana kıyamazdı,tek bırakamazdı beni.
Garsonlar birkaç dakikada bir yanıma gelip siparişimi soruyorlardı ısrarla.Her seferinde kibarca reddediyordum ama bir garson daha gelirse tüm anksiyeteme rağmen ona bağıracaktım.
Karşıdan gelen kahverengi paltolu adama gözlerim takıldı.Sevdiğim adam gibi yürüyordu,sevdiğim adam gibi giyinmişti.
İçeri girdiğinde farkettim ki bu sevdiğim adamdı.
Taehyung,beni kırmayıp gelmişti.Heyecan vr mutluluk duygusu ile beraber ayağa kalktım ve üstümü birkaç hamleyle düzeltip yanına gidip konuşscaktım ki yanına sarı saçlı bir kadın geldiğinde yüzümdeki tüm gülümseme yerini çatık kaşlarıma bırakmıştı çoktan.
Taehyung,kızla gayet samimi gözüküyorlardı ve beni delirtiyordu bu.Kızla sarılıp selamlaştıktan sonra kızın kim olduğunu farkettim.
Önceki sefer buluştuğunda öpüştüğü kız
Sevdiğim adam birkaç hafta öncesine kadar çıkan fotoğrafları yalanlayıp bana yalan olduğunu inandırmak için her şeyi yaparken,şimdiyse karşısında tartışmamızın sebebi olan kız vardı.Bu sefer ne olabilirdi açıklaması?
Kafasını çevirip birkaç dakika bana baktı alayla.Somi ise sipariş veriyordu.
Gözlerim,dolmuşlardı.Alt dudağımı ısırıyordum ağlamamak için.Görüşüm gittikçe bulanıklaşırken eşyalarımı topladım ve tam kapıdan çıkacaktım ki duyduğum diyalog ile donakalmıştım.
"Taehyungiee,ben muzlu istiyorumm!"
"Muzlu alma,tadı gerçekten fiyasko."
Ona bir tek ben Taehyungie diye hitap ettiğimi sanıyordum.Ayrıca muzlu milkshake e fiyasko demişti.
Birkaç hafta önce aynı çataldan yediğimiz ve kendi aldığı muzlu pastanın tadını çok beğenmişken şimdi böyle demesi...
İkimizden birine rol kesiyordu.Ya ona,ya bana gösteriyordu sahte yüzünü.Bakışlarını sırtımda hissediyordum,deliniyor gibiydi.
Ellerim yumruk halini almış,ağlamaktan beter haldeydim.
Bardağı taşıran son damla ise kulaklarıma dolan öpüşme sesiydi.
Hızla o tarafa dönüp baktığımda Somi,Taehyung'un boynuna kollarını sarmıştı.Öpüşüyorlardı.
Taehyung'a ilk baktığımda surat ifadesi gerçekten tiksiniyormuş gibiydi.Gözleri bana çevrildiğinde izlediğimi farketmiş olacak ki o tiksinç surat ifadesini hemen değiştirip gözlerini tutku ve arzuyla kapatıp ellerini karşısındaki bedenin beline sarmıştı.
Dolan gözlerimdeki yaşlar birer birer dökülüyordu.
Hiçbir şey demeden mekândan ayrıldım;hoş,zaten bir şey diyemezdim.
Sonuçta hiçbir şey değildik.Ne o benim,ne ben onun.İki yabancıdan ibarettik.
En azından onun gözünde.
Her ne kadar sinirlensem bile arkamdan o kalın ve tok sesiyle beraber adımı haykırmasını o kadar arzuluyordum ki...
Fakat ne bir el bileğimi tuttu,ne de bir ses adımı söyledi.
Bunu neden yaptığına dair ne ufak bir fikrim yoktu,bilmek ister miydim,ondan da emin değildim.
Gerçekten ona aşık mı olmuştu bu kadarcık süre zarfında?
Ya da belki de aşıktı uzun süredir,beni kandırıyordu.
Aklıma o görseller her geldiğinde ne kadar aptal olduğum aklıma geliyordu.
Bunca yıldır beni görmemiş,insandan saymamış birisine karşı duygu beslemiştim.Üstelik kişiliğini unutup izin vermiştim bana dokunmasına,ruhuma işlemesine.
Kızgındım,ama daha çok kırgındım.
Benim kalbim her zamanki gibi kırılmıştı,Taehyung tarafından.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬
İgrenc oldu
Abi gezi cok rezil geciyo imdat
Cok sıkıcı zaten ful otobustetiz ya yardim AAAAA
Bu arada hangi sehirde yasıyonuz ya??
Neyse patlatiyoruö kahkaha selalesini
Bu arada sizce Tae iyi mi yapiyo?
Oylamayi unutanı gece basixam