13. Bölüm

411 43 54
                                    

Bolumler kısa oldugu icin 2 gunde 2 bolum yayınlama kararı aldiö ya da her gun 1 bolum

(yazar)

Kim Taehyung,tek kaşı havada bir şekilde Jungkook'tan gelecek cevabı beklerken dizlerini sallıyordu.Elleri istemsizce yumruk halini almıştı.Saçları dağınıktı,koşuşturmacadan geldiği belli oluyordu.Jungkook cevap vermeyi reddettiğini belirtmek için derin bir nefes alıp başını hastanenin duvarlarına çevirip desenleri inceleyeme başladı.

Aslında desenleri incelemiyordu,mış gibi yapıyordu.

Aklında vereceği cevabın senaryosunu kuruyordu."Jungkook,cevap vereceksin değil mi?" demesiyle beraber Jungkook başını yavaşça Taehyung'a döndü.

Yalan söyleyecekti.

Yalan söylemeye çalıştığı zamanlar insanların gözüne bakamazdı.

"Kendim yaptım."dedi kucağındaki ellerine bakarken."Merdivenden düştüm."

Taehyung,küçük olanın kendisine bakmaktan çekindiğini anladı.

"Jungkook,bana yalan söyleme."

"Yalan söylemiyorum ki.Merdivenden düştüm işte." gözleri dolu doluydu.

"Sokakta merdiven olmaz Jungkook,olsa bile bir merdivenin kolay kolay birini bu hale getireceğini düşünmüyorum.Ayrıca eğer doğruyu söyleseydin,emin ol yüzüme bakabilirdin.Jungkook,seni tanıyorım.Seni yıllardır tanıyorum.Beni aptal yerine koyma ve söyle."

Jungkook bu sözler karşısında şaşırsa da yüzündeki ağrıdan dolayı tepki verememişti.Her ne kadar cevap vermek istemese bile Taehyung'un kendisinden daha inatçı olduğunu bildiğinden pes etmişti.

"Kai,Kai yaptı."

Bunu demesi bardaktaki son damlayı taşırmasına sebep olmuştu.Taehyung duydukları karşısında dehşet ile gözlerini açmış ve bir çırpıda ayağa kalkmıştı.Sandalye yankı yaparak yere düşmüştü.Jungkook'a tek bir şey dahi söylemeden arkasını dönüp kapıya hızlı ve sert adımlarla yürümeye başlamıştı.

"Taehyung dur!Nereye gidiyorsun?!"

Taehyung küçüğün kendisine seslenmesiyle beraber duraksadı.Gözlerine bakmadan cevap verdi çünkü eğer gözlerine bakarsa onu bırakamayacağını biliyordu.

"Bir işim çıktı,beni merak etme.Burada bekle.Yarım saate işim bitmiş olur."

Jungkook'un ağzını açmasına izin vermeden sert bir şekilde kapıyı çarpmıştı.Kapı sesiyle beraber Jungkook irkilmişti.Kolunun acısını umursamadan sehpadaki telefonu hızlıca aldı ve şifresini girmeye başladı.

Taehyung

Ucube herif:
Ses kaydı: 0.00▶️|¦'¦'||¦|'"¦||0.22
" Taehyung,lütfen sakinleş.Eğer Kai ile görüşmeye gidiyorsan gitme.Ben gayet iyiyim.Yapma,eğer yaparsan her şey daha da kötü olur.Bana hep zarar verirDaha önce vermişti,şimdi daha çok verir.Bunu yapmanı istemiyorum.Biliyorum umrunda değilim,takmayacaksın yazdıklarımı ama hayatında bir kere olsun beni dinlemeni istiyorum."
(iletildi)

¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Jungkook'un korkusu Taehyung'un kendisine cevap vermediği her saniye daha da artıyordu.Telefonu elindeydi.Bildirim sesi gelmemesine rağmen sürekli telefonunu açıp kontrol

Kai

Taehyung:
Ses kaydı:0.00▶️||||||¦¦||||||¦|||0.15
"S*kik p*ç kurusu!X parkına gel.5 dakikan var.Hele bir gelme var ya hayatı sana zindan ederim.Doğduğuna pişman ederim seni."

¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Uf bence cok kotu gidiyo bi sey eksik gibi neyse yorum atin

Espri timee

Adamın biri varmıs


İkinci donem duzeltmis

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin